پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی


ارسال شده در تاریخ : 26 فروردين 1396برچسب:, :: 21:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - اهمیت بصیرت

 


ارسال شده در تاریخ : 30 اسفند 1395برچسب:, :: 21:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان حضرت روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

افسران - خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سپاه روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

...


ارسال شده در تاریخ : 13 بهمن 1395برچسب:, :: 21:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - شهید آوینی: شرط ورود در جمع شهدا اخلاص است و اگر این شرط را داری،چه تفاوتی میکند که نامت چیست و شغلت؟

شرط ورود در جمع شهدا اخلاص است و اگر این شرط را داری،چه تفاوتی میکند که نامت چیست و شغلت؟

شـ‌هید سید مرتضی آوینی:
انقلاب اسلامی واقعه‌ای است که پیش از هر جا در درون انسان و در سینه‌ی او اتفاق می‌افتد. عمق این سخن را هنگامی در خواهی یافت که یکایک این بچه‌ها را بشناسی: شهید عزیزی را که کارگر چرم‌سازی است، شهید توانا را که طلبه است و شهید نوری را که دانشجوی راه و ساختمان است و شهید دیده‌ور را و شهید... در جمع شهدا از این سخنان نباید گفت. شرط ورود در این جمع اخلاص است و اگر این شرط را داری، چه تفاوتی می‌کند که نامت چیست و شغلت؟


ارسال شده در تاریخ : 13 بهمن 1395برچسب:, :: 21:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - مسئولان بی تعصب
دستاوردهای هسته ای و یکسالگی برجام

ارسال شده در تاریخ : 13 بهمن 1395برچسب:, :: 21:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!


به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و پوشاکی خدا پسندانه به خاطر این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود


ارسال شده در تاریخ : 7 بهمن 1395برچسب:, :: 21:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - فضای مجازی و رهبری


ارسال شده در تاریخ : 1 بهمن 1395برچسب:, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است.

رهبر معظم انقلاب و هاشمی رفسنجانی

 پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
 
متن پیام آیت الله خامنه‌ای بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است. چه دشواریها و تنگناها که در این دهها سال بر ما گذشت و چه همفکریها و همدلیها که در برهه‌های زیادی ما را با یکدیگر در راهی مشترک به تلاش و تحمل و خطرپذیری کشانید.
 
 هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در آن سالها، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می‌آید. اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سال های اخیر با شدت و جدیت در پی بهره برداری از این تفاوت های نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد.

او نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.
سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.

اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.


غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم .
غفرالله لنا و له
سید علی خامنه ای
۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۵»

 


ارسال شده در تاریخ : 20 دی 1395برچسب:, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - فضای مجازی و رهبری


ارسال شده در تاریخ : 10 دی 1395برچسب:, :: 19:8 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد

وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد


ارسال شده در تاریخ : 10 دی 1395برچسب:, :: 19:8 :: توسط : محمد مهدی محسنی

حلب را خدا آزاد کرد نه کدخدا

افسران - حلب را خدا آزاد کرد نه کدخدا

 


ارسال شده در تاریخ : 5 دی 1395برچسب:, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

نزدیک شدن برخی رژیم‌ها و سران عربی به کشورهای خرد حوزه خلیج فارس -که حامی تروریسم هستند- منوط به زانو زدن آنها در برابر خانواده‌های خلیجی، و مورد تهاجم قرار دادن ایران و رهبری جمهوری اسلامی با ادعاهایی پوچ، غیرمنطقی و عبث است تا بلکه بتوانند رضایت این شیوخ عرب مزدور اسرائیل و آمریکا را به دست آورند.


شیوخ عرب
 
پایگاه خبری «المنار» در یادداشتی نوشت: برخی کشورهای عربی به منظور دستیابی به اهداف خود، و کسب رضایت شیوخ عرب، جمهوری اسلامی ایران را آماج حملات خصمانه خود قرار می‌دهند.
 
در این یادداشت آمده است: به نظر می‌رسد که برخی کشورهای عربی، با کاهش موج اقتدار و نفوذ در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه هستند.  ازسوی دیگر، محرز شدن سیاست‌های پوچ و عبث این کشورها در ارتباط با برخی مسائل مهم منطقه، امیدواهی داشتن این رهبران به وعده‌های واهی جهان غرب، ناتوانی آنها در اجرای موفقیت آمیز برخی طرح‌های پیشنهادی از سوی آمریکا و اسرائیل و همچنین اجرای ناموفق دستورالعمل‌ها جهت کسب رضایت کشورهایی که در برابر آنها زانو می‌زنند آنها را مجبور به ذلت و خواری در برابر شیخ‌نشین های عرب کرده است.
 
از دیدگاه آنها، تنها راه دستیابی به منافع خود این است که ایران را مورد تهاجم قرار دهند و این کشور را به اموری متهم کنند که در آن هیچ نقشی نداشته است. این عملکرد خصمانه علیه ایران فقط به رژیم‌های مرتد عربی که در رکاب وهابیت و خانواده‌های سلطنتی و طغیان‌گر خلیجی حرکت می‌کنند، محصور نمی‌شود، بلکه شخصیت‌های خرد عرب که حتی باور ندارند روزی عهده دار مسؤولیت‌های مهم شوند و در حال حاضر مسؤولیت‌هایی جزیی مانند اداره سایت‌های رسمی و یا برخی کارهای دولتی را ایفا می‌کنند، نیز خارج از این دایره نیستند و مواضع ضدایرانی را اتخاذ کرده‌اند.
 
نزدیک شدن برخی رژیم‌ها و سران عربی به کشورهای خرد حوزه خلیج فارس -که حامی تروریسم هستند- منوط به زانو زدن آنها در برابر خانواده‌های خلیجی و مورد تهاجم قرار دادن ایران و رهبری جمهوری اسلامی با ادعاهایی پوچ، غیرمنطقی و عبث است تا بلکه بتوانند رضایت این شیوخ عرب مزدور اسرائیل و آمریکا را بدست آورند. گفتنی است که این عملکرد، حاکی از ضعف و ناتوانی این رهبران عربی است که آنها را مثل همیشه مجبور به تکرار ادعای واهی "دخالت ایران در امور کشورهای عربی" می‌کند.
 
این ادعا بی‌اعتبار بوده و مبنای صحیحی ندارد، زیرا ایران به مسائل مربوط به کشورهای عربی و اسلامی و سرنوشت آنها بسیار حریص و حساس است و در خصوص مبارزه با تروریسم بسیار جدی و اثر گذار عمل کرده است، تا بدین وسیله بتواند کشورهای عربی را از خطر تجزیه احتمالی نجات دهد. برای اثبات دخالت ایران در امور کشورهای عربی هیچ دلیل و مستندی وجود ندارد.
 
رژیم‌ها و شخصیت‌های مزدور حامی تکفیری‌ها، به خوبی می‌دانند که چه کسانی و چه جهت‌هایی در مسائل جهان عرب دخالت می‌کنند که برای سرنوشت، امنیت و ثبات آن‌ها هیچ گونه اهمیتی قائل نیستند! این جهت‌های سیاسی همان‌هایی هستند که پس از بکارگیری سیاست ترس و تهدید، کشورهای عربی را مجبور به گشودن مراکز آموزش نظامی تروریست‌ها در خاک کشورهایشان می‌کنند.
 
رهبرانی که در مرداب دروغ، افتراء و اتهام زنی باطل به ایران غرق شده‌اند و بر تهران و سیاست‌های عاقلانه‌اش قضاوت ظالمانه می‌کنند، افرادی خوار و زبون هستند که در خصوص انجام مسوؤلیت‌های خود ناتوان بوده که مسائل اساسی منطقه را رها کرده و دست به تکرار طوطی وار ادعاهای غلط شیخ نشین های عرب نموده تا بلکه بتوانند وهابی‌های جنایتکار را از عملکرد خود راضی کنند.
 

محافل سیاسی در گزارشی به پایگاه خبری المنار تأکید کرده‌اند که موج تهاجمات ضدایرانی از سوی برخی رژیم های عرب و سران آنها، تأییدی بر شکست سیاست‌های‌شان و  ناتوانی در حل کردن مسائل منطقه است. از این رو ست که برخی کشورهای عربی منطقه به سیاست‌های توجیه و همچنین نظریه‌ پردازی‌های پوچ و بی‌اساس جهت خدمت به شیوخ عرب حامیان تروریسم که جوامع عربی را به میدانهای جنگ تبدیل نموده اند، متوسل شده اند.


ارسال شده در تاریخ : 25 آذر 1395برچسب:, :: 21:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

امام خامنه ای:

اینکه حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام.

 افسران - خطوط قرمز رهبری که اگر در مذاکرات لحاظ میشد ؛ برجام شکست نمیخورد ...


ارسال شده در تاریخ : 25 آذر 1395برچسب:, :: 21:25 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - سردار رضایی: برخی با مذاکره هم وقت خودشان هم وقت کشور را گرفته اند ؛ هنوز چیزی از برجام عاید کشور نشده!!!


ارسال شده در تاریخ : 25 آذر 1395برچسب:, :: 21:25 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدٰامَکُمْ
#حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق


ارسال شده در تاریخ : 25 آذر 1395برچسب:, :: 21:22 :: توسط : محمد مهدی محسنی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 160 صفحه بعد

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 5246
بازدید کل : 194423
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی