پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

تهدید جیش العدل توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش سرتیپ شاه صفی

به گزارش «بهشت ایران» به نقل از پایگاه خبری «ویسگون» به دنبال گروگانگیری مجدد چهار سرباز و یک گروهبان در نقطه مرزی سیستان توسط گروهک جیش العدل، فرمانده نیروی هوایی ارتش سرتیپ خلبان حسن شاه صفی این اقدام تروریستی را محکوم و این گروهک را ملزم به باز برگرداندن گروگانها دانست. سرتیپ خلبان حسن شاه صفی خطاب به فرمانده جیش العدل گفت: اگر تار مویی از سر سربازان مقدس این خاک کم شود گروه شناسایی نیروی زمینی ارتش "گرای" محل های احتمالی گروهک را تعیین کرده و سپس منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد!


 


 

۲۴ نماینده مجلس امروز طی تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم رعایت شان و حرمت اعضای هیئت علمی و دانشگاهیان و عدم ایجاد تقیسم بندی تذکر دادند.ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی قرائت کرد.

 



 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, دکتر روحانی, :: 1:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

با یک «نه» پدر، دانشگاه «برکلی آمریکا» را کنار گذاشتم/ نام کوچکم نام مستعار پدرم بود

بعد از گذراندن دوره کارشناسی‌ام چون در دانشگاه شریف شاگرد اول دوره لیسانس شده بودم، بورس دانشگاه برکلی را گرفته بودم اما پدرم گفت «نرو، چون اگر بروی ممکن است برنگردی

 

 

 

منصور ستاری را بی‌شک باید «پدر نیروی‌هوایی ارتش» دانست؛ فرمانده‌ای که اگرچه خود خلبان نبود اما پایه‌گذار مهمترین اقدامات در نیروی هوایی ارتش شد؛ (تخصص شهید ستاری در حوزه پدافند هوایی بود) اقداماتی که امروز بخش اعظمی از توان پدافند هوایی ایران را هم شکل داده است.

شیوه تحصیل این اسطوره بی‌بدیل نهاجا در شرایط سخت در یکی از روستاهای ورامین (که مشروح آن به تفصیل در کتاب خاطرات وی چاپ شده) بیانگر آنست که مردان بزرگ در شرایط سخت بود که به جایی رسیدند والا از لای پر قو، فولاد آبدیده درست نخواهد شد.

ستاری البته بعداها هم که به عالیترین درجات ارتش رسید، گذشته خود را فراموش نکرد و همان شیوه‌ها را در تربیت فرزند نیز بکار گرفت که امروز پسر، با افتخار از پدر یاد کند؛ فرزندی که خود جزو نخبگان کشور است و مدارج تعالی را تا ریاست بر معاونت علمی ریاست جمهوری نیز طی کرده است.

 


 


 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, شهید ستاری, :: 23:51 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

افسران - تختی سرش را خم نمی کند

 

غلامرضا تختی روبروی شاه ایستاده. سران کشوری و لشکری و امرای ارتش شاه هم  دور تا دور ایستاده‌اند. تختی در مقابل دیدگان شاه، بازوبند پهلوانی کشتی ایران را کسب کرده. او حالا باید سرش را خم کند تا شاه، مدال را دور گردنش بیندازد. اما او سر را خم نمی‌کند!

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 دی 1392برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, ورزشی, غلامرضا تختی, محمد رضا شاه , :: 23:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

قدرت و توانایی کشورها به زرادخانه های اتمی و موشک های بالستیک و قاره پیما نیست ، بلکه به ایمان ، صلابت و پایداری مردمانی است که خون خود را در سخترین شرایط پای آرمانهای مقدس الهی خود فدا می کنند.

قدرتمند ترین گزینه ی ایران اسلامی ایمان و شهامت الهی است که در وجود مردمان پاک این دیار وجود دارد.
 

 

˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥

 

یاوه گویان امریکایی بدانند که اینجا ایران است

˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥˙·٠•♥




 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1388برچسب:پاتوق جوانان , ,سیاسی, راهپیمایی 22 بهمن, ارتش, :: 22:37 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش جمهوری اسلامی ایران ,راهپیمایی 22 بهمن, :: 22:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

نو

این هم جواب ملت بزرگ ایران به رجز خوانی های امثال باراک اوباما و جان کری و اون خانم شرمن . حالا باز هم فکر می کنید که ایران از شما می ترسه؟ یا نکنه فکر کردید که ما هم مثل محمدرضا پهلوی بی عرضه ایم که هر چی شما گفتین بگیم چشم؟

جواب شما فقط این دو بیت شعر بس:

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم         در ره عشق سزاوارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را        دور سید علی خامنه ای میگردیم  

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان , ,سیاسی, راهپیمایی 22 بهمن, :: 21:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

وحدت، مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است

ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار

هشدار نسبت به خطر بزرگ جریان های تکفیری



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان, اخبار روز, سیاست, رهبر معظم انقلاب, :: 23:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, 22 بهمن , :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عکس/ به این میگن برف


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, عکس های جالب, :: 9:6 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, 22 بهمن , :: 9:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, اخبار روز, سیاست, :: 8:46 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 8:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=2561c54b-f54c-407f-8b92-8db83d66b113

 

فرمانده کل ارتش در پیامی با تبریک 22 بهمن،گفت: بی شک معجزه انقلاب اسلامی که به واسطه اندیشه و هدف والای امام راحل محقق شد، رویای آرام استکبار را به لرزه در آورد.

 

در بخشی دیگری  از پیام فرمانده کل ارتش، با اشاره به اقدامات ارتش در روزهای پیروزی انقلاب، آمده است: ارتش که از آغازین لحظات شکل گیری انقلاب به عنوان شجره طیبه و نیروهای مورد تائید امام و امت، همواره در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب گام برداشته و امروز نیز با نگاهی عمیق و راهبردی به تجربیات و فرهنگ دوران انقلاب و دفاع مقدس، در کنار تعامل با مراکز علمی، گنجینه ای ارزشمند را جهت ارتقای بیش از پیش سطح آمادگی دفاعی خود فراهم  نموده است به گونه ای که دست برتر و قدرتمند نیروهای مسلح، هراس در دل دشمنان و امید در دل دوستان انقلاب ایجاد کرده است.


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:نظامی , فرمانده کل ارتش , 22 بهمن , ارتش , راه هدایت, :: 7:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی



رسانه های خارجی  به بازتاب گسترده خبر حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آبی آمریکا پرداختند.

سایت شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با عنوان «ایران چند کشتی به نزدیکی مرزهای آمریکا می فرستد» نوشت: یک فرمانده ارشد ارتش ایران اعلام کرد که کشورش چندین کشتی را به اقیانوس آرام و برای نخستین بار به نزدیکی مرزهای آمریکا فرستاده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در این باره نوشت: ناوگان کشتی رانی ایران که عازم اقیانوس آرام شد شامل یک منهدم کننده و یک کشتی حامل هلیکوپتر هستند که ماه گذشته سفر خود را از بندر عباس در جنوب ایران آغاز کردند. این ناوگان شامل 30 خدمه است که در طول این سفر 3 ماهه دوره آموزشی نیز می گذرانند.

سایت روزنامه جورزالیم پست اسرائیل نیز در این باره به نقل از یک فرمانده ارتش ایران نوشت که: حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا یک پیام به همراه دارد.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , نیروی دریایی, اقیانوس آرام, :: 17:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آیا می دانید متولد چه سال شمسی هستید؟!

 

 اگر مایلید بدانید که در چه سالی متولد شده اید و سال تولد شما نماد چیست به  ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 شهريور 1393برچسب:, :: 17:44 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

یک شنبه ۸/۱۰/۹۲

جوشش میلیونی ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در 9 دی 1388 و اعلام انزجار آنان از فتنه انگیزان و کینه توزان داخلی و خارجی بیش از همه بیانگر این واقعیت است که آرمان های والای انقلاب هرگز در پیچ و تاب جریان ها و جنا ح های سیاسی از مسیر حقیقی خود منحرف نخواهد شد.


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 8 دی 1392برچسب:, :: 19:59 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

یک عقرب جان زایران حسینی(ع) در مسیر کربلا را نجات داد.

طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا دیگران به سمت این زن آمده و او را صدا زدند اما او هیچ جوابی نداد و اینگونه بود که زائران متوجه شدند وی مرده است

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان , اربعین, معجزه, عقرب, کمربند انفجاری, :: 19:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


به گزارش مشرق به نقل ازشیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر نجف أشرف حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نجف موفق شدند تونلی را کشف کنند که در اعماق زمین بوده و به سمت حرم مطهر امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام ایجاد شده بود.

گفته می شود طول این تونل حدودا ۲۰۰ متر بوده است یعنی نقطه آغاز حفاری از فاصله ۲۰۰ متری حرم مطهر بوده و قرار بود در چند روز آینده به زیر حرم برسد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که فرد یا افراد ایجاد کننده این تونل قصد داشته اند از آن برای بردن بمب به زیر حرم مطهر استفاده کنند و با جاسازی بمب در زیر زمین حرم حضرت علی علیه السلام، این حرم مطهر را منفجر کنند.

شایان ذکر است، تا به این لحظه عامل یا عاملان ایجاد این تونل شناسایی نشده اند اما سرنخ های اولیه ای در این باره بدست آمده و بر همین اساس تحقیقات در این باره ادامه دارد.

بدون شک در صورتی که هدف این افراد تروریست محقق می شد و حرم امیر المؤمنین علی علیه السلام منفجر می شد، فاجعه ای دیگر در تاریخ ثبت می گردید و این مسأله به ابزاری دیگر برای افزایش شکاف میان شیعه و سنی تبدیل می شد که به جنگ و اختلاف طایفه ای و مذهبی در عراق و دیگر کشورهای اسلامی دامن می زد.

شاید بتوان حدس زد که تنها گروه های بعثی و تکفیری دست به چنین اقدام کثیفی می زنند کما اینکه در سال ۲۰۰۵ میلادی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در شهر سامرا در شمال غربی عراق را منفجر کردند.
 
 
 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1387برچسب:پاتوق جوانان, حوادث ,انفجار , حرم , حضرت , امیرالمومنین , علی , :: 20:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1095
بازدید دیروز : 3081
بازدید هفته : 4288
بازدید ماه : 4176
بازدید کل : 203285
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی