پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

 

 فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, محرم, حسین(ع) ,, :: 22:49 :: توسط : محمد مهدی محسنی

نامردی بیشتر از اینم می شه؟؟؟

 

 

به ای ذنب قتلت؟

به یاد شهدای مظلوم هواپیمای مسافری ایران که توسط ناو آمریکا مورد حمله  قرار گرفت ..!؟


ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, جنایت ,ناو آمریکایی, هواپیمای مسافری,, :: 23:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

داستان مرد معتادی که سر تنها پسرش را برید و ...

درباره خودت بگو؟

کارگر ساختمان بودم. از چند سال قبل، تریاک مصرف می‌کردم. غده‌ای در سرم داشتم که روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شد و سعی می‌کردم با مصرف بیشتر تریاک، درد آن تسکین دهم! سوادم پنج کلاس ابتدایی است. یک پسر و سه دختر داشتم. سعی و آرزویم آن بود که بچه‌هایم خوشبخت شوند. با زحمت زیاد، پسرم را به دانشگاه فرستادم. می‌خواستم هر چه خودم در زندگی نداشتم، پسرم به‌دست آورد . تمام آرزوهایم در وجود او و سه دخترم خلاصه می‌شد. پسرم در رشته تربیت بدنی درس می‌خواند. اندامی ورزیده و چهارشانه داشت. مدتی بود که متوجه برخی رفتارهای او شده بودم؛ مشغله‌ام و از طرفی تریاک اجازه نمی‌داد بفهمم چرا رفتارش تغییر کرده است.

مشکل پسرت چه بود؟

یک روز از دانشگاه با من تماس گرفتند و گفتند متأسفانه متوجه شده‌ایم پسرتان کراک مصرف می‌کند. قبل از آنکه خیلی دیر شود، برای ترک و درمان اقدام کنید. با این جملاتشان انگار از اوج آسمان به زمین افتادم. باورم نمی‌شد تمام زحماتم این‌گونه بر باد رفته است. شب پسرم به خانه آمد. همسر و دخترانم به خانه یکی از اقوام رفته بودند و ما تنها بودیم. او را در زیرزمین مشغول کشیدن کراک دیدم. ابتدا خواستم از در نصیحت وارد شوم اما او اصرار کرد که به جای تریاک، کمی کراک بکشم.

با اصرارهایش خواستم کراک را امتحان کنم اما به این شرط که او دیگر به طرف کراک نرود و من هم همان تریاکم را بکشم.

با پسرت پای بساط نشستی؟

بله؛ اما نمی‌دانم این ماده وحشتناک چه تأثیری در مغزم گذاشت که با پسرم درگیر شدم. او هم کراک کشیده بود و هیچ کدام حال عادی نداشتیم. فقط یادم می‌آید که با یک لوله آب، محکم توی سرش کوبیدم و او روی زمین افتاد.

چرا پسرت را به بیمارستان نرساندی؟

خیلی وحشت کرده بودم. اگر حال عادی داشتم، این اتفاق نمی‌افتاد. من سر تنها پسرم را بریدم و جنازه بی سرش را در خیابانی رها کردم.

چطور دستگیر شدی؟

دو هفته بعد از این جنایت، در حالی که خانواده به شدت نگران پسرم بودند و خبری از آن نداشتند. البته پلیس هم جسد بی سر یک جوان را در خیابان پیدا کرده بود و پیگیر موضوع بود. یک روز دیگرطاقت نیاوردم و عذاب وجدان باعث شد با پای خود به آگاهی بروم و بگویم که پسرم را کشته‌ام. به آنان گفتم که سرش را جایی دفن کرده‌ام و جسدش را هم در بلوار نزدیک خانه انداخته‌ام و به این ترتیب پرونده پسر گمشده و جسد مجهول بسته شد! عذاب وجدان و کابوس‌های شبانه بیچاره‌ام کرده بود و دیگر توان ادامه زندگی با این راز را نداشتم.

حکمت چیست؟

جرم قتل عمدی فرزندم است و به ده سال زندان و پرداخت 42 میلیون تومان دیه محکوم شده‌ام؛این دیه را باید به همسرم، یعنی مادر مقتول بپردازم.

همسرت دیه می‌خواهد؟

بله او رضایت نداده است و مهریه‌اش را هم مطالبه کرده است. مهریه او در سال 1365 یعنی سال ازدواجمان 30 هزار تومان بود که به روز محاسبه می‌شود و باید آن را بپردازم. البته با کاری که من کردم، رضایت ندادن همسرم، کاملاً طبیعی است اما من حتی بعد از ده سال و سپری شدن مدت حبس و پرداخت دیه، توان زندگی در جامعه به عنوان یک انسان عادی را ندارم.

چه برنامه‌ای داری؟

می‌خواهم خانه شخصی خودم را بفروشم تا بابت مهریه و دیه به همسرم بدهم. دختر بزرگم هم قصد ازدواج دارد و من کتبی در نامه‌ای موافقت خود را با ازدواج دخترم برای ارایه به دفتر ازدواج اعلام کرده‌ام.

چه آرزویی داری؟

قصاص! چون این زندگی از جهنم برایم سخت‌تر است!


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, اعتیاد , قتل, کراک, تریاک, معتاد, مواد مخدر, جنایت, :: 21:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود 6 کیلو طلا از صحنه تصادف دلخراش اتوبوس‌های آزاد راه قم – تهران خبر داد.

  در شب حادثه فرمانده پاسگاه انتظامی "کوشک نصرت" با دقت نظر در صحنه تصادف متوجه وجود مقادیر قابل توجهی طلا در میان خاکسترهای به جای مانده از صحنه تصادف می‌شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام این خبر می افزاید:

نام‌برده با جمع آوری طلاهای مکشوفه و انتقال آنها به پاسگاه، مراتب را صورتجلسه و پس از اخذ دستور قضائی طلاهای مکشوفه را به صورت امانی تحویل خزانه یکی از بانک‌های استان می‌دهد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, , حادثه اتوبان قم, طلا, نیروی انتظامی, :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)امروز از سوی رهبر معظم انقلاب از مصدومان حادثه بزرگراه قم – تهران عیادت و از نزدیک روند درمان مصدومان را پیگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: در پی بروز حادثه تلخی که در اتوبان قم تهران اتفاق افتاد و عده زیادی از هموطنان عزیزمان متاسفانه در این حادثه هولناک جان خود را از دست دادند ، این واقعه دردناک برای مقام معظم رهبری تلخ و تاسف آور بود .

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: از سوی ایشان از بازماندگان این حادثه دربیمارستان های قم عیادت و سلام مقام معظم رهبری را از نزدیک به مجروحان این حادثه ابلاغ و از خداوند برای آنها شفا مسالت کردم.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 22 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, مقام معظم رهبری, حادثه اتوبان قم, :: 1:19 :: توسط : محمد مهدی محسنی

علاءالدین بروجردی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ابعاد مختلف سفر اخیر خود به سوریه و آخرین اوضاع اجتماعی- سیاسی این کشور در سایه ماجراجویی آمریکا را تشریح کرد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم، در تشریح دیده ها و شنیده های خود در سفر اخیر هیأت پارلمانی کشورمان به دمشق و دیدار با مقامات سوری اظهار داشت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه روحیه خیلی خوبی دارد و ما از این همه اطمینان خاطر ایشان از ارتش سوریه - به خصوص توانمندی های موشکی- برداشت مثبتی پیدا کردیم. در فضای جامعه سوریه هم زندگی عادی برقرار بود و ما در شهر برای دیدار های متعدد به نقاط مختلف شهر رفتیم و روحیه مردم هم بسیار خوب بود و تهدیدات امریکا را به سخره گرفته اند. آنها از یک طرف به غیرقانونی بودن اقدام آمریکا آگاهند و از طرف دیگر جنایات وحشیانه تکفیری ها را دیده اند و آن را هم باید به پای غرب و امریکا نوشت. اما همه اینها باعث گرایش بیشتر مردم به سمت دولت شده است.

بروجردی که یکشنبه شب میهمان برنامه "من طهران" شبکه العالم بود، در خصوص واکنش سوریه به حمله احتمالی آمریکا گفت: سوریه حمله را حتمی می دانند و برداشت ما از مجموعه مذاکرات این بود که سوری ها در عکس العمل بسیار جدی هستند و طبیعتا نقطه مقابل آنها رژیم صهیونیستی است و از این رو اتفاقات بعدی با توجه به دخالت احتمالی دوستان سوریه به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

ناوهای روسیه آرایش جنگی گرفته اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با اشاره به مواضع روسیه در قبال بحران سوریه گفت: روس ها عملا پایگاههای خود را در منطقه از دست دادند و تنها نقطه ای که این کشور در خاورمیانه دارد، سوریه است از این رو روس ها اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنند و اجازه نمی دهند هم پیمان خودشان در منطقه در اختیار امریکایی ها قرار بگیرد. این پیش بینی من از عکس العمل روسیه است که متفاوت با حمله غرب به لیبی خواهد بود.

وی تصریح کرد: ناوهای روسی آرایش جنگی به خود گرفته اند تا برای دفاع از منافع تعریف شده خود در خاورمیانه دست به اقدام بزنند، از این رو باز هم تاکید می کنم که عواقب حمله امریکا به سوریه غیر قابل پیش بینی است. اگر امریکا به سوریه حمله کند و پوتین وارد عمل شود و سوری ها هم این حمله را با عکس العمل نشان دادن به رژیم صهیونیستی پاسخ دهند اینها ممکن است منجر به عملی شدن تهدید نمایندگان کنگره امریکا و استیضاح اوباما توسط آنان شود.

بروجردی با یادآوری ماجراجویی های رژیم صهیونیستی در منطقه، افزود: نتایج 4 جنگ مقاومت علیه رژیم صهیونیستی از سال 2010 نشان داد که گنبد آهنین صهیونیست ها ناکارآمد است و نتوانست در برابر موشک های مقاومت ایستادگی کند. موشک های سوریه هم قابل مقایسه با موشک های مقاومت نیست. سوریه یک کشور قدرتمند نظامی است و دارای موشک های پیشرفته روسی و سیستم پدافند قوی است. بنا بر این عکس العمل سوریه عادی نخواهد بود.  

                  لطفاً ادامه مطلب را مشاهده نمایید...

 
 
 
 
 
 
 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب: پاتوق جوانان , سیاسی , تحولات منطقه,ایران , حمله , اسرائیل , آمریکا , بروجردی , :: 23:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

زهره قائمی را که در سال 1378 مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف عنوان  شده است.

قائمی جزو محافظان مسعود رجوی و معاون مریم قجر عضدانلو(رجوی) بود که در شورای مرکزی این گروهک تروریستی نیز حضور داشت.

پس از استقرار منافقین در کمپ لیبرتی، وی به همراه تعدادی دیگر از اعضای فرقه رجوی در پادگان اشرف مستقر بود و مسئولیت این پادگان را برعهده داشت.


 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, پادگان اشرف, تروریست, زهره قائمی, :: 22:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

شمار زیادی از منافقین روز یکشنبه 10 شهریورماه امسال  در پادگان اشرف به هلاکت رسیدند که تصاویر برخی از آنان  را در زیر مشاهده خواهید نمود....


به امید نابودی کامل همه منافقین..

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, پادگان اشرف, تروریست, :: 22:25 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 

     

در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۲۰۰ هزار زن که عمدتا کره‌ای و چینی بودند، مورد تجاوز سربازان ژاپنی قرار گرفتند. آنان برخی از این قربانیان را که "زنان مایه‌ تسلی" خوانده می‌شدند، پس از تجاوز به قتل می‌رساندند.
دویچه وله نوشت: بسیاری از تاریخ‌نگاران، سرنوشت تلخ کیم سون دوک، دختر ۱۶ ساله‌ی کره‌ای را که با وجود صغر سن، در واحدی از ارتش اشغالگر ژاپن مجبور به "فاحشگی" شد، نمونه‌ بارز جنایات ارتش ژاپن در جنگ جهانی دوم می‌دانند. او در روز دست‌کم، ۴۰ بار مورد تجاوز سربازان ژاپنی قرار می‌گرفت.

 

شاهد زنده
لی اک سون، به عنوان یکی از نادر شاهدان زنده‌ جنایات ارتش ژاپن در این جنگ، در باره‌ زندگی روزانه در "روسپی‌خانه‌ ارتش" می‌گوید: «ما را هر روز می‌زدند، با چاقو تهدید می‌کردند و اگر از خدمت به آنان سرباز می‌زدیم، بی‌مهابا زخمی‌مان می‌کردند.»
اک سون که اکنون ۸۶ سال دارد، اضافه می‌کند: «ما یازده تا چهارده ساله بودیم و نمی‌توانستیم تصور کنیم که روزی از آن شکنجه‌‌ها جان سالم به‌درمی‌بریم.»
لی اک سون، هنگامی که به چنگ شکارچیان ارتش ژاپن افتاد و در "روسپی‌خانه‌" آن که به "ایستگاه تسلی" معروف بود، زندانی شد، چهارده سال بیشتر نداشت. او نیز مانند کیم سون دوک، ناگزیر بود به تجاوزات متعدد و روزانه‌ سربازان ژاپنی تن در دهد: «خیلی از دخترها سعی کردند که خودکشی کنند. خودشان را دار زدند یا بدون این که شنا بلد باشند، به دریا رفتند و غرق شدند. من هم چند بار به فکر خودکشی افتادم.» لی اک سون، سه سال در این "ایستگاه تسلی" در "خدمت" سربازان ارتش ژاپن بود.
این زن زجرکشیده در سال ۱۹۴۵، یعنی پس از پایان جنگ جهانی که به شکست آلمان و تسلیم ژاپن‌ انجامید، از "روسپی‌خانه‌ ارتش" آزاد ‌شد: «اول نمی‌دانستم چه کار باید بکنم، کجا بروم. بالاخره تصمیم گرفتم در چین بمانم و همان‌جا بمیرم. چطور می‌توانستم به خانه برگردم؟ از چهره‌ام پیدا بود که من هم از گروه "زنان مایه‌ تسلی" هستم. نمی‌‌توانستم به صورت مادرم نگاه کنم.»
اعتراض جمعی قربانیان جنایت ژاپن در جنگ جهانی دوم
 

پوزش و پرداخت خسارت
نخستین قربانی این جنایت، خاطرات تلخ خود را ابتدا در سال ۱۹۹۱ منتشر کرد و در اختیار رسانه‌های جهانی گذاشت. پس از او، ۲۵۰ زن دیگر نیز از فجایعی که تحمل کرده بودند، سخن گفتند و از دولت ژاپن خواستند، به‌طور رسمی پوزش بطلبد. وکلای این قربانیان، با مراجعه به دادگاه‌های محلی نیز، تقاضای پرداخت خسارت ارائه دادند.
دولت ژاپن، در سال ۱۹۹۳ از پذیرش مسئولیت این جنایت سر باز زد. در این سال، پژوهشی معتبر در توکیو منتشر شد که گفته‌های "زنان مایه‌ تسلی" و نقش فعال ارتش این کشور را در این ماجرا تایید می‌کرد. دولت ژاپن بر این مبنا، چند بار به‌طور لفظی از قربانیان یا بازماندگان آنان عذرخواهی کرد. ولی خواست پرداخت خسارت آنان را نپذیرفت.

سندی دیگر
کیم مون گیل، رییس موسسه‌ فرهنگ‌پژوهی کره - ژاپن در شهر بوسان، در ماه مه امسال نیز اعلام کرد که سندی محرمانه از اسناد ارتش ژاپن یافته است که نشان می‌دهد، این ارتش در طول جنگ جهانی دوم برای تامین نیازهای جنسی سربازان خود در آسیای جنوب شرقی، زنانی را به خط مقدم جبهه گسیل کرده است.
بنا به گفته‌ کیم مون گیل، این سند که با شماره‌ ۹۳۵ آرشیو شده، در بایگانی سوابق تاریخی وزارت دفاع ژاپن پیدا شده و رییس ستاد ارتش ژاپن در تایوان، در تاریخ ۱۳ ژوئن ۱۹۴۲ برای آجودانی ارتش ژاپن ارسال کرده است.
در پی اعلام یافته شدن این سند، برخی از سیاستمداران ژاپن به دفاع از "شیوه‌ عمل ضروری ارتش" برخاستند. تورو هاشیموتو، شهردار اوزاکا از جمله گفت که تجاوز به "زنان مایه‌ تسلی" در زمان جنگ برای "حفظ انضباط" ارتش ژاپن، لازم بوده است.
لی اک سون، موضع‌گیری شهردار اوزاکا را "بی‌شرمانه" ارزیابی می‌کند و می‌گوید: «من نمی‌توانم بفهمم، چطور می‌شود چنین ادعایی کرد؟ کسی که نمی‌خواهد ببیند در گذشته چه اتفاقی افتاده، که ژاپنی‌ها به چه کارهایی دست زدند، به نظر من آدم نیست.»

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان , روسپی گری, ارتش ژاپن , جنگ جهانی دوم, دختر 16 ساله, :: 4:0 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
     

در عکس ذیل می‎توانید جدیدترین شیوه کلاهبرداری در دستگاه های خودپرداز بانک ها را مشاهده کنید.

در این روش کلاهبرداران با نصب یک صفحه کلید تقلبی روی صفحه کلید اصلی می توانند به رمز عابر بانک مشتریان دسترسی پیدا کنند.

با این تفاسیر، هر بار که برای عملیات بانکی به سراغ عابر بانک می روید از تقلبی نبودن صفحه کلید عابر بانک اطمینان حاصل کنید.

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, سرقت از عابر بانک , صفحه کلید تقلبی,کلاهبرداری, خودپرداز, :: 22:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی


 
 

 این خروس بازیگوش هنگامیکه روی شانه صاحب خود خانم " کارلی لنون" نشسته بود در یک حرکت سریع گوشواره او را بلعید . اکنون این زن مجبور است برای دوباره داشتن این گوشواره الماس که هدیه شوهرش به اوست 8 سال صبر کند.

 

 

به گفته دامپزشکان این گوشواره در معده این خروس 8 ماهه گیر افتاده و خارج نمیشود. خانم کارلی میگوید: به گفته دامپزشک میتوان این گوشواره را با یک عمل جراحی از معده حیوان خارج کرد اما امکان زیادی دارد که این خروس بمیرد و از آنجایی که دختر 6 ساله ام به شدت به این حیوان خانگی علاقه مند است نگرانم که با کشته شدن این حیوان او دچار بحران روحی شود بنابراین تصمیم گرفتم تا مردن او صبر کنم.
وی اضافه میکند، این نوع خروس عمر طولانی دارد و امکان دارد این خانواده مجبور شوند زمان بیشتری را صبر کنند تا این خروس به مرگ طبیعی بمیرد. رادیوگرافی نشان داد که گوشواره 1000 پوندی این خانم در سنگدان حیوان گیر کرده است و حتی داروهای مسهل و ملین هم نتوانست باعث خارج شدن آن از بدن حیوان شود.

 

 

دامپزشکی که به این خانواده مشاوره میدهد میگوید امکان دارد در طی این 8 سال در اثر عمل هاضمه و چیزهایی که این حیوان میخورد آسیب جدی به پلاتین و الماس گوشواره وارد شود. با این حال این خانواده عجیب همچنان اصرار دارند تا مردن حیوان به مرگ طبیعی برای دستیابی به گوشواره صبر کنند.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث , جالب و خواندنی, :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» مشهور‌ترین زن اوباش تهران بود که با همراهی شعبان بی‌مخ، در بازگرداندن «محمدرضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد.
به گزارش نامه به نقل از فارس ؛ سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» از اوباش مشهور در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ایران، در 21 تیر 1358 به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد. 


وی از جمله افراد فعال ـ سلطنت طلب‌های چاقوکش، ارازل و اوباش ـ در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر مصدق نقش مهمی داشت. 

متاسفانه اطلاعات زیادی از زندگی او وجود ندارد ولی از عومل سرکوب رژیم شاهنشاهی بود که به همراه شعبان جعفری مشهور به شعبان بی‌مخ در در بازگرداندن «محمد رضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد. همچنین وی یکی از مشهور‌ترین زنان اوباش تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت.


پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی 28 مرداد 

او زنی شاه‌دوست و دیکتاتورطلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد. پری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت و از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود! 

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند. عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند. 

بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای 28 مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد. 


 



امید دربندی، هافبک دفاعی سابق تیم ملی نونهالان و بازیکن نوجوانان و جوانان باشگاه سایپا کشته شد. به گزارش مشرق، امید که تازه پس از 2 سال حضور در تیم امیدهای نیروی زمینی خدمتش به پایان رسیده بود چندی پیش توسط گروگان گیرها در محله افسریه به اسارت گرفته شد. گروگان گیرها برای آزادی اش طلب 100 میلیون تومانی می کنند ولی به دلیل دستنگی خانواده اش این مبلغ فراهم نشد و گروگان گیرها 10 میلیون تومانی را که پدرش با قرض جور کرده بود نپذیرفتند و در عین ناباوری جسد او را در چاهی در ورامین رها کردند. امروز این ملی پوش سابق در محل زادگاهش (اردبیل) به خاک سپرده شد. رضا دربندی، پدر امید دربندی در حالیکه شرایط مساعدی برای صحبت کردن نداشت به خبرنگار شفقنا در خصوص این حادثه می گوید:«می خواهم این موضوع بازتاب داشته باشد تا هر چه سریعتر عاملان قتل پسرم دستگیر شوند چون همین امروز که برای بررسی موضوع به آگاهی رفته بودم شنیدم سر یک گروگان دیگر را هم بریده اند و امشب هم قرار است روی خط برنامه نود بیایم و در همین خصوص صحبت کنم.باور کنید حتی جرات نکردم جنازه پسرم را ببینم و برادرم را برای شناسایی فرستادم که می گفت به قسمت هایی از بدن امیر چاقو هم زده بودند.» به گزارش مشرق، در حال حاضر پرونده با توجه به کشف جسد و وقوع جنایت به منظور شناسایی متهم یا متهمان به قتل در اداره دهم شعبه ویژه قتل در حال رسیدگی است و جسد برای تعیین علت‌تامه فوت به پزشکی‌قانونی منتقل شده است.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:امید دربندی , تیم ملی , نونهالان , کهریزک , مشرق , :: 23:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

فرماندهٔ شجاع ارتش  که غول‌های آهنین هم از او جا می ماندند...

در منطقه عملیاتی در نزديکي ارتفاعات الله‌اکبر، نيروهاي ما کُپ کرده بودند و جلو نمي‌رفتند. شهيد منفردنياکي کلت خود را به دست گرفت و جلو تانک ها به راه افتادو به آن‌ها اشاره کرد که به دنبال او بروند.

خودش جلوتر ازهمه حرکت می کرد و تانک‌ها پشت سر او به راه افتادند. شجاعت و از خود گذشتگی این فرمانده لایق باعث شد تا عملیاتی که در آن منطقه گره خورده بود به موفقیت برسد .

ای بسا اگر این مرد حرکت نمی‌کرد نه تنها نمی‌توانستیم پیشروی کنیم بلکه امکان این خطر نیز وجود داشت که در زیر فشار حملات دشمن همگی نابود شویم. ( به نقل از خاطرات امیر مختار راعی دهقی)


آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1472
بازدید دیروز : 3081
بازدید هفته : 4665
بازدید ماه : 4553
بازدید کل : 203662
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی