پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی ۱۳۱ شهر مهم جهان،‌ سنگاپور را گران ترین شهر در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

بر اساس گزارش این نهاد اقتصادی سنگاپور با توجه به شاخص هایی مثل ارزش پول ملی، نرخ تورم و هزینه های زندگی گران ترین شهر جهان در سال ۲۰۱۴ شناخته شده است.

لطف به ادامه گزارش در قسمت ادامه مطلب توجه نمایید ....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, درآمد , گران ترین شهرهای جهان, :: 6:43 :: توسط : محمد مهدی محسنی

برای تشخیص ارزان قیمت بودن اجناس یک شهر قیمت مواد خوراکی به ویژه نان، لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو، قیمت لباس و کرایه وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی بررسی می‌شود. (ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, درآمد ,ارزانترین شهرهای جهان, :: 6:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

بهترین و پاکیزه‌ترین درآمد چیست؟

 

معیشت مسأله‌ای است که می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی انسان تأثیر بگذارد و به ویژه زمانی که به رکود یا فقر بیانجامد این تأثیر شدت منفی بیشتری گرفته و حتی به تخریب نیز مبدل می‌شود. بنابراین باید در کسب درآمد به مهمترین مساله یعنی پاکیزگی و طهارت آن توجه کرد.

 لطفاً ادامه مطلب را هم بخوانید ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, درآمد , روزی حلال, :: 6:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

آره دیگه حاج آقا شما و دولت تدبیر و امید

خیلی باسوادین.

خیلی خیلی باسوادین.

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی,دولت تدبیر و امید, یارانه ها , سبد کالا, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, روحانی , احمدی نژاد, :: 21:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, طنز, شوهر ایده آل, :: 20:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رنگ، بدنه و قسمت­های مختلفی از داخل کابین اتومبیل نیاز به دو برابر مراقبت بیشتر برای حفظ تازگی و جلای خود دارند . بنابراین یک وسیله نقلیه باید دارای شرایط ویژه­ای باشد تا بتواند ارزش خود را در بازار حفظ کند . برای اینکه یک اتومبیل ارزش خود را حفظ کند چگونه می­بایست از آن نگهداری کرد ؟

  چگونگی شستشو و نظافت اتومبیل




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1387برچسب:, :: 19:20 :: توسط : محمد مهدی محسنی

یحیی آل‌اسحاق:

در یک جنگ تحمیلی اقتصادی بسر می​بریم

ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، فصل جدیدی را در اقتصاد کشور گشوده و گفتمانی تازه را آغاز کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، جام جم نوشت؛ هدف این گفتمان نسخه پیچی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی است. یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق تهران و وزیر اسبق بازرگانی در این گفت وگو با اشاره به تجربیات گذشته اش شرایط فعلی را یک جنگ تحمیلی جدید توصیف می کند؛ جنگی که ماهیت اقتصادی دارد. وی کسانی را که از ورود واژه جنگ به حوزه اقتصاد می هراسند نکوهش و تصریح می کند دنیا امروز درگیر جنگ اقتصادی است و ایران یکی از بزرگ ترین اهداف آن. این گفت وگو نگاه و رویکرد تازه ای به پیاده سازی اقتصاد مقاومتی دارد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی,اقتصاد مقاومتی, :: 20:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 ۱۰ کارشناس اقتصادی پاسخ می‌دهند...

پس از نظرخواهی معاون اول رئیس جمهور از مردم، کارشناسان در یک نظرسنجی دیدگاه خود را پیرامون سقف درآمد مشمولین یارانه نقدی اعلام کردند؛ نظرات متفاوتی که از یک تا ۵ میلیون تومان متغیر است.

این روزها یکی از مهمترین مباحث در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها انصراف و حذف برخی از یارانه‌بگیران است.

چندی پیش علی‌طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی از ارائه اظهارنامه‌هایی ‌به خانوارها برای اعلام میزان درآمد و دارایی‌شان به دولت خبر داد تا از طریق آن دولت اطلاعات مشمولان دریافت یارانه را بدست آورد.

طیب‌نیا همچنین از اجرایی شدن فاز دوم یارانه‌ها از ابتدای سال ۹۳ خبرداد که لازمه آن داشتن اطلاعات درآمدی خانوارها و تعیین سقف درآمدها خانوارها است.

از سوی دیگر، معاون اول رئیس جمهور روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از مردم خواست تا سقف درآمد مشمولان دریافت یارانه نقدی را اعلام کنند.

بنابراین از آنجا که قطعا در ابتدای سال آینده فاز دوم هدفمندی آغاز می‌شود و حتما در این مرحله عده‌ای از یارانه‌بگیران حذف خواهند شد، پس از انتشار پاسخ‌های مردم به سوال معاون اول رئیس جمهور، بر آن شدیم تا نظر اساتید و کارشناسان اقتصادی را نیز در این باره جویا شویم.

بنابراین با سوال واحد «سقف درآمد یک خانواده ۴ نفره چقدر باشد تا مشمول دریافت یارانه شوند؟» به سراغ کارشناسان رفتیم. در ادامه مطلب  این نظرات را می‌خوانید.



ادامه مطلب...


ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید!

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

لطفاً ادامه مطلب را بخوانید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خرید گوشی, تلفن همراه, :: 6:57 :: توسط : محمد مهدی محسنی

مقایسه ثروت عسگراولادی و بابک زنجانی

هفته نامه تماشاگران در تازه ترین شماره خود به مرور سبک سرمایه داری اسدالله عسگراولادی با بابک زنجانی پرداخته است.

لطفا ادامه مطلب را بخوانید ....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, اقتصاد سیاسی, بابک زنجانی, عسگراولادی, :: 6:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین نسل سانتریفیوژهای فوق مدرن ایران موسوم به IR-۸ قربانی توافق ژنو شده است.

سانتریفیوژ فوق مدرنی که قربانی توافق ژنو شد

ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...


مقایسه پژو 206 صندوقدار با تندر 90

دو خودروی تندر 90 و همچنین پژو 206 صندوقدار از جمله گزینه های مورد نظر مردم در بازار خودروی کشور محسوب می شوند . لذا در این گزارش قصد داریم به معرفی و مقایسه دو اتومبیل محبوب بازار در رنج قیمت زیر 40 میلیون تومان بپردازیم .

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خرید خورو, 206 صندوقدار, تندر ال 90, :: 21:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

files_slideBox_used-car[c8882c934100f481c84e16af0bbcbf7e].jpg

اکنون که به انتهای سال نزدیک می شویم ، بازار خرید و فروش خودرو هم دارد بر خلاف سردی هوا ، رو به گرمی می رود ، زیرا فرصت مناسبی برای خرید و یا فروش خودرو در این ماه از سال برای تمامی دارندگان و خریداران پیش می آید .در ابتدای امر و قبل از آنکه وارد هر گونه بحثی بشویم باید به نکات و تعاریفی اشاره داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی یک خودروی دست دوم را بشناسیم و بدانیم اصلا خودروی کار کرده و یا دست دوم چیست؟

لطفاً ادامه مطلب را هم بخوانید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خرید خورو, خودو کارکرده, :: 20:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ادامه سرقت میراث فرهنگی ایران، بعد از چوگان/ اینبار نان لواش!
 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1398برچسب:, :: 22:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آنچه در زیر می خوانید، مروریست کوتاه بر 10 دستاورد مهم ارتش و نیروهای مسلح در سال های بعد از پیروزی انقلاب.

اگرچه ابتکارات، تجهیزات و سامانه های دفاعی ساخته شده در این مدت بسیار گسترده بوده و تنها بخشی از آنها معرفی شده اند و مابقی آن را باید در میدان نبرد احتمالی در آینده دید.

شهاب" تیغ بران ایران

 

 

خانواده موشک‌های شهاب (شهاب1، 2 و3) را باید معروف ترین موشک‌های ایران در دنیا دانست

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, دستاورد, پیشرفت , دفاعی, :: 9:43 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رونمایی دومین بازی رایانه ای ارتش صبح امروز (شنبه، نوزدهم بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضاواحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین آجا در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی ,بازی رایانه ای, ختیج عدن, مدار 10 درجه, :: 21:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با توجه به اینکه 37 درصد مرزهای ایران دریایی است، 90 درصد تجارت کشور از طریق مرزهای دریایی انجام می شود.

هدف نیروی دریایی ارتش دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی است

امیر دریادار حبیب الله سیاری در همایش بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس و دهمین همایش علوم و فنون دریایی ایران افزود: همچنین دیگر فعالیت تجاری ایران از طریق مرزهای زمینی انجام می شود که این نشان می دهد بخش عمده ای از تجارت از طریق مرزهای دریایی صورت می گیرد.

وی شمال اقیانوس هند را گلوگاه اقتصادی کشور دانست و گفت: ایران 15 کشور همسایه با 12 مرز دریایی دارد و می توان گفت، در مجموع 37 درصد مرزهای ایران، دریایی است.(ادامه مطلب را بخوانید ...)



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی دریایی, دریادار سیاری, :: 21:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان افزود: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی و هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.واکنش سرلشکر فیروزآبادی به خبر برکناری بندربن‌سلطان در عربستان

 

 

به گزارش معاونت فرهنگی تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی طی سخنانی اظهار داشت: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد و قرائن حاکی از  تجدید نظر در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقی‌تر دارد.

وی با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان افزود: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی و هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

سردار فیروزآبادی تصریح کرد: بندربن‌سلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را بر عهده گرفته است به خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانه‌ای که به تکفیری‌ها دارد، مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است به او نسبت داده می‌شود.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش , سیاست, سرلشکر فیروزآبادی, عربستان, :: 21:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی


جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون مسکن با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح مجتمع فولاد صائب تبریز در محل این مجتمع برگزار شد. در این جلسه که با حضور مهندس محتاج و دیگر اعضای هیئت مدیره تشکیل شد،اعضا راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی را بررسی و در این زمینه تصمیم گیری کردند.


لطفاً ادامه مطلب را بخوانید....
 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, بنیاد تعاون آجا, مچتمع فولاد صائب تبریز, :: 21:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی