پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

 

در اظهاراتی مداخله جویانه: بان کی مون آزادی فوری سران فتنه را خواستار شد

دبیر کل سازمان ملل در اقدامی مداخله جویانه با ارائه گزارشی به شورای حقوق بشر سازمان ملل، رئیس‌جمهور ایران را به عدم پایبندی به وعده‌های انتخاباتی و تغییر نکردن وضع آزادی بیان در دوره وی متهم کرد.

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, بان کی مون, دبیرکل سازمان ملل, :: 20:42 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بنزین

 

این در حالی است که خودروسواران با استفاده از راهکارهای ساده و کم هزینه می‌توانند ضمن حفظ سهمیه های بنزین، هزینه کمتری برای خرید این فرآورده پرطرفدار نفتی پرداخت کنند که مدیریت مصرف سوخت علاوه بر کاهش هزینه‌های اقتصادی خانوارها، کاهش تولید آلاینده‌ها، صیانت از محیط زیست و در نهایت کمک به اقتصاد ملی را به همراه دارد.

در این بین با توجه به قطعی شدن عدم اختصاص سهمیه ویژه بنزین نوروزی به خودروها، قطعا استفاده از راهکارهای ساده می تواند معادل سهمیه بنزین نوروزی در مصرف سوخت خودروها صرفه‌جویی حاصل کند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی,بنزین, مصرف , سوخت , صرفه جویی, :: 19:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

http://www.uploadax.com/images/22125859467538889576.jpg


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, شهید صیاد شیرازی, :: 21:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b65a7cc7-a695-402a-9c92-79fd9f8aa5c9


ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی ، دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان از بین داوطلبان درحال تحصیل و فارغ‌التحصیلان رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی ، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص) ، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, استخدام , نیروی دریایی, نیروی زمینی, :: 20:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، حاجیه خانم بحرینیان خواهر و مادر شهید اصفهانی که برادر و 3 فرزندش را برای آبیاری و حفظ نهال انقلاب و لبیک به فرمان امام خمینی فدا کرده، نامه ای را به مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نگاشته است که مطالعه آن حقایق سنگینی را به خاطر مدعیان حقوق بشر می آورد.

 

در ادامه متن این نامه می آید:

سرکار خانم اشتون!

سلام علیکم

به رسم اینکه میهمانید به شما خوش آمد می گویم، اما از تعارفات می گذرم و سر اصل مطلب می روم .  (ادامه مطلب ...)

 

 




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, کاترین اشتون, مادر سه شهید اصفهانی, :: 17:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

روزنامه واشنگتن تایمز پیش‌بینی کرد عربستان در 3 سال آینده دچار انقلاب شود و همین امر سران آل‌ سعود را به وحشت انداخته است.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 11 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز,عربستان , انقلاب, :: 6:25 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سیر نزولی حمایت عمومی از رئیس جمهور  میزان نارضایتی از وی را به بالاترین رقم طی ماه های گذشته افزایش داده است .

مشروح این خبر را در قسمت ادامه مطلب  بخوانید ...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش ,رویس جمهور , آمریکا , اوباما, :: 6:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رهبر انقلاب: نگران مسئله فرهنگ هستم

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه بنده نگران مسئله فرهنگ هستم و اساس، باید تقویت جناح فرهنگی مومن باشد، گفت:
امیدوارم مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند چراکه با مسائل فرهنگی نمی‌شود شوخی و بی ملاحظگی کرد.
 
لطفًا مشروح کامل فرمایشات معظم له را در قسمت  ادامه مطلب بخوانید ...


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 25 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, رهبری, :: 19:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، یکی از نمایندگان اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده است

ایران حملات سایبری متعددی علیه آمریکا انجام داده است



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش ,سایبری, :: 19:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

آره دیگه حاج آقا شما و دولت تدبیر و امید

خیلی باسوادین.

خیلی خیلی باسوادین.

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی,دولت تدبیر و امید, یارانه ها , سبد کالا, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, روحانی , مذاکرات, هسته ای, :: 21:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, روحانی , احمدی نژاد, :: 21:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی

یحیی آل‌اسحاق:

در یک جنگ تحمیلی اقتصادی بسر می​بریم

ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، فصل جدیدی را در اقتصاد کشور گشوده و گفتمانی تازه را آغاز کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، جام جم نوشت؛ هدف این گفتمان نسخه پیچی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی است. یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق تهران و وزیر اسبق بازرگانی در این گفت وگو با اشاره به تجربیات گذشته اش شرایط فعلی را یک جنگ تحمیلی جدید توصیف می کند؛ جنگی که ماهیت اقتصادی دارد. وی کسانی را که از ورود واژه جنگ به حوزه اقتصاد می هراسند نکوهش و تصریح می کند دنیا امروز درگیر جنگ اقتصادی است و ایران یکی از بزرگ ترین اهداف آن. این گفت وگو نگاه و رویکرد تازه ای به پیاده سازی اقتصاد مقاومتی دارد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی,اقتصاد مقاومتی, :: 20:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 ۱۰ کارشناس اقتصادی پاسخ می‌دهند...

پس از نظرخواهی معاون اول رئیس جمهور از مردم، کارشناسان در یک نظرسنجی دیدگاه خود را پیرامون سقف درآمد مشمولین یارانه نقدی اعلام کردند؛ نظرات متفاوتی که از یک تا ۵ میلیون تومان متغیر است.

این روزها یکی از مهمترین مباحث در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها انصراف و حذف برخی از یارانه‌بگیران است.

چندی پیش علی‌طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی از ارائه اظهارنامه‌هایی ‌به خانوارها برای اعلام میزان درآمد و دارایی‌شان به دولت خبر داد تا از طریق آن دولت اطلاعات مشمولان دریافت یارانه را بدست آورد.

طیب‌نیا همچنین از اجرایی شدن فاز دوم یارانه‌ها از ابتدای سال ۹۳ خبرداد که لازمه آن داشتن اطلاعات درآمدی خانوارها و تعیین سقف درآمدها خانوارها است.

از سوی دیگر، معاون اول رئیس جمهور روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از مردم خواست تا سقف درآمد مشمولان دریافت یارانه نقدی را اعلام کنند.

بنابراین از آنجا که قطعا در ابتدای سال آینده فاز دوم هدفمندی آغاز می‌شود و حتما در این مرحله عده‌ای از یارانه‌بگیران حذف خواهند شد، پس از انتشار پاسخ‌های مردم به سوال معاون اول رئیس جمهور، بر آن شدیم تا نظر اساتید و کارشناسان اقتصادی را نیز در این باره جویا شویم.

بنابراین با سوال واحد «سقف درآمد یک خانواده ۴ نفره چقدر باشد تا مشمول دریافت یارانه شوند؟» به سراغ کارشناسان رفتیم. در ادامه مطلب  این نظرات را می‌خوانید.



ادامه مطلب...


 

در آخرین ساعات شب سوم اسفندماه 88 اخباری محرمانه از حضور یک تبهکار بین‌المللی در بین مسافران پرواز هواپیمای بوئینگ 737 که با شناسایی و معرف پروازی «لیما، یانکی، نوامبرLyn 454» و با شماره ثبت کشور قرقیزستان در کریدور پروازی به قصد بیشکک برنامه‌ریزی شده بود، توجه مسئولان وزارت اطلاعات ایران را به خود جلب می‌کند؛ پروازی که عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله را به همراه خود داشت.

 قرار بر این بود تا هواپیمای حامل ریگی توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در یکی از پایگاههای ایران به زمین بنشیند در حالی که هیچ یک از خلبانان حاضر در عملیات اطلاعی از ماجرا نداشته و تنها موظف به زمین نشاندن هواپیمای مذکور بودند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 1 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, عبدالمالک ریگی, :: 8:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

افسران - آقا شما که اینقدر مهربانید,چرا آمریکا اینقدر از شما می‌ترسد؟”


چندی پیش سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است، به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی (ره) خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.

قتی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

سید علی که علی‌رغم سن کم خود حافظ ۵ جزء قرآن کریم نیز هست، خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید: "آقا می‌شود چفیه‌تان را به من بدهید؟”. تصویر هدیه شدن چفیه رهبری واقعه‌ای بوده که او بارها از تلویزیون آن را تماشا کرده است.

مقام معظم رهبری پاسخ درخواست سیدعلی را با لبخندی داده و خطاب به همراهان خود می‌گویند که ” چفیه را بدهید به آقا”. پدر سید علی در خاطره‌ای می‌گوید: از آن به بعد هر وقت با این بچه هم کلام می‌شوم او به من می‌گوید که "آقا به من گفتند آقا”.

در ادامه ماجرای دیدار این کودک با رهبر انقلاب در حالی‌که آیت‌الله خامنه‌ای دست نوازش بر سر او می‌کشیدند، سید علی ۵ ساله از ایشان می‌پرسد: "آقا شما که اینقدر مهربان هستید، چرا آمریکا اینقدر از شما می‌ترسد؟” که این سؤال با لبخند دیگری از سوی رهبر انقلاب مواجه می‌شود. در همین هنگام یکی از همراهان رهبر انقلاب در پاسخ به سؤال سید علی می‌گوید: "حضرت آقا آدم خوبی است؛ و چون از خدا می‌ترسد آن‌ها(آمریکایی‌ها) هم از آقا می‌ترسند”

کاش جای علی کوچولو بودم

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, رهبری, , :: 8:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بعد از این حمله حزب الله تهدید کرد که این حمله اسرائیل را تلافی خواهد کرد و این امر باعث شده است که ارتش اسرائیل در حال آماده باش کامل بسر ببرد.(ادامه مطلب...)







ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش , رژیم صهیونیستی, حزب ا,,, لبنان, :: 7:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی