پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

شهید مطهری:

اگر حسين بن‏ علی امروز بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری كنی... شعار امروز تو بايد فلسطين باشد... شمر هزار و سيصد سال پيش مرد، شمر امروز را بشناس.

رهبر انقلاب:
وقتی که از خون ترسیدیم، از آبرو ترسیدیم، از پول ترسیدیم، بخاطر خانواده ترسیدیم، بخاطر دوستان ترسیدیم، بخاطر راحتی و عیش خودمان ترسیدیم، به خاطر پیدا کردن کاسبی، برای پیدا کردن یک خانه دارای یک اتاق بیشتر از خانه قبلی، وقتی بخاطر این چیزها حرکت نکردیم، معلوم است،  10 نفر مثل امام حسین هم که بیایند همه شهید خواهند شد.
 
 
هیچ چیز، جای واجبات ما را نمی گیرد ، متاسفانه ما در فرار از واجبات دینی به مستحبات پناه می بریم ، فکر کردیم که 10 تا زیارت عاشورا بگذاریم ، جایگزین سکوت ما در برابر ظلم و جایگزین بی همتی ما در برابر فقر محرومین و تکاثر متکاثرین می شود ! اینجور نیست .
 
همان قدر که دغدغه نمازها و روزه های قضا شده را داریم ، باید دغدغه نهی از منکرهای قضا شده مان را نیز داشته باشیم . چه نهی از منکر هایی که از ما قضا شد ، با توجیهات مختلف 
 
 

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 27 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی, درس های عاشورا, ام به معروف و نهی ازمنکر, :: 16:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

تا ماه غم تو جلوه گر مي گردد  

 دامان جهان ز اشك تر مي گردد

       هر داغ شود كهنه ز ايام ولي        

  داغ تو حسين تازه تر مي گردد  

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1387برچسب:, :: 21:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - مرگ بر آمریکا


 

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1387برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی, 13 آبان, مرگ بر آمریکا, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1387برچسب:پاتوق جوانان, بصیرت , عاشورا, :: 23:6 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, محرم, حسین(ع) ,, :: 22:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:
امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است. سیاری افزود: هم اینک این نیرو به لحاظ ساخت تجهیزات، قطعه‌سازی و تعمیر و نگهداری به جایگاهی رسیده است که می‌تواند نیازهای دیگر ارگان‌های دریایی را نیز در این حوزه تأمین کند. وی به حرکت درآوردن ناو و زیرناوهای دریایی از سوی کارشناسان و متخصصان نیروی دریایی را از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تا قبل از انقلاب، نیروی دریایی چنین جایگاهی را نداشت.


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان, نیروی دریایی, ارتش, دانشگاه امام خمینی, :: 22:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

بی تردید همانگونه که انسان ها دارای شکل ها، نژادها و رنگ های مختلفی می باشند، اجنه نیز دارای این تنوع و گوناگونی می باشند چنانچه شیخ عباس قمی می نویسد: یَتَشکلون بِاشکال مُختَلفه؛ یعنی اجنه توانایی آن را دارند به هر شکل و قیافه ای درآیند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان ,مطالب جالب, جن, اجنه, عفریت, شیطان, :: 22:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای خلافکاران

با لینک مستقیم و کیفیت عالی DVDRip

Khalafkaran 2 BahseAzad.ir  دانلود فیلم خلافکاران

 

ژانر :  طنز اجتماعی

سال تولید :۱۳۹۱

فرمت : MKV

حجم : ۷۱۱ مگابایت

محصول : ایران

کارگردان : ضیاء مجابی

بازیگران : سیروس گرجستانی، خاطره حاتمی، خشایار راد، محمد شیری، افسر اسدی، کاظم افرندنیا

خلاصه داستان :

 مسافری که مقیم خارج کشور است بعد از ورود به کشور تصمیم میگیرد همراه با یک مقام عالی رتبه بانکی، اختلاص بزرگی را انجام دهد. غافل از اینکه آشنایی با شخصیت های جذاب سرآغاز داستان هایی سرشار از خنده است…

 

لینک دانلود رایگان فیلم در قسمت ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...


 

افسران -                                                                         " سیم خاردار '"

کسی می تواند از سیم خاردار های دشمن عبور کند که

در سیم خاردار های نفس خود گیر نکرده باشد...

 



 

زنانی که پوشش دارند اما برهنه اند!!! 

 

در آخرالزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که

پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان برآمدگی

مانند کوهان شتر خراسانی وجود دارد،

پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.

صحیح مسلم/ج6/ص168

2.رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید

زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر

نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند،

به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.

«کنزالعمال/ ج 16/ ص 392»

3.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله :

دو گروه از دوزخیان

را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ...

زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان

را مانند کوهان شتر برجسته می کنند،

اینان

به بهشت نمی روند و بوی بهشت

را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد،

استشمام نمی کنند.

«میزان الحکمه/ج1/ص530»

 

 

و در آخر:

 

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, بی حجاب, دختر, برهنه گی, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

داستان مرد معتادی که سر تنها پسرش را برید و ...

درباره خودت بگو؟

کارگر ساختمان بودم. از چند سال قبل، تریاک مصرف می‌کردم. غده‌ای در سرم داشتم که روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شد و سعی می‌کردم با مصرف بیشتر تریاک، درد آن تسکین دهم! سوادم پنج کلاس ابتدایی است. یک پسر و سه دختر داشتم. سعی و آرزویم آن بود که بچه‌هایم خوشبخت شوند. با زحمت زیاد، پسرم را به دانشگاه فرستادم. می‌خواستم هر چه خودم در زندگی نداشتم، پسرم به‌دست آورد . تمام آرزوهایم در وجود او و سه دخترم خلاصه می‌شد. پسرم در رشته تربیت بدنی درس می‌خواند. اندامی ورزیده و چهارشانه داشت. مدتی بود که متوجه برخی رفتارهای او شده بودم؛ مشغله‌ام و از طرفی تریاک اجازه نمی‌داد بفهمم چرا رفتارش تغییر کرده است.

مشکل پسرت چه بود؟

یک روز از دانشگاه با من تماس گرفتند و گفتند متأسفانه متوجه شده‌ایم پسرتان کراک مصرف می‌کند. قبل از آنکه خیلی دیر شود، برای ترک و درمان اقدام کنید. با این جملاتشان انگار از اوج آسمان به زمین افتادم. باورم نمی‌شد تمام زحماتم این‌گونه بر باد رفته است. شب پسرم به خانه آمد. همسر و دخترانم به خانه یکی از اقوام رفته بودند و ما تنها بودیم. او را در زیرزمین مشغول کشیدن کراک دیدم. ابتدا خواستم از در نصیحت وارد شوم اما او اصرار کرد که به جای تریاک، کمی کراک بکشم.

با اصرارهایش خواستم کراک را امتحان کنم اما به این شرط که او دیگر به طرف کراک نرود و من هم همان تریاکم را بکشم.

با پسرت پای بساط نشستی؟

بله؛ اما نمی‌دانم این ماده وحشتناک چه تأثیری در مغزم گذاشت که با پسرم درگیر شدم. او هم کراک کشیده بود و هیچ کدام حال عادی نداشتیم. فقط یادم می‌آید که با یک لوله آب، محکم توی سرش کوبیدم و او روی زمین افتاد.

چرا پسرت را به بیمارستان نرساندی؟

خیلی وحشت کرده بودم. اگر حال عادی داشتم، این اتفاق نمی‌افتاد. من سر تنها پسرم را بریدم و جنازه بی سرش را در خیابانی رها کردم.

چطور دستگیر شدی؟

دو هفته بعد از این جنایت، در حالی که خانواده به شدت نگران پسرم بودند و خبری از آن نداشتند. البته پلیس هم جسد بی سر یک جوان را در خیابان پیدا کرده بود و پیگیر موضوع بود. یک روز دیگرطاقت نیاوردم و عذاب وجدان باعث شد با پای خود به آگاهی بروم و بگویم که پسرم را کشته‌ام. به آنان گفتم که سرش را جایی دفن کرده‌ام و جسدش را هم در بلوار نزدیک خانه انداخته‌ام و به این ترتیب پرونده پسر گمشده و جسد مجهول بسته شد! عذاب وجدان و کابوس‌های شبانه بیچاره‌ام کرده بود و دیگر توان ادامه زندگی با این راز را نداشتم.

حکمت چیست؟

جرم قتل عمدی فرزندم است و به ده سال زندان و پرداخت 42 میلیون تومان دیه محکوم شده‌ام؛این دیه را باید به همسرم، یعنی مادر مقتول بپردازم.

همسرت دیه می‌خواهد؟

بله او رضایت نداده است و مهریه‌اش را هم مطالبه کرده است. مهریه او در سال 1365 یعنی سال ازدواجمان 30 هزار تومان بود که به روز محاسبه می‌شود و باید آن را بپردازم. البته با کاری که من کردم، رضایت ندادن همسرم، کاملاً طبیعی است اما من حتی بعد از ده سال و سپری شدن مدت حبس و پرداخت دیه، توان زندگی در جامعه به عنوان یک انسان عادی را ندارم.

چه برنامه‌ای داری؟

می‌خواهم خانه شخصی خودم را بفروشم تا بابت مهریه و دیه به همسرم بدهم. دختر بزرگم هم قصد ازدواج دارد و من کتبی در نامه‌ای موافقت خود را با ازدواج دخترم برای ارایه به دفتر ازدواج اعلام کرده‌ام.

چه آرزویی داری؟

قصاص! چون این زندگی از جهنم برایم سخت‌تر است!


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, اعتیاد , قتل, کراک, تریاک, معتاد, مواد مخدر, جنایت, :: 21:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در شأن و منزلت بسم الله همین بس که به فرموده امیرالمومنین علی بن ابیطالب سلام الله علیه، اسرار کلام خداوند در قرآن است و اسرار قرآن در سوره فاتحه و اسرار فاتحه در "بسم الله الرحمن الرحیم" نهفته است.
 
 

گویند مردی بود منافق اما زنی داشت مومن و متدین.

این زن تمام کارهایش را با "بسم الله" آغاز می کرد. شوهرش از توسل جستن او به این نام مبارک بسیار غضبناک می شد و سعی می کرد که او را از این عادت منصرف کند.

 روزی کیسه ای پر از طلا به زن داد تا آن را به عنوان امانت نکه دارد زن آن را گرفت و با گفتن " بسم الله الرحمن الرحیم" در پارچه ای پیچید و با " بسم الله " آن را در گوشه ای از خانه پنهان کرد، شوهرش مخفیانه آن طلا را دزدید و به دریا انداخت تا همسرش را محکوم و خجالت زده کند و "بسم الله" را بی ارزش جلوه دهد.

 

 وی بعد از این کاربه مغازه خود رفت. در بین روز صیادی دو ماهی را برای فروش آورد آن مرد ماهی ها را خرید و به منزل فرستاد تا زنش آن را برای نهار آماده سازد.

 

 زن وقتی شکم یکی از آن دو ماهی را پاره کرد دید همان کیسه طلا که پنهان کرده بود درون شکم یکی از ماهی هاست آن را برداشت و با گفتن "بسم الله" در مکان اول خود گذاشت.

شوهر به خانه برگشت و کیسه زر را طلب کرد. زن مومنه فورا با گفتن "بسم الله" از جای برخاست و کیسه زر را آورد شوهرش خیلی تعجب کرد و سجده شکر الهی را به جا آورد و از جمله مومنین و متقین گردید.[خزینةالجواهر ص 612]

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 31 مهر 1387برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, اعجاز , بسم الله, :: 21:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در گفتگوی زیر که حضرت یحیی علیه السلام با شیطان انجام داده به نکته مهمی اشاره شده که معمولا خیلی از ما ها نسبت به آن بی توجهیم.


در روایتی از امام رضا علیه السلام آمده است:
حضرت یحیی علیه السلام به شیطان گفت :آیا شده است که لحظه ای بر من تسلط یابی؟
پاسخ داد:نه ولی در تو خصلتی است (که من دوست دارم و )مایه تعجب من است
یحیی علیه السلام گفت:آن چیست؟
گفت:تو آدم پرخوری هستی ،پس هنگامی که غذا می خوری سنگین می شوی و همین امر باعث می شود که از قسمتی از نماز مستحبی و شب زنده داری باز بمانی
یحیی علیه السلام گفت :من با خدا عهد می بندم که از این پس غذای سیر نخورم تا خدا را ملاقات کنم
شیطان گفت:من نیز با خدا عهد می بندم که هرگز مسلمی را نصیحت نکنم تا خدا را ملاقات کنم
سپس خارج شد و بعد از این جریان به سوی او (یحیی )باز نگشت
امالی طوسی ص 338)
 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1387برچسب:, :: 19:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


امام رضا علیه السلام در روایتی انجام برخی امور و تقاضاها را بدون مقدمات و ملزومات مسخره آمیز خوانده و می فرمایند:


هفت چیز است که بدون هفت چیز دیگر ،مسخره آمیز است:


1- کسی که با زبانش استغفار کند ولی در دلش (از گناه)پشیمان نباشدپس به تحقیق خودش را مسخره کرده است
2- کسی که توفیق (کار خیر از خدا)بخواهدولی برای آن سعی وتلاش نکند پس او خود را به باد تمسخر گرفته است
3- کسی که جویای دور اندیشی باشد ولی احتیاط نکند پس او خود را مسخره کرده است
4- کسی که از خدا بهشت را بخواهد ولی در برابر سختی ها شکیبا نباشد پس او خود را مسخره کرده است
5- کسی که از آتش دوزخ به خدا پناه ببرد ولی خواهشهای دنیایی را رها نکند پس او خود را مسخره کرده است
6- کسی که خدا را یاد کند ولی برای دیدار او نشتابد پس او خود را مسخره کرده است
7- و کسی که مرگ را یاد کند ولی برای آن خود را آماده نکند پس به تحقیق او خود را مسخره کرده است
مواعظ العددیةص 328
 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, امام رضا(ع), :: 1:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

این بهشت خصوصی که شبی 40 هزار پوند هزینه دارد در میان یکی از گران ترین مکان های تفریحی دنیا قرار دارد. این جزیره اختصاصی به یکی از گران ترین مکان های دنیا برای تعطیلات شناخته شده است. این عمارت دارای 10 سویت بوده که دارای سطح هایی از مرمر و لوستر های زیبا و فرش های دستباف ایرانی بوده و اسباب و اساسیه این مکان دیدی از بهترین اجناس و تجهیزات برخوردار می باشد.

 

 


 لطفاً بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, هنر ایرانی, فرش دستباف, اقتصادی, :: 1:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

جدایی تنها به معنای حک شدن مهر طلاق در شناسنامه زن و شوهر نیست.گاهی دو نفر سال‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند اما در حقیقت از یکدیگر جدا هستند. این اتفاق که این روزها کم نیست، آسیب‌های زیادی را برای زن و شوهر و فرزندان آنها به همراه خواهد داشت.

ما در این گزارش سعی کردیم​ از طلاق خاموش بگوییم. یک هشدار کوچک برای شما که می‌خواهید عشق در زندگی تان جریان داشته باشد. حیف است طعم خوش دوستت دارم‌ها فراموشمان شود.

جدایی عاطفی چیست؟

وقتی دختر و پسری ازدواج می‌کنند، فرض‌شان بر این است که مرگ یکی از آنها، تنها علت جدایی‌شان خواهد بود. با هم هستند تا آخر عمر و به اصطلاح به پای هم پیر می‌شوند. نگران این هستند که نکند نتوانند با هم سازگار شوند و مجبور شوند طلاق بگیرند. در نظر بیشتر مردم ازدواج دو نتیجه دارد:

1ـ باهم زندگی می‌کنند و خوشبخت می‌شوند

2ـ با هم سازگار نیستند و جدا می‌شوند.

اما شکل سومی هم وجود دارد که چون در جایی ثبت نمی‌شود و سر و صدایی به پا نمی‌کند، از نظر‌ها پنهان می‌ماند:

3ـ از هم جدا می‌شوند اما با هم زندگی می‌کنند.

گاهی به زنان و مردانی بر می‌خوریم که مدت‌هاست نسبت به یکدیگر مهر، دوستی و علاقه ندارند و حتی گاهی زمینه روابط آنها را خشم و نفرت تشکیل می‌دهد، اما به زندگی مشترک خود ادامه می‌دهند. آنها دلایلی برای این کار خود دارند که از آن جمله می‌توان به نبودن شرایط بهتر، وجود بچه‌ها و نگرانی از بابت واکنش خانواده‌ها، مشکلات اقتصادی، ترس از آینده و... اشاره کرد.
زمانی یک ازدواج در شرایط سفید و بی‌خطر است که طرفین بتوانند در آن تمام نیازهای زیستی، روانی و اجتماعی خود را تامین کنند. هرگاه ازدواج از ارضا کردن یکی از جنبه‌ها ناتوان باشد، محکوم به شکست خواهد بود حتی اگر از هم به صورت رسمی جدا نشوند.

اگر زن و شوهر نتوانند شریک خوبی برای برطرف کردن نیازهای جنسی هم باشند، اگر نتوانند هم‌صحبت تنهایی‌های هم شوند، اگر مقابل رشد اجتماعی هم بایستند و اگر... هر کدام از اینها می‌تواند زندگی را گورستان عشق کند.

در طلاق عاطفی دو نفر جسمشان کنار هم خواهد بود اما روز به روز از هم دورتر می‌شوند. این اتفاق ممکن است یکطرفه یا دو طرفه باشد و در اغلب موارد به مرور زمان رخ می‌دهد. جذابیت، کشش، علاقه و عاطفه مثبتی که نسبت به هم داشته اند در بین آنها رنگ باخته است. به عبارتی حساسیت‌ها، کنجکاوی‌ها و نگرانی‌هایی که آنها نسبت به هم نشان می‌دادند فروکش می‌کند و باعث ایجاد کرختی در بین آنها می‌شود.

اما این مشکل هم مانند هر مشکل دیگری راه حل‌هایی دارد که با هم مرور می‌کنیم.

 لطفاً ادامه مطلب را هم مطالعه کنید...


 



ادامه مطلب...


 رئیس دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران با تشریح عوارض مجرد بودن جوانان در جامعه گفت: دلیل اصلی فراوانی طلاق در جامعه بی‌توجهی به انتخاب دقیق همسر است به همین دلیل شعار انتخاب دقیق ازدواج پایدار باید در اولویت برنامه‌های دستگاههای متولی قرار گیرد.

 غلامعلی افروز با اشاره به سه مشخصه همسران گفت:
همسران باید برای یکدیگر مثل لباس باشند چرا که لباس‌ها عیب را می‌پوشانند، به انسان مصونیت می‌دهند، از آلودگی حفظ می‌کند، با انسان تناسب دارد یعنی تنگ یا گشاد نیست و کس دیگری آن را بر تن نکرده است.
 
دومین ویژگی همسر خوب وقف‌کردن تمام مهر و محبت خود به همسرش است یعنی شجاعت، صداقت، صبوری، ایثار و احسان از ویژگی چنین زوج‌هایی است.

همچنین یک همسر خوب باید به عنوان سومین ویژگی همه جاذبه‌ها، مثبت‌اندیشی‌ها، تلاش‌مداری، کلام زیبا و رفتار پرمحبت را تقدیم همسر خود کند.

وی اظهار افزود:  ما چیزی به عنوان ازدواج آسان نداریم بلکه عروسی آسان مدنظر است و مهم‌ترین انتخاب بشر انتخاب همسر است که باید با دقت انجام شود زیرا در این صورت است که ازدواجی پایدار و ماندگار خواهد بود.

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, اجتماعی, ازدواج, زناشویی, محبت , همسر خوب , , :: 23:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

زهره قائمی را که در سال 1378 مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف عنوان  شده است.

قائمی جزو محافظان مسعود رجوی و معاون مریم قجر عضدانلو(رجوی) بود که در شورای مرکزی این گروهک تروریستی نیز حضور داشت.

پس از استقرار منافقین در کمپ لیبرتی، وی به همراه تعدادی دیگر از اعضای فرقه رجوی در پادگان اشرف مستقر بود و مسئولیت این پادگان را برعهده داشت.


 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, پادگان اشرف, تروریست, زهره قائمی, :: 22:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

شمار زیادی از منافقین روز یکشنبه 10 شهریورماه امسال  در پادگان اشرف به هلاکت رسیدند که تصاویر برخی از آنان  را در زیر مشاهده خواهید نمود....


به امید نابودی کامل همه منافقین..

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, پادگان اشرف, تروریست, :: 22:25 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
سه چیز را با احتیاط بردار:
 

قدم،قلم، قسم!
 
سه چیز را پاک نگه دار:

جسم،لباس،خیال
 
از سه چیزکار بگیر:

عقل،همت، صبر!
 
 
 
از سه چیز خود را دورنگهدار:
 

افسوس، فریاد، نفرین!
 
سه چیز را آلوده نکن:

قلب، زبان، چشم!
 
اما سه چیز را هیچ گاه فراموش نکن:

خدا، مرگ و دوست.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1398برچسب:, :: 21:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 4692
بازدید کل : 199005
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی