پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 
افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو


  حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد


ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:پاتوق جوانان, آمریکا, :: 10:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - کوپن رئیس جمهور تمام شده بود؛


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , رئیس جمهور , شهید رجایی, :: 9:53 :: توسط : محمد مهدی محسنی

دبیر انجمن صنایع لبنی ایران در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

انهدام محموله‌های لبنیات ایران در عراق

دبیرانجمن صنایع لبنی ایران گفت: محصولات لبنی یک شرکت ایرانی به دلیل اینکه بیش از اندازه در پشت مرز‌های کشور عراق ماند و از مدت تاریخ مصرف آن کاسته شد، توسط مأموران اداره نظارت این کشور منهدم شد.

رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درخصوص انهدام فرآورده‌های لبنی ایران در کشور عراق، اظهار کرد: طبق قوانین داخلی عراق در صورتی که تاریخ  مصرف محصولات لبنی وارداتی به این کشور به هر دلیلی کمتر از یک سوم تاریخ درج شده روی آن باشد این محصولات بدون باز گرداندن به کشور صادرکننده منهدم می‌شود.

وی‌ خاطرنشان کرد: بنابراین محصولات یک شرکت ایرانی نیز که با تأخیر از مرز عبور کرده و بیش از یک سوم تاریخ آن منقضی شده بود، توسط مأموران اداره نظارت برمواد غذایی عراق منهدم شد.

دبیرانجمن صنایع لبنی ایران ادامه داد:  تشریفات گمرکی و صدور مجوز‌های لازم از دو طرف باعث شده که برنامه‌ریزی صادرات محصولات لبنی در زمان مورد نظر صورت نگیرد و این محصولات معدوم شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص عراق و نا امنی‌های موردی که در این کشور به‌دلیل حضور داعش وجود دارد نیز در مواردی مقامات عراقی مرز‌های این کشور را از 4 تا 5 روز می‌بندند  تا دوباره امنیت لازم حاکم شود و بدون مشکل تردد صورت گیرد.

باکری گفت: روزانه حدود 40 هزار تن و در سال 420 هزار تن از محصولات لبنی ایران به عراق صادر می‌شود و اشکالات اینچنینی ناشی از عوامل غیرقابل پیش‌بینی است.

وی در پایان در باره اینکه چرا مسئولان بهداشتی ما اجاره خروج محصولات لبنی را برای خروج از کشور داده‌اند، بیان کرد: به طور معمول دفتر نظارت بر موادغذایی وزارت بهداشت و کارشناسان سازمان ملی استاندارد کشور محصولات لبنی صادراتی را کنترل می‌کنند و در صورتی که بر اساس معیار‌های مورد نظر نباشد اجازه خروج نمی‌دهند، اما این محصولات در زمان خروج از کشور شرایط مورد نظر را داشته و در عراق معطل شده‌اند.

گفتنی است که لبنیات ارسالی ایران به عراق به دلیل اینکه به اندازه مورد نظرمقامات بهداشتی عراق، تاریخ مصرف نداشت بدون اینکه بازگردانده شود، سوزانده شد.

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 21:20 :: توسط : محمد مهدی محسنی


تنوع شخصیت، علایق، تحصیلات و درکل؛ فرهنگ مادی و معنوی، سازنده محیط اطراف انسان ها می باشد. این موارد در فرهنگ مادی (ظاهرزندگی و اطراف) افراد بیشتر مشاهده می شود. اتومبیل، یکی از لوازم شخصی در زندگی انسانهاست. جملاتی که روی اتومبیل ها نوشته می شود نشان دهنده این تنوع فرهنگی می باشد. این گزارش دید اجمالی بر این تنوع فرهنگی دارد.
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
ماشین نویسی
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
 
 
ماشین نویسی
برچسب:

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 14:43 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رهبر انقلاب در دیدار با کارگران؛
 
کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست
مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز روی مسئله تولید داخل شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، جمعی از کارگران سراسر کشور، همزمان با هفته کارگر با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند:

مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز روی مسئله تولید داخل شد.

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.

اشیائی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج تهیه نشود.

دولت تصمیم بگیرد در هر چه که در داخل امکان تولید آن است، مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند.

اشیائی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج تهیه نشود.

دولت تصمیم بگیرد در هر چه که در داخل امکان تولید آن است، مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند.

حرف زدن درباره‌ی فساد فایده‌ای ندارد با "دزد دزد" گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد.

مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند.

باید اقدام کنیم و به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم.

 

تحیل مدیریت وبلاگ:

خدمت کارگران پرتلاش واما بعد،جمهوری اسلامی همواره نشان داده است که با تولید ملی می تواند پیشرفت کند و نباید چشمش به دست دشمنانش باشد و فقط و فقط تمرکزش رو لغو تحریم ها باشد. امیدوارم بیانات مقام معظم رهبی مدنظر همه مسئولین کشور ملت شریف  ایران باشد تا بتوانیم از این گذرگاه حساس تاریخ به سلامت عبور نماییم.

                                                                                        


ارسال شده در تاریخ : 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , ولایت, رهبری, :: 23:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رشوه هنگفت عربستان به سودان علیه ایران
 
عصر ایران: سودان در برابر دریافت کمک مالی ۸ میلیارد دلاری، روابط با ایران را کاهش داده و در جنگ عربستان سعودی علیه یمن مشارکت کرده است.

سایت خبری عربی "اخبار الساعه" به نقل از یک منبع آگاه نوشت: عمر البشیر رئیس جمهوری سودان با عربستان سعودی توافق کرده بود در مقابل قطع روابط استراتژیک با ایران و مشارکت در جنگ یمن، کمک مالی ۴ میلیارد دلاری از عربستان سعودی، ۲ میلیارد دلار از امارات و ۲ میلیارد دلار دیگر از کویت دریافت کند.

ارسال شده در تاریخ : 21 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 23:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

همیشه راضی...

افسران - همیشه راضی...

ارسال شده در تاریخ : 10 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - عکس شهدا...

شهداشرمنده ایم...


ارسال شده در تاریخ : 8 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, شهدا, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش صدخبر؛ علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم ترحیم دختر آیت‌الله خاتمی که در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران با کشورهای 1+5 به توافق نهایی دست پیدا خواهند کرد یا خیر، گفت: انشاالله به توافق نهایی دست پیدا خواهیم کرد.


ارسال شده در تاریخ : 7 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 20:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی

راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور
مطالبات رهبر انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی براساس بیانات در دیدار مردم آذربایجان
۱۳۹۳/۱۱/۲۹
 قطع اتّکاء بودجه‌ى کشور به نفت باید اتّکاء بودجه‌ی کشور به نفت قطع بشود؛ باید به اینجا برسیم...این کار سخت را با همّت، با اعتماد به این مردم، با اعتماد به این جوانها، با اعتماد به سرمایه‌های داخلی کشور، با اعتماد به خدای متعال که وعده‌ی نصرت داده است، میشود انجام داد.
 تکیه‌ى بودجه به تولید داخلى و مالیات بودجه‌ی کشور، اداره‌ی دولت، به‌وسیله‌ی درآمدهای از درون مردم باشد، یعنی از همین مالیات، که مالیات هم مربوط میشود به تولید و کسب و کار.
 ارتقاء بهره‌وری تولیدکننده‌ی ما، بنگاه‌دار ما سعی کند با کم کردنِ ریخت‌وپاش، هزینه‌ی تولید را کم کند، کیفیّت را بالا ببرد؛ این میشود بهبود بهره‌وری.
 استفاده‌ى حدّاکثرى از ظرفیّتهاى داخلی و جغرافیایى کشور ما روی نقشه که نگاه کنید، یک چهارراه بسیار حسّاس و مهمّ زمینی و هوایی است؛ دسترسی به آبهای آزاد هم دارد؛ اینها فرصتهای بسیار مهمّی است؛ علاوه بر منابع، علاوه بر امکانات، برنامه‌ریزی بشود، فکر کنند، از این فرصتها به نحو احسن استفاده کنند.
 مصرف محصولات داخلى توسط مردم و مسئولین آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند... من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچّه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند.
 اجتناب از اسراف، تضییع مال و هدر دادن منابع عمومى اجتناب از اسراف، تضییع مال، هدر دادن منابع عمومی، هدر دادن آب، هدر دادن نان، از بین بردن خاک.
 
 توسعه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان شرکتهای دانش‌بنیان به‌وجود بیاید. شرکتهای دانش‌بنیان هم فقط مخصوص صنعت نیست؛ در صنعت، در کشاورزی، در خدمات، در نیازسنجی.
 مبارزه جدّی با قاچاق مبارزه‌ی جدّی با قاچاق از جمله‌ی کارهای لازم در اقتصاد کشور است.
 مبارزه‌ى جدّى با بدحساب‌هاى بانکى یک عدّه‌ای هستند از تسهیلات بانکی، بناحق و نادرست استفاده میکنند؛ برای یک کار تسهیلات میگیرند، در کار دیگری آن را مصرف میکنند که مصلحت کشور نیست؛ بعد هم بدهی خودشان را با بانک‌ها تسویه نمیکنند؛ اینها واقعاً مجرمند.
 

ارسال شده در تاریخ : 4 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان, :: 20:8 :: توسط : محمد مهدی محسنی

نامه ولی امر مسلمین به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

افسران - کسایی که  دغدغه دارن بسم الله

کسایی که دغدغه دارن باید دنیا این نامه رو ببینه ...عزیزان زحمت کشیدن به انگلیسی هم ترجمه کردن ما هم بیاید که نشر بدیم....


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , رهبری, ولایت , :: 21:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی

زمانی که به کشوری جدید وارد می شویم، نظم و آراستگی محیط اطراف به طور چشمگیری جلب توجه می‌کند و جاده‌های کثیف و هوای آلوده ایجاد تنش می‌کند و حس بدی به گردشگران می‌دهد چرا که هیچ کسی دوست ندارد به کشوری سفر کند که کثیف و آلوده است. تمیز بودن کشورها نه تنها از لحاظ روحی بر گردشگران اثر مثبت دارد بلکه کشورها برای کسب موفقیت هر چه بیشتر می‌بایست هوا را نظیف و تمیز نگاه دارند تا ساکنان آن کشورها زندگی خوبی داشته باشند. در این مطلب لیست 10 کشور برتر جهان را که برای مسافرت و یا زندگی، فوق العاده فرح بخش هستند را معرفی می کند بعضی از این کشورها توسط دولت مسئولی که داشته اند جز تمیزترین کشورها قرار گرفته اند و بعضی دیگر هدیه شگفت انگیز طبیعت است.

1-فرانسه

تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

طبیعت آراسته و رمانتیک فرانسه، همچنین اکوسیستم و روش های پیشرفته نظافت در این کشور روز به روز به زیبایی آن می‌افزاید. استانداردها و قوانین بسیاری برای حفظ نظافت و پاکیزگی کشور طراحی شده است.

2-ایسلند

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

ایسلند جزیره ای آراسته و زیبا در اروپا می‌باشد. جزیره ایسلند جو خنک و فرح بخشی دارد. زمانی که پا در سرزمین ایسلند می‌گذارید هوای ارام بخش و سرشار از انرژی آن را ناخوداگاه احساس می‌کنید. شاخص عملکرد زیست محیطی ایسلند 93.7 می‌باشد که امتیاز بسیار خوبی می‌باشد‌.

3- سوئیس

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

طبیعت زیبا و کوه‌های سبزش چشم‌ها را خیره می‌کند. سوئیس به سه بخش ژورا، فلات سوئیس و رشته کوه‌های آلپ تقسیم می‌شود. شاخص عملکرد زیست محیطی سوئیس 89.1 است که طبیعت مدهوش کننده سوئیس هر روز این عدد را به سمت برتری سوق می دهد.

 4- کاستوریکا

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

شاخص عملکرد زیست محیطی این کشور 86.4 است که به ساکنان خود بالاترین طول عمر را هدیه می کند.سیستم آب رسانی فوق العاده بهداشتی و منحصر به فرد در این کشور یکی از تدابیر خاص نظافتی دراین کشور می باشد.

5- سوئد

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

شاخص عملکرد زیست محیطی سوئد 86.3 است. در سوئد قوانین سخت گیرانه ای که دولت برای نظافت در نظر گرفته است کارساز بوده و این کشور را معرکه کرده است.

6- نروژ

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

در منطقه اروپا، نروژ ثروتمندترین کشور است.علاوه براین نروژ پر از مکان های رویایی و منظره های زیبا است. نروژ همواره در تلاش است که جایگاه خود را ارتقا دهد و در حفظ این زیبایی ها کوشا باشد.

7- موریس

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین نقطه اقیانوس هند و جنوب شرقی قاره آفریقا قرار گرفته است. تپه های زیبا، جنگل ها، رودخانه ها و مرداب های فوق العاده زیبای موریس بعلاوه هوای مطبوع و روح بخش آن به انسان حس تولدی دوباره می بخشد.

8- اتریش

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپا است. شاخص عملکرد زیست محیطی اتریش 100 است.آنقدر هوای اتریش مطبوع و سالم است و محیط آن تمیز و چشم نواز که جایگاه سوم تمیزترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است.

9- کوبا

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

سواحل زیبا، فضای سبز و دریاچه های بی نظیر بر هر چه زیباتر شدن کوبا می افزاید. علاوه بر این قوانین و پارامترهای مرتبط با رعایت بهداشت در این کشور به هرچه جذاب تر شدن آن کمک می کند.

10- کلمبیا

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

کوه ها و فضای سبز بی نظیر کلمبیا چشم نواز است و زندگی در انجا برای افرادی که مبتلا به بیماری هستند و احتیاج به محیطی سالم، امن و آرام دارند توصیه می شود.کلمبیا به عنوان تمیزترین کشور دنیا در سال 2013 شناخته شده است.



منبع : باشگاه خبرنگاران

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

شاخص عملکرد زیست محیطی سوئد 86.3 است. در سوئد قوانین سخت گیرانه ای که دولت برای نظافت در نظر گرفته است کارساز بوده و این کشور را معرکه کرده است.

6- نروژ

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

در منطقه اروپا، نروژ ثروتمندترین کشور است.علاوه براین نروژ پر از مکان های رویایی و منظره های زیبا است. نروژ همواره در تلاش است که جایگاه خود را ارتقا دهد و در حفظ این زیبایی ها کوشا باشد.

7- موریس

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین نقطه اقیانوس هند و جنوب شرقی قاره آفریقا قرار گرفته است. تپه های زیبا، جنگل ها، رودخانه ها و مرداب های فوق العاده زیبای موریس بعلاوه هوای مطبوع و روح بخش آن به انسان حس تولدی دوباره می بخشد.

8- اتریش

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپا است. شاخص عملکرد زیست محیطی اتریش 100 است.آنقدر هوای اتریش مطبوع و سالم است و محیط آن تمیز و چشم نواز که جایگاه سوم تمیزترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است.

9- کوبا

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

سواحل زیبا، فضای سبز و دریاچه های بی نظیر بر هر چه زیباتر شدن کوبا می افزاید. علاوه بر این قوانین و پارامترهای مرتبط با رعایت بهداشت در این کشور به هرچه جذاب تر شدن آن کمک می کند.

10- کلمبیا

 تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید

کوه ها و فضای سبز بی نظیر کلمبیا چشم نواز است و زندگی در انجا برای افرادی که مبتلا به بیماری هستند و احتیاج به محیطی سالم، امن و آرام دارند توصیه می شود.کلمبیا به عنوان تمیزترین کشور دنیا در سال 2013 شناخته شده است.



منبع : باشگاه خبرنگاران

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 دی 1388برچسب:پاتوق جوانان ,جاذبه های توریستی, :: 22:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , شهید تهرانی مقدم, :: 20:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

زمانی‌که موشک‌های ایرانی مقاومت برای نخستین بار اسرائیل را مورد هدف قرار دادند همه دنیا در شوک فرو رفت، لذا موشک‌های ایرانی نقش به‌سزایی در توقف تجاوزهای اسرائیل و ایجاد توازن قوا در منطقه دارند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، جمله "موشک فاتح 110 برای ما قدیمی شده است" یکی از جملاتی بود که سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب در گفتگوی مشروح و سه‌ساعته خود که با شبکه خبری المیادین داشت، به زبان آورد.


سیدحسن نصرالله در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اخیراً در تهران اعلام شده است که موشک‌های فاتح به حزب‌الله رسیده است، اظهار داشت: موشک‌های فاتح 110 خیلی وقت است که به دست حزب‌الله رسیده است و ما از سال 2006 این موشک‌ها را در اختیار داشتیم... این موشک برای ما قدیمی شده است.

 
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: این موشک‌ها قادرند تمام سرزمین‌های اشغالی را هدف بمباران وسیعی قرار دهند و منطقه امنی برای اسرائیل باقی نخواهند گذاشت.

لطفاً ادامه این گزارش را هم در قسمت « ادامه مطلب » بخوانید ....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , رهبری, ولایت ، حزب ا,,, لبنان, :: 20:22 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش ج ا ا
 
رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش پیش از ظهر امروز با برگزاری رژه دریایی در حضور رئیس‌جمهور و مقامات ارشد نظامی، به کار خود پایان داد.
 

 رژه دریایی در آخرین روز رزمایش ارتش با حضور رئیس جمهور

 رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر روز چهارشنبه با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و فرماندهان رزمایش با برگزاری رژه دریایی در دریای عمان پس از 6 روز اجرای طرح‌های عملیاتی و تاکتیک‌های رزمی و دفاعی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر و با موفقیت پایان یافت.

 

نیروی دریایی ارتش با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ فروند شناور سطحی، هجومی، راکت‌انداز تندرو، شناورهای زیرسطحی، انواع یکان‌های پروازی و هواناو و تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به‌منظور نمایش قدرت دریایی با یک آرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه با شکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را امروز به نمایش گذاشت.

 

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه ریزی دقیق و هدایت فرماندهان جوان در این رژه با شکوه شرکت کردند.

 

رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف مورد نظر و حصول نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

 

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی و عملیاتی پیچیده مشترک، حساس و گسترده، تبادل تجارب بین افسران جوان و باتجربه و انتقال تجربه‌های ارزشمند کسب شده از دوران دفاع مقدس به آن‌ها، استفاده از دستآوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور و ارزیابی توان عملیاتی آن‌ها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش توسط کارشناسان و داوران عالی‌رتبه نظامی، تقویت ایمان و روحیه جهادی، خوباوری، ایثار و شهادت‌طلبی در بین نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش، تقویت آمادگی‌های رزمی یکان‌های ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام صلح و دوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه در جهت ثبات، پایداری و امنیت منطقه‌ای؛ از جمله نتایج و دستآوردهای مهم رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسوالله(ص) ارتش بود.


ارسال شده در تاریخ : 10 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند آغاز شد.

 


ارسال شده در تاریخ : 8 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

روزنامه رای الیوم نوشت: فراتر رفتن مساحت برگزاری رزمایش های ایران از آبهای خلیج فارس به این معنا است که ایران یک ابرقدرت منطقه ای است.


ارسال شده در تاریخ : 6 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 1024
بازدید ماه : 4097
بازدید کل : 198410
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی