پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آمار رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مرداد ماه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس باکیفیت‌ترین خودروی سواری تولیدی در مرداد ماه امسال نیسان تیانا با 2.8 نمره منفی بوده است. پس از آن مگان با 19.7 نمره منفی در رتبه دوم رده‌بندی قرار دارد.
 
رتبه سوم نیز در اختیار پارس تندر با 20.7 نمره منفی است. دو خودروی تندر 90 تولیدی پارس خودرو و ایران خودرو به ترتیب با 21.2 و 21.4 نمره منفی در رتبه‌های چهارم و پنجم رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مرداد ماه قرار دارند.
 
رتبه ششم نیز با 51.9 نمره منفی در اختیار لیفان X60 است. لیفان 620 نیز با 58 نمره منفی در رتبه هفتم قرار دارد. پژو پارس با 60.8 نمره منفی، سمند با 61.6 نمره منفی و پژو 405 تولیدی ایران خودرو با 61.8 نمره منفی به ترتیب در رتبه‌های هشتم، نهم و دهم رده‌بندی قرار دارند.
 
رتبه یازدهم نیز با 62.9 نمره منفی در اختیار پژو 405 تولیدی ایران خودرو خراسان است. تیبا با 66.3 نمره منفی در رتبه دوازدهم و ام‌وی‌ام 530 با 69 نمره منفی در رتبه سیزدهم قرار دارد. رتبه چهاردهم رده‌بندی نیز در اختیار ام‌وی‌ام X33 با 72 نمره منفی است.
 
سایپا 131 تولیدی سایپا و سایپا 131 تولیدی پارس خودرو به ترتیب با 80.7 و 83.4 نمره منفی در رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مرداد ماه قرار دارن

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, کیفیت, خودروی داخلی, :: 22:39 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

این بهشت خصوصی که شبی 40 هزار پوند هزینه دارد در میان یکی از گران ترین مکان های تفریحی دنیا قرار دارد. این جزیره اختصاصی به یکی از گران ترین مکان های دنیا برای تعطیلات شناخته شده است. این عمارت دارای 10 سویت بوده که دارای سطح هایی از مرمر و لوستر های زیبا و فرش های دستباف ایرانی بوده و اسباب و اساسیه این مکان دیدی از بهترین اجناس و تجهیزات برخوردار می باشد.

 

 


 لطفاً بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, هنر ایرانی, فرش دستباف, اقتصادی, :: 1:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی

مدت‌ها است که بازار سیمکارت‌های اعتباری پررونق‌تر از سیمکارت‌های دائمی است و تقاضای بازار به سمت سیمکارت‌های اعتباری متمایل است.


اغلب افراد متقاضی خرید سیمکارت جدید را قشر جوان کشور تشکیل می‌دهند و هر روز نیز سن استفاده از سیمکارت در کشور بیش از پیش کاهش می‌یابد.

بنابراین برای افرادی که به تازگی به شبکه تلفن همراه کشور می‌پیوندند و همچنین افرادی که قصد امتحان اپراتور جدید را دارند، یکی از فاکتورهای مهم مقرون به صرفه‌ بودن است.

از این رو برای آگاهی بیشتر مخاطبان و مشترکان تلفن‌همراه، تعرفه سیمکارت‌های پراقبال اعتباری را از نظر گذرانده‌ایم.





همزمان با روز کارمند ، کمیته استخدام مجلس "افزایش حقوق" کارمندان دولت را تصویب کرد رئیس کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس از اجازه مجلس به دولت برای افزایش حقوق کارمندان از ۲۴۰۰ تا ۹ هزار تومان خبر داد. مهدی عیسی‌زاده رئیس کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این کارگروه اظهار داشت: امروز در کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی‌ مجلس طرح اصلاح مواد 64 و 65 قانون خدمات کشوری را مورد بررسی قرار داد. وی ادامه داد: ماده 64 قانون خدمات کشوری با اندک تغییراتی در حقوق و مزایای کارمندان دولت، عیناً به تصویب کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس رسید و در ماده 65 تغییرات اساسی به وجود آوریم. رئیس کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: براساس مصوبات این کارگروه ما به دولت اجازه دادیم که براساس نرخ تورم بانک مرکزی از 2 هزار و 400 تا 9 هزار تومان حقوق سالیانه کارمندان خود را افزایش دهد. عیسی‌زاده اضافه کرد: همچنین در این جلسه به دولت اجازه دادیم که اضافه‌کاری و اضافه حقوق و مزایای سالیانه کارمندان بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی باشد تا در دفترچه سالیانه لحاظ شود. وی ادامه داد: همچنین نحوه هزینه‌کرد اضافه‌کاری و حقوق و مزایای کارمندان به دولت واگذار شده است و براساس حساسیت شغلی و جایگاه، دولت می‌تواند این حقوق و مزایا که نام آن اضافه‌کاری است را به تشخیص مدیران تقسیم کند. رئیس کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این تصمیمات به صورت ویژه برای روز کارمند و هفته دولت گرفته شده است.

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:پا توق جوانان, کارمند, افزایش حقوق, :: 23:44 :: توسط : محمد مهدی محسنی

پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر: امروز درحالی خبر انتخاب رییس کل بانک مرکزی برروی خروجی رسانه ها قرار گرفت که همزمان برخی سیاستهای وی درباره مسایل بانکی بیان گردید . یکی از مهمترین سیاستهای رئیس کل جدید بانک مرکزی (ولی الله سیف) که اتفاقا بر روی ان تاکید ویژه ای هم دارد , افزایش نرخ سود بانکی تا میزان تورم است , این خبری است که بازتابهای فراوانی طی روزهای اخیر خواهد داشت . از یک سو تولید کنندگان قراردارند که به شدت با افزایش نرخ سود بانکی مخالفند , از دیگر سو بانکداران هستند که به شدت از افزایش نرخ سود بانکی دفاع میکنند.صنعتگران بر این باورند که با تعیین نرخ سود بانکی برابر تورم که بالای 30درصد خواهد بود , باید منتظر تسهیلاتی با سودهای 40درصدی بود. درهمین حال رئیس کل جدید بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ سود بانکی و نرخ ارز باید متناسب با شاخص‌های اقتصادی از جمله تورم تعیین شود، گفت: نرخ سود بانکی کمتر از نرخ تورم نباید تعیین شود زیرا این اقدام مشکلاتی را در سیستم بانکی ایجاد کرده و عدم تعادل‌هایی را به وجود می‌آورد. سیف با بیان اینکه نرخ سود بانکی هم مانند نرخ ارز است گفت: نرخ سود بانکی پارامتری است که تخصیص حق بین دو طرف سپرده گذار و تسهیلات گیرنده را ایجاد می‌کند و نظام بانکی واسط بین آنها است که می خواهد حقوق آنها را رعایت کند.

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, بانک مرکزی, ولی الله سیف, وام بانکی , :: 22:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

امروزه به دلیل گستردگی و عمق فعالیت های افراد و شرکت ها نیاز به ابزاری برای معرفی و جذب حداکثری خواسته های خود احساس می شود. وب سایت ها برای هر شخصی همچون یک سفیر در تمام محلات شهر، شهر های کشور و کشور های جهان عمل می کند چرا که همیشه در دسترس است و از هر نقطه از جهان که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشیم می توانیم وب سایت مورد نظر را مشاهده نماییم. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آن ها به شرح زیرند: - وجود وب سایت، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. - هزینه طراحی سایت، تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و مجلات، بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید. - دسترسی آسان کاربران از هر نقطه جهان تنها با داشتن آدرس سایت شما به روز رسانی آسان و کم هزینه (در سایت های داینامیک بدون صرف هزینه و زمان) در مقایسه با تبلیغات چاپی و … - تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت آنها به سرعت به اطلاع دیگران می رسد. - فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد. - یک وب سایت با کارایی خوب میتواند: منشی، فروشنده، کارشناس مجازی و… باشد که به صورت خودکار زیر نظر یک مدیر، کلیه این عملیات را انجام دهد. - وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های شما دارد. - وب سایت دفتر کار دوم شماست که توانایی پاسخگویی به تعداد بی شمار مشتری را ٢۴ ساعته و هفت روز هفته دارد. ITN.ir با بیش از 10 سال سابقه و در اختيار داشتن سرورهاي قدرتمند كه در معتبرترين ديتا سنترهای موجود در ایران (پارس آنلاین و افرانت) نگهداری مي گردد، امكان سرويس دهـــی هاستينگ بـراي نگهداری وب سايت را فراهم نموده است. از مهمترين ويژگـــی های اين سرورها امنيت و سرعت بالای آنهاست كه در نتيجه بهترين كيفيت را برای مشتريان فراهم آورده است و در صورت ناراضی بودن مشتری تا يك ماه امكان برگشت كامل پول وجود خواهد داشت. ITN.ir با کسب نماد اعتماد الکترونیک و نظام صنفی رایانه محلی مطمئن برای سرویس دهی می باشد.

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:وب سایت, کسب وکار ضرورت, :: 23:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: براساس استراتژی صنعت خودرو، از ابتدای سال 95 تولید خودروهای داخلی با عمر بیش از 10 سال و تولید خودروهای تحت لیسانس خارجی با عمر بیش از هفت سال ممنوع خواهد بود. به گزارش جام اقتصادی، احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: براساس استراتژی صنعت خودرو مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروهای قدیمی در حال تولید تنها تا پایان سال 94 اجازه تولید را خواهند داشت. وی با بیان این‌که از ابتدای سال 95 خودروهای جدید باید جایگزین خودروهای قدیمی شوند، خاطرنشان کرد: البته خودروسازان هم‌اکنون این کار را شروع کرده و به دنبال جایگزینی خودروهای قدیمی هستند. دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: براساس استراتژی صنعت خودرو، از ابتدای سال 95 تولید خودروهای داخلی با عمر بیش از 10 سال و تولید خودروهای تحت لیسانس خارجی با عمر بیش از هفت سال ممنوع خواهد بود. وی افزود: به عنوان مثال از ابتدای سال 95 نمونه‌های قدیمی خودروهایی چون پراید و پژو 405 اجازه تولید نداشته و خودروهای جدیدی باید جایگزین آنها شود. نعمت‌بخش با بیان اینکه تعیین مصادیق خودروهای قدیمی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: اگر تحریم‌های فعلی همچنان ادامه داشته باشد، خودروسازان با مشکلاتی برای تولید خودروهای جدید و از رده خارج کردن خودروهای قدیمی روبرو خواهند

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:خودرو, پراید ,پژو 405 , توقف تولید, :: 22:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

دنده عقب تندر به جاده مخصوص برویم و ببینیم اهالی خودروسازش در چهار ماه نخست امسال چه کرده‌اند. راهی این جاده که بشویم، پارس خودرو اولین خودروسازی است که به چشم می‌آید. این شرکت که به لحاظ حجم تولید، سومین خودروساز ایران محسوب می‌شود، در تولید تمام محصولاتش با افت مواجه شده است. در این بین، تندر-90 که مشترکا در پارس خودرو و ایران خودرو به تولید می‌رسد، افت تولید شدیدی را به خود می‌بیند. تندر-90 در مجموع 9 هزار و 654 دستگاه در طی چهار ماه نخست امسال تولید داشته که شش هزار و 630 دستگاه آن متعلق به پارس خودرو است و سه هزار و 24 دستگاه باقیمانده را نیز ایران‌خودرویی‌ها به تولید رسانده‌اند. این در شرایطی است که پارس خودرویی‌ها نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته حدود 59 درصد در تولید تندر افت کرده‌اند و ایران‌خودرویی‌ها نیز کاهشی حدودا 74 درصدی را به خود می‌بینند. در مجموع نیز تندر-90 افت تولیدی 63 درصدی را تجربه کرده است و این یعنی تندر به روزهای ضعیف خود در اواسط دهه 80 بازگشته است. این خودرو از سال 86 در ایران به تولید می‌رسد و در سال‌های ابتدایی تیراژ بسیار پایینی داشت و اگرچه رفته رفته توان تولید آن بالا رفت؛ اما ایران خودرو و پارس خودرو نتوانستند این شرایط خوب تولید را حفظ کنند. کاهش تولید تندر البته به مواضع اخیر رنوی فرانسه مرتبط می‌شود، به نحوی که این شرکت فرانسوی اعلام کرده تحت‌تاثیر دولت ایالات‌متحده قصد ترک خودروسازی ایران را دارد. حتی آن طور که مقامات ارشد رنو گفته‌اند، این شرکت مدتی است به طور مستقیم قطعه به ایران ارسال نمی‌کند. در کنار تندر-90، دیگر محصول رنو در ایران یعنی مگان نیز افت تولید شدیدی را تجربه کرده است. این محصول مونتاژی پارس خودرو، تنها 722 دستگاه در چهار ماه ابتدایی امسال تولید داشته و این رقم سبب شده تیراژ مگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 87/4 درصد افت کند. ظاهرا مگان نیز مانند تندر-90 درگیر حواشی سیاسی شده و بود و نبودش به ماندن و نماندن رنو بستگی دارد. اما دیگر محصول پارس خودرو که با افت تولید مواجه شده، نیسان تیانا است. این خودرو تیراژی 424 دستگاهی را در بازه زمانی موردنظر تجربه کرده و افتی 18 دستگاهی را به خود می‌بیند. تداوم افت پژو اما پنج کیلومتر از پارس خودرو فاصله بگیریم و به کیلومتر 14 جاده مخصوص برویم، جایی که ایران خودرویی‌ها به جز رانا، در سایر محصولات سواری خود افت را تجربه کرده‌اند. آمار می‌گوید کاهش تولید برندهای پژویی این شرکت در چهار ماه نخست امسال نیز ادامه یافته است و در این بین، پژو 206 افتی 66/6 درصدی را به خود می‌بیند. ایران خودرویی‌ها تنها شش هزار و 732 دستگاه 206 تا پایان تیر ماه به تولید رسانده‌اند. آنها همچنین در تولید پژو 405 نیز کاهشی 66/7 درصدی را تجربه کرده‌اند و پارس‌شان نیز 22/7 درصد افت کرده است. از سمند هم خبر می‌رسد که این خودرو کاهشی 77 درصدی را در چهار ماه نخست امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود می‌بیند. همچنین سوزوکی گرندویتارا که در سایت خراسان ایران خودرو مونتاژ می‌شود، در بازه زمانی موردنظر فقط 309 دستگاه تولید داشته و این؛ یعنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد افت کرده است. ویتارا تحت لیسانس سوزوکی ژاپن در ایران خودرو مونتاژ می‌شود. از رانا نیز خبر می‌رسد این خودرو تیراژ پنج هزار و 313 دستگاهی داشته که در مقایسه با 183 دستگاه تولید شده در چهار ماه نخست سال گذشته، رشد خوبی به حساب می‌آید. افت پراید، خیز تیبا سری هم اما به سایپا بزنیم، خودروسازی که در کیلومتر 16 جاده مخصوص جا خوش کرده و با پراید و تیبای خود روزگار می‌گذراند. طبق آمار اعلامی، در مجموع 70 هزار و 860 دستگاه پراید در چهار ماه نخست امسال به تولید رسیده که البته همه آنها سهم سایپا نیست و پارس خودرویی‌ها نیز در آن نقش دارند. این آمار البته می‌گوید تولید پراید در مقایسه با چهار ماه ابتدایی سال گذشته 5/34 درصد کاهش داشته است، هر چند پراید هنوز هم پرتیراژترین خودرو تولید داخل به شمار می‌رود. دیگر محصول سایپا؛ یعنی تیبا، اما با رشد تولید روبه‌رو بوده است. این خودرو که در سایت کاشان سایپا به تولید می‌رسد، تیراژی 9 هزار و 587 دستگاهی در چهار ماه ابتدایی امسال داشته که این رقم سبب شده تولید تیبا حدود 119 درصد رشد کند.

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب: تندر ، پژو ، پراید، تیبا, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 948
بازدید ماه : 4021
بازدید کل : 198334
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی