پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

مراسم بزرگداشت سرلشکر ظهیرنژاد آغاز شد

مراسم بزرگداشت سرلشکر ظهیرنژاد با حضور فرماندهان عالی‌رتبه ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا آغاز شد.
 
 

 

 

مراسم بزرگداشت سرلشکر ظهیرنژاد آغاز شد

  این ایام  مقارن  با بزرگداشت امیر سرلشکر «قاسمعلی ظهیرنژاد» فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس، است که  دقایقی پیش در سالن همایش‌های شهید فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آغاز شد.

در این مراسم که با حضور دانش‌آموختگان دوره دافوس برگزار شد،  آل هاشم رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش، امیر ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، امیر گلفام و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی حضور دارند. از دلباختگی ومطیع  رهبری ورشادت این امیر اسلام سخن می گویند روحش شاد وراه اش پر رهرو.


ارسال شده در تاریخ : 14 بهمن 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش,سرلشکر ظهیر نژاد, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

ادامه تصاویر در ادامه مطلب


ارسال شده در تاریخ : 13 بهمن 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش,سرلشکر ظهیر نژاد, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

نامه ولی امر مسلمین به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

افسران - کسایی که  دغدغه دارن بسم الله

کسایی که دغدغه دارن باید دنیا این نامه رو ببینه ...عزیزان زحمت کشیدن به انگلیسی هم ترجمه کردن ما هم بیاید که نشر بدیم....


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , رهبری, ولایت , :: 21:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , شهید تهرانی مقدم, :: 20:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

گاهی اوقات اندکی ذوق و خلاقیت می تواند یک تنه بار یک بنای تاریخی را بدوش کشیده و توریست های زیادی را به سمت خود جلب کند. اهالی سیبری نیز با ساختن یک خانه سر و ته حسابی سود کرده اند!

به گزارش شریان نیوز؛شاید برخی ایرانی‌ها شهر «کراسنویارسک» روسیه را به شهری کشتی خیز و محل برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی این رشته ورزشی می‌شناسند، اما اخیراً در این شهر یک جاذبه‌ای توریستی عجیب و غریب ایجاد شده است: خانه ای که همه چیز در آن معکوس و معلق است. در این خانه، زمین مانند سقف است و سقف مانند کف خانه طراحی شده است!




















ب

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 10:19 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدارشان با فرماندهان نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی با اشاره به مرزهای گسترده آبی کشور و سرمایه‌گذاری وسیع دشمن در این منطقه، فرمودند: نیروهای مسلح بدون در نظر گرفتن محاسبات سیاسی، آمادگیهای خود را دائماً افزایش دهند.

 


ارسال شده در تاریخ : 8 آذر 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی,رهبری, :: 21:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 اینترنت پر سرعت و بدون سیم به راحتی ما را به دنیای مجازی بزرگی متصل می کند تا، با افراد مختلف در ارتباط باشیم و اطلاعات مورد نیازمان را راحت تر و بدون نیاز به کابل و سیم دریافت کنیم. اما در مورد سلامت این اینترنت ها حرف و حدیث هایی وجود دارد ک پیشنهاد می کنیم تا انتهای گزارش با ما باشید.

شاید برای تان جالب باشد بدانید که تکنولوژی وای فای برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ به دنیای مجازی معرفی شد و از آن زمان تا کنون محققان هم بیکار ننشسته اند و تحقیقات مختلفی انجام داده اند که نتایج این پژوهش ها تا حدودی شما را متعجب می کند. وای فای می تواند اثرات منفی مختلفی را بر سلامت مغز بر جای بگذارد که این موضوع در مورد کودکان بیشتر اهمیت دارد. سردرد، خستگی، اختلالات خواب، مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد مغز و حافظه، استرس و حتی افسردگی را به وای فای و اشعه های آن نسبت می دهند. پس بعضی از خطرات را جدی بگیرید و خودتان را از صبح تا شب به اینترنت بی سیم وای فای وابسته نکنید.



 

ارتباط وای فای با بی خوابی
تا به حال برای تان پیش آمده که شب ها بعد از ساعت ها کار کردن با اینترنت گوشی موبایل بی خوابی سراغ تان آمده باشد؟ البته این موضوع مشکل تازه ای نیست و پژوهشگران از سال ۲۰۰۷ درمورد ارتباط بین وای فای و تاثیر آن بر الگوی خواب تحقیقاتی را انجام داده اند. نتایج بررسی ها نشان می دهد امواج با طول موج پایین که از تلفن های همراه ساطع می شود، بر خواب شما تاثیرگذار است. در واقع افرادی که در معرض اشعه های الکترومغناطیسی قرار دارند در الگوی خواب شان تغییرات قابل توجهی دیده می شود و نسبت به سایرین دیرتر به خواب می روند.
این پرتوها بر مغز تاثیر می گذارند. بنابراین متخصصان به شما توصیه می کنند هنگام خواب تلفن همراه باامواج وای فای را نزدیک خودتان قرار ندهید یا هنگام خواب مودم تان را خاموش کنید تا هیچ سیگنالی در اطراف شما وجود نداشته باشد و در برنامه خواب تان مشکلی ایجاد نشود. در بسیاری از افراد کمبود خواب احتمال بروز سایر مشکلات جدی و بیماری های دیگری را به دنبال دارد. افسردگی یا فشار خون بالا هم با نداشتن خواب کافی در ارتباط است.


تاثیر منفی بر رشد کودکان
وقتی کودکان به طور مداوم در معرض اشعه های وای فای قرار می گیرند در سیستم رشد آنها اختلالاتی ایجاد می شود. یافته های پژوهشگران استرالیایی این گفته را تایید می کند. در حقیقت این اشعه ها سنتز پروتئین ها را تحت تاثیر قرار می دهد و بدین ترتیب در فرآیند رشد مشکلاتی به وجود می آورد. در نتیجه ممکن است کودکان و نوجوان در سنین رشد پیشرفت قابل توجهی نداشته باشند و نسبت به سایر همسن و سالان شان کوتاه تر بمانند. بنابراین به والدین توصیه می شود در مورد استفاده فرزندان شان از اینترنت وای فای محدودیت هایی در نظر بگیرند تا کودکان از صبح تا شب مشغول کار کردن با انواع و اقسام وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ نباشند.


 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان , اینترنت, :: 21:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

عکس و تصویر فرمانده کل قوا..

امروز ارتش یکى از مردمى‌ترین نهادهاى کشور ماست. بین نهادهاى گوناگونى که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتى ارتش را نگاه میکنیم، مى‌بینیم یکى از نزدیکترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکى از نزدیکترین به کمک به حرکت عمومى مردم است.

 


ارسال شده در تاریخ : 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, رهبری, :: 20:59 :: توسط : محمد مهدی محسنی

هرروز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود و شبکه‌های ارسال پیام بیش از پیش جای خود را در بین اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند باز می‌کنند تا آنجا که برخی معیارشان برای خرید یک تلفن همراه این است که شرکت پشتیبانی کننده آن برند، از همان ابتدا برنامه‌های ارسال پیام را در تلفن همراه نصب کرده باشد.

 

 اما چقدر می‌توان اطمینان داشت که مکالمات شما از طریق یک شخص سوم قابل دسترسی نیست؟ یا عکس‌های خصوصی که رد و بدل می‌شوند تنها در دستگاه تلفن شما و شخص گیرنده ذخیره خواهد شد؟ با گذشت زمان و ورود هرچه بیشتر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی به برنامه زندگی روزمره افراد، مسائل مربوط به امنیت هم بیش از پیش مطرح می‌شود و گاهی در غالب پیامک‌هایی در همین شبکه‌ها گفته می‌شود که مثلا برخی از این شبکه‌ها همچون وایبر در اختیار آژانس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه بوده و چک می‌شوند.

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان , شبکه های اجتماعی, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران دشمنان اسلام که شاهد طلوع و حیات دوباره آفتاب درخشان اسلا م در دهه های پایانی قرن حاضر بودند، درصددبرآمدند تا ابتدا با کنترل و هدایت جریانات سیاسی و نفوذ بر آنها این انقلاب الهی را به انحراف بکشانند. جبهه ضد اسلامی و ضد انقلا بی، کودتا و ایجاد آشوب و ناامنی در استان ها را نیز تجربه کرد اما امت مسلمان و بیدار و آگاه ایران به یاری خداوند منان و به رهبری حضرت امام(ره) آتش فتنه ها را خاموش نمود. از نظر متحدان جبهه ضد اسلا می، تحمیل یک جنگ اقدامی بود که می توانست انقلا ب اسلا می و نظام نوپای جمهوری اسلا می را به شکست بکشاند و این شجره طیبه را از ریشه برکند. شرایط ناشی از پیروزی انقلا ب اسلا می و فروپاشی نظام منحط ستم شاهی ووضعیت ارتش جمهوری اسلا می که در حال تحول و تبدیل شدن به یک ارتش اسلا می بود و از سویی با دسیسه ها واقدامات عناصر نامطلوب تضعیف شده بود، این خیال واهی را واقعی جلوه می داد.  


ارسال شده در تاریخ : 7 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به مصطفی گفتند تو محافظ احتیاج نداری هر روز صبح یکبار «آیت الکرسی » بخوان 

به مصطفی گفتند تو محافظ احتیاج نداری هر روز صبح یکبار «آیت الکرسی » بخوان
برخی می‌گفتند خود آقا مصطفی محافظ نپذیرفته‌اند؟

مادر شهید: نخیر. من به خاطر حفظ آبروی نظام گفتم که نپذیرفته بود و الان می‌گویم که برایش محافظ نگذاشته بودند و خودشان هم می‌دانند که این کار را نکرده‌اند.
پدرشهید: چند روز قبل از شهادت، مصطفی می‌رود پیش یکی از آقایان حفاظت و می‌گوید همین روزها بچه‌ها را می‌زنند، من هیچ، ولی برای بقیه محافظ بگذارید. آن آقا هم می‌گوید برای بچه‌ها یک فکری می‌کنیم ولی شما هر صبح که از خانه بیرون می‌آیی یک آیت الکرسی بخوان. یعنی چی؟ یعنی دروغ می‌گویی و بزرگ نمایی می‌کنی.
ما به دو دلیل نخواستیم این مسئله افشا شود. یکی به خاطر آبروی نظام جمهوری اسلامی بود. اما آن آقا چرا باید مسامحه کاری کند؟ همین الان آقای صالحی می‌گوید ما تهدیدات دشمن را جدی حساب نکرده ایم. اولین شهید را به شهادت رساندند خب بله. دومی را هم نباید جدی بگیریم؟ سومی را هم نباید جدی بگیریم؟ تا اینکه ۵ تا از بچه‌های ما را شهید کنند؟
مادرشهید: حفاظت سازمان وظیفه داشته که برای بچه‌ها محافظ بگذارد که این‌کار را نکرده است. مسئله این است که ما هیچ چیز این دنیا را نمی‌خواهیم و سر خون بچه مان با هیچ کسی شوخی نداریم. ولی به خاطر حفظ آبروی نظام، به خاطر ولایتمدار بودن مصطفی و خانواده‌اش، از هیچ کسی شکایت نکردیم و اعتراض نکردیم و اجازه هم دادیم بیایند و فیلم و خبر تهیه کنند. ولی متأسفانه اینها از صبوری ما سوء استفاده کردند. واقعیت این نیست که مصطفی محافظ نمی‌خواسته، واقعیت این است که رئیس وقت حفاظت سازمان برای مصطفی محافظ نگذاشته بود.

8-roshan-1-609



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان و شهید احمدی روشن, :: 15:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی


پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند

 

 

 

خبرگزاری فارس: پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند
 
 
 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام ضمن تبریک این ایام به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی، تصریح شده است: امروز، روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاورمردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام بر مى‌دارند. در بخش دیگری از این پیام با اشاره به پیشترفت های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به خصوص عرصه های علمی و نظامی خاطرنشان شده است: ترس و نگرانی استکبار از تولیدات و تجهیزات نظامی ایران، نشان از دست برتر و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح دارد که هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش بینی برای دشمنان برآورد می کند.

  ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند اعلام داشته است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

 

 

 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران در پیامی خود تاکید کرده که ؛ قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح، هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش‌بینی برای دشمنان برآورد می‌کند.

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1388برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , بیانیه, روز پاسدار, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

در زمانهای گذشته، پادشاهی تخته سنگ را در وسط جاده قرار داد و برای این که عکس العمل مردم را ببیند، خودش را در جایی مخفی کرد. بعضی از بازرگانان و ندیمان ثروتمند پادشاه بی تفاوت از کنار تخته سنگ می گذشتند؛ بسیاری هم غرولند می کردندکه این چه شهری است که نظم ندارد؛ حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است و ... با وجود این هیچکس تخته سنگ را از وسط بر نمی داشت.نزدیک غروب، یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود ، نزدیک سنگ شد. بارهایش را زمین گذاشت و با هر زحمتی بود تخته سنگ را از وسط جاده برداشت و آن را کناری قرار داد. ناگهان کیسه ای را دید که زیر تخته سنگ قرار داده شده بود. کیسه را باز کرد و داخل آن سکه های طلا و یک یادداشت پیدا کرد. پادشاه در آن یادداشت نوشته بود :

" هر سد و مانعی می تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد."


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:پاتوق جوانان, جملات ناب, :: 23:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی

مخلوقاتی با بالاترین قدرت استتار + تصاویر

همه ما تا حدودی از قانون بقا اطلاع داریم، قانونی که به موجب آن گونه‌های برتر که از توانایی وفق دادن خود با شرایط حاکم بر محیط زیست‌شان برخوردارند به حیات خود ادامه داده و دسته‌ای که فاقد این خصوصیات هستند لاجرم از میان می‌روند. یکی از راه‌کارهای جانوران برای ادامه بقا توانایی استتار و پنهان شدن از دست دشمنان است. هر چند که این توانایی در شکار نیز به کمک آنان آمده و ضامن ادامه حیات‌شان می‌باشد. درک این که چگونه حیات وحش توانسته برای میلیون‌ها سال خود را با شرایط حاکم تطبیق دهد حقیقتا شگفت‌آور و مبهوت کننده است.

در این مطلب شما را با تعدادی از موجودات این کره خاکی آشنا می‌کنیم تا ببینید چگونه هم شرایط طبیعی و هم هوشمندی ذاتی‌شان دست به دست هم داده تا آنان را به بهترین وجه ممکن در امنیت قرار دهد. با ما همراه شوید.

1. این ملخ برگی کاملا شبیه به برگ‌هایی است که کف جنگل‌ها دیده می‌شود. این تصویر در سن سیپریانو (San Cipriano) در کلمبیا برداشته شده است.

  مخلوقاتی با بالاترین قدرت استتار

2. ماهی سند داب (Sand dob) خالخالی که خود را کاملا زیر شن و ماسه کف اقیانوس مخفی کرده است.

  مخلوقاتی با بالاترین قدرت استتار

لطفاً به قسمت ادامه مطلب بروید و این عکس های واقعاً جالب را ببینید ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:پاتوق جوانان, عکس, :: 22:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

دنیای بزرگ اینترنت هر روز گسترده‌تر می‌شود و سایت‌هایی جدیدی متولد می‌شوند. در این میان گاهی پیدا کردن سایت‌هایی که مفید باشند کمی دشوار می‌شود چراکه بسیاری از درگاه‌ها محتوای چندان جالب و مفیدی را ندارند.

ایسنا: در بین هزاران سایت اینترنتی، سایت‌هایی به چشم می‌خورند که خدمات جالب و متمایزی را به کاربرانشان ارائه می‌کنند.

لطفا سایت های معرفی شده را در قسمت ادامه مطلب  بخوانید ...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1393برچسب:پاتوق جوانان, علمی , اینترنت, سایت های مفید, :: 21:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی

تحقیقات نشان داده افرادی که گروه‌های خونی مشابه دارند، علاوه ‌بر واکنش‌های خاص به بعضی خوراکی‌ها ممکن است در معرض بیماری‌های متفاوتی هم قرار گیرند. این افراد به غذاهای خاصی گرایش دارند و سیستم ایمنی بدن‌شان شبیه به هم عمل می‌کند. 

مشابه دارند، علاوه ‌بر واکنش‌های خاص به بعضی خوراکی‌ها ممکن است در معرض بیماری‌های متفاوتی هم قرار گیرند. این افراد به غذاهای خاصی گرایش دارند و سیستم ایمنی بدن‌شان شبیه به هم عمل می‌کند. رژیم غذایی برای گروه‌خونی‌های مختلف اولین‌بار توسط دکتر پیتر ج. د. آدامو در کتاب «تغذیه مناسب بر اساس گروه خون» توضیح داده شد. نظریه دکتر آدامو می‌گوید رژیم غذایی بر اساس گروه خونی مهم‌ترین عامل در تعیین یک رژیم غذایی سالم است. اینجا خوراکی‌های مفید و مضر را برای هر گروه خونی بر اساس کتاب دکتر آدامو خواهید خواند.




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 24 مرداد 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,, :: 22:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 ادوارد اسنودن افشاگر اطلاعات محرمانه دولت ایالات متحده در یک مصاحبه آنلاین از واقعیت های جدیدی پرده برداشت.

به گزارش ایرنا، ادوارد اسنودن که از محل نا معلومی واقع در روسیه سخن می گفت، در اظهارات خود گفت : دولت ایالات متحده، به واسطه استفاده از تکنیک های نظارت مخفی، «اینترنت را به آتش کشیده است.» اسنودن پیش ازاین تکنیک های مذکور را در جریان افشای اسناد سری که از طریق شرکت کارفرمای خود به دست آورده بود، فاش کرده بود.

وی گفت: «سازمان امنیت ملی ایالات متحده، آینده اینترنت را به آتش کشیده است و روزنامه نگاران در واقع آتش نشان هایی هستند که باید در خاموش کردن این آتش رسالت خود را به انجام برسانند.»



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش ,روسیه,اسنودن , آمریکا, :: 21:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی


در کنار داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل باید چند حرکت ورزشی را روزانه انجام دهید تا به کوچک شدن شکم شما کمک کند و زودتر نتیجه بگیرید.  (ادامه مطلب را حتماً بخوانید ...)




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, :: 21:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

چند رهنمود بهداشتی از حضرت رضا علیه السلام

گنجینه گهربار رضوی تحفه گهرباری است که می شود با استفاده از آن به حیات طیبه دست یافت. این گنجینه که همچون چشمه ای زلال و روشنی است ما را به سمت حیات ابدی رهنمون می‌سازد.

لطفا ادامه مطلب ....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,امام رضا (ع), :: 21:8 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عسل روند فیزیولوژیکی پیری را کند ساخته و از ضعف زودرس اعضای حیاتی بدن جلوگیری می کند.

مصرف روزانه عسل به طبیعی بودن خواب کمک می کند. سردرد را کاهش داده و حالت ناتوانی و عصبی را در افرادی که عدم تعادل عصبی دارند، کاهش می دهد.

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,عسل, :: 19:44 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 946
بازدید ماه : 4019
بازدید کل : 198332
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی