پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

مقایسه پژو 206 صندوقدار با تندر 90

دو خودروی تندر 90 و همچنین پژو 206 صندوقدار از جمله گزینه های مورد نظر مردم در بازار خودروی کشور محسوب می شوند . لذا در این گزارش قصد داریم به معرفی و مقایسه دو اتومبیل محبوب بازار در رنج قیمت زیر 40 میلیون تومان بپردازیم .

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خرید خورو, 206 صندوقدار, تندر ال 90, :: 21:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ادامه سرقت میراث فرهنگی ایران، بعد از چوگان/ اینبار نان لواش!
 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1398برچسب:, :: 22:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

  در ماه های آخر حکومت پهلوی، امام خمینی که رهبری نهضت اسلامی مردم ایران را بر عهده داشتند از سربازان خواستند تا از پادگان ها فرار کنند و در ارتش شاهنشاهی خدمت نکنند. امام خمینی، ارتش را مهم ترین سازمان تشکیل دهنده بنیه دفاعی کشور می دانستند که با پول مردم تشکیل شده و توسعه یافته است و بایستی در خدمت مردم باشد. بنابراین ایشان به حفظ ارتش و ادامه حیات آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی معتقد بودند.

یکی از اولین اقدامات امام خمینی برای نشان دادن اهمیت نیروهای مسلح، تعیین روز 29 فروردین سال 1358 به عنوان روز ارتش بود. امام در پیامی که در این باره صادر فرمودند از ارتش خواستند تا در همه شهرهای ایران از مقابل مردم رژه برود و وفاداری خود را به ملت نشان دهد و از مردم هم خواستند تا از چنین ارتشی حمایت کنند.(لطفاً ادامه مطلب را بخوانید ...)
 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش ,سیاسی, مسایل روز, انقلاب, , :: 9:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در پانزدهم خرداد ماه سال 1326 در یکی از محله های تهران و درخانواده خضرایی که از خانواده های مذهبی و متدین بودند، پسری متولد شد که نام او را محمود گذاشتند .

محمود دوران ابتدایی و متوسطه را در شهر تهران سپری نمود. وی بعد از اخذ دیپلم با توجه به علاقه وافری که به فراگیری علم و دانش داشت، در کنکور سراسری شرکت نمود و در رشته مهندسی پذیرفته شد؛ اما به علت این که پدرش در تنگنای مالی قرار داشت نتوانست وارد دانشگاه شود. در این هنگام تصمیم گرفت که وارد دانشکده افسری نیروی هوایی شود. لذا در تاریخ هشتم آبان سال 1345 وارد این دانشکده شد و در مهر ماه سال 1348 با درجه ستواندومی فارغ التحصیل گردید .


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, خلبانان شکاری,شهید خضرایی, :: 9:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رابطه ضرغامی با روحانی

بعد از ماجرای حواشی مربوط به انتخاب مجری گفت و گوی زنده رئیس جمهور با مردم، هنوز دل ضرغامی با دولت تدبیر و امید صاف نشده. رییس سازمان صداوسیما که آن شب در نهایت مجبور شد به خواسته رئیس‌جمهور تن بدهد، همزمان با پخش آن گفت‌وگو در حالی که از پنجره دفتر کارش به سیاهی شب خیره شده بود زیر لب گفت: «یادت باشه حسن، خودت این طور خواستی.» او بعد گوشی تلفن را برداشت و شماره عمو پورنگ را گرفت. ...

(لطفا ادامه ماجرا را در  قسمت  ادامه مطلب دنبال کنید... )

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, طنز,ضرغامی, روحانی,‌ عمو پورنگ و خاله شادونه!, :: 23:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

همان طور که کودکان نیاز به مراقبت والدین در دنیا امروزی یا واقعی هستند، نیاز به مراقبت در دنیای مجازی هم هستند، والدین می توانند با دانلود نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات آن را آماده کرده با ایجاد محدودیت هایی فرزندان خود را کنترل کنند.


 

(لطفاً ادامه مطلب را هم بخوانید....)



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی, فناوری, اینترنت , کودکان, :: 22:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی ,جنگ نرم, تهاجم فرهنگی, :: 22:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رونمایی دومین بازی رایانه ای ارتش صبح امروز (شنبه، نوزدهم بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضاواحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین آجا در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی ,بازی رایانه ای, ختیج عدن, مدار 10 درجه, :: 21:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه ‌گفت: امروز مردم ایران امده آند که با امام، رهبر و مقتدای خویش تجدید میثاق کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌گفت: دشمنان دائم از گزینه نظامی روی میز حرف می‌زنند، گرچه اعتقاد ما امروز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی به خوبی واقف‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در جمع مردم ارومیه، اظهار کرد: امروز مردم ایران امده آند که با امام، رهبر و مقتدای خویش تجدید میثاق کنند، امروز این ملت آمده‌اند تا با اهداف بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد کنند و با حضورشان از شهدای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران امروز آمده اند تا در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی، پاسخ محکمی را با حضور دشمن شکنشان بدهند.

 ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 23 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی , آل هاشم , 22 بهمن, :: 21:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقامات آمریکا گر چه از گزینه نظامی سخن می گویند، اما تلاش می کنند تا از طریق گسترش جنگ نرم، زمینه های برخورد سخت و نظامی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقامات آمریکا اگر چه از گزینه نظامی سخن می گویند، اما اذعان دارند که این شیوه پر هزینه است بنابراین تلاش می کنند تا از طریق گسترش جنگ نرم، زمینه های برخورد سخت و نظامی را فراهم کنند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی , , :: 21:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

جشنواره فیلم فجر امسال هم با همه حواشی آن به پایان رسید؛ اما حکایت همچنان باقیست!

 

به گزارش جام نیوز؛ اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم به خوبی و خوشی برگزار شد. به همین خاطر گفتگویی داشتیم با یکی از مسئولان.

- آقای مسئول! در افتتاحیه این جشنواره یکی از هنرمندان در پشت تریبون از بهروز وثوق و فردین تقدیر کرد! این جشنواره فیلم فجر بود یا جشنواره تقدیر از بازیگران طاغوتی؟!

* به سئوال خوبی اشاره کردید! ببینید! برخی مواقع پیش می آید که انسان جوگیر می شود! به شما هم یک تریبون بدهند و بگویند جلوی آن همه آدم صحبت کن و بدانی که از شبکه نمایش هم پخش مستقیم می شوی، جوگیر می شوی و احتمال دارد هر حرفی بزنی! بعدش هم؛ خود ایشان هم بعد از یکی دو روز اعتراف کرد که جوگیر شده است! جو است دیگر، یکهو انسان را می گیرد!

- دلیل اینکه اختتامیه 50دقیقه با تاخیر آغاز شد چی بود؟! نکند باز هم دعوا بر سر مجری بود؟!

* راستش در تهیه مرغ دچار مشکل شدیم! تا یکی یکی مرغ پیدا کردیم و سی سی تا در سبدقرار دادیم تا سیمرغ شود، طول کشید! البته از همینجا تشکر می کنم از آن دسته از هنرمندانی که مرغ های سبدکالاشون رو به ما هدیه کردند تا بتونیم زودتر سیمرغ هامون رو تهیه کنیم!

لطفاً بقیه این مصاحبه جذاب و خواندنی را در ادامه مطلب بخوانید ...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1388برچسب:پاتوق جوانان ,طنز, جشنواره فیلم فجر, :: 22:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

سرهنگ شهیدخلبان عباس دوران، فرزند محمد ابراهیم سال ۱۳۲۹ در شهر شیراز دیده به جهان گشود. وی دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در شیراز سپری کرد و پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۴۹ به خدمت مقدس سربازی رفت و بعد از بازگشت، به دلیل علاقه‌ای که به یادگیری فن خلبانی و خدمت به میهن داشت در ۱۳۵۱ وارد دانشکده خلبانی نیروی هوایی ارتش شد.

عباس پس از طی نمودن دوره مقدماتی پرواز در ایران برای ادامه تحصیل و فراگیری دوره تکمیلی خلبانی به کشور آمریکا اعزام شد. با توجه به استعداد فوق العاده در کم‌ترین زمان موفق به اخذ نشان و گواهینامه خلبانی شده و به ایران باز گشت و با درجه ستوان دومی در پایگاه هوایی همدان مشغول به خدمت شد. با شروع جنگ تحمیلی، وی در پست افسر خلبان شکاری و معاونت عملیات فرماندهی پایگاه سوم شکاری (شهید نوژه) به انجام وظیفه مشغول شد.


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی,شهید دوران, :: 12:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

نیمه شب بود. ساعت حدود یک شب رفتم پشت سنگرش، یک زیلوی برزنتی جلوی سنگر بود و یک پشه بند. پشه بند را زدم کنار و می خواستم صدایشان بزنم که دیدم که صدای تضرع از داخل می آید دلم نیامد که حالشان را دگرگون کنم. زیلو را کنار زدم و پوتینم را هم در نیاوردم و رفتم گوشه سنگر نشستم. این مرد را وقتی در روز می دیدیم همچون یک شیر در کوهستان رفت و آمد می کرد و اسلحه را هم در دست می گرفت، تصور اینکه با آن هیبت و صلابت  و با آن قیافه نظامی اینطور خاکسار باشد در عبادت، برایم تصور سختی بود.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 26 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی زمینی, شهید آبشناسان, :: 12:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

http://upcity.ir/images2/92396077144703314935.jpg


 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 مرداد 1398برچسب:, :: 12:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی

وزیر خارجه آمریکا به مسجدی در اندونزی رفت!

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, سیاست, اوباما, جان کری, مسجد, آمریکا, اندونزی, :: 12:5 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 جوانی پوشیده در لباس رزم و ساک سفر بر دوش، پس از گذشتن از زیر قرآن، از عزیزان خود فاصله می گیرد و آنان...

خانواده هایی هستند در این کشور، که تجاربی منحصربفرد را پشت سر گذاشته اند. تجاربی که دیگران، حتی اگر بخواهند، هیچ درک صحیحی از آن ها ندارند.خانواده ای که پاره جگر خود را از زیر قرآن رد می کند و پشت سرش کاسه ای آب می پاشد و می داند که ممکن است تا هفته بعد، عزیزش را غرق خون و درون تابوتی پیچیده از پرچم برایش بیاورند، در این تجربه خود تنها است و تنها خدا است که منزلت و اجر او را می داند و بس.

تصویری که می بینید، یکی از همان نماهای ماندگار را نشان می دهد. جوانی پوشیده در لباس رزم و ساک سفر بر دوش، پس از گذشتن از زیر قرآن، از عزیزان خود فاصله می گیرد و آنان، با کاسه خالی آب در دست و کودکی که شاید بهانه می گیرد و بی تابی می کند، دور شدن جوان را نظاره می کنند و شاید زیر لب این شعر را زمزمه می کنند:

          ای از همه لب تشنه تر! آهسته تر! آهسته تر!       

  ای کرده ترک جان و سر! آهسته تر! آهسته تر!

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1387برچسب:پاتوق جوانان, عکس, ارتش, جنگ , جبهه, :: 8:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 

 


 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, رجنگ نرم, تهاجم فرهنگی, :: 1:0 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, آنماز شب, :: 1:54 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, آ سیاسی, انجمن حجتیه, جدایی دین از سیاست, :: 1:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 17194
بازدید کل : 216303
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی