پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

افسران - روی تختی و همین عکس تو من را می کشد

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 مهر 1388برچسب:پاتوق جوانان , رهبری, :: 20:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - برای خدمت به سربازان اسرائیل از این شرکت‌ها خرید کنید!

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, :: 20:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 شهريور 1398برچسب:, :: 1:37 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


برچسب‌ها: پاتوق جوانان , گنبد آهنین
 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 شهريور 1398برچسب:, :: 1:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

افسران - جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی حملات متعددی را به غزه آغاز کرده است.

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی , غزه , اسرائیل, :: 18:6 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به مصطفی گفتند تو محافظ احتیاج نداری هر روز صبح یکبار «آیت الکرسی » بخوان 

به مصطفی گفتند تو محافظ احتیاج نداری هر روز صبح یکبار «آیت الکرسی » بخوان
برخی می‌گفتند خود آقا مصطفی محافظ نپذیرفته‌اند؟

مادر شهید: نخیر. من به خاطر حفظ آبروی نظام گفتم که نپذیرفته بود و الان می‌گویم که برایش محافظ نگذاشته بودند و خودشان هم می‌دانند که این کار را نکرده‌اند.
پدرشهید: چند روز قبل از شهادت، مصطفی می‌رود پیش یکی از آقایان حفاظت و می‌گوید همین روزها بچه‌ها را می‌زنند، من هیچ، ولی برای بقیه محافظ بگذارید. آن آقا هم می‌گوید برای بچه‌ها یک فکری می‌کنیم ولی شما هر صبح که از خانه بیرون می‌آیی یک آیت الکرسی بخوان. یعنی چی؟ یعنی دروغ می‌گویی و بزرگ نمایی می‌کنی.
ما به دو دلیل نخواستیم این مسئله افشا شود. یکی به خاطر آبروی نظام جمهوری اسلامی بود. اما آن آقا چرا باید مسامحه کاری کند؟ همین الان آقای صالحی می‌گوید ما تهدیدات دشمن را جدی حساب نکرده ایم. اولین شهید را به شهادت رساندند خب بله. دومی را هم نباید جدی بگیریم؟ سومی را هم نباید جدی بگیریم؟ تا اینکه ۵ تا از بچه‌های ما را شهید کنند؟
مادرشهید: حفاظت سازمان وظیفه داشته که برای بچه‌ها محافظ بگذارد که این‌کار را نکرده است. مسئله این است که ما هیچ چیز این دنیا را نمی‌خواهیم و سر خون بچه مان با هیچ کسی شوخی نداریم. ولی به خاطر حفظ آبروی نظام، به خاطر ولایتمدار بودن مصطفی و خانواده‌اش، از هیچ کسی شکایت نکردیم و اعتراض نکردیم و اجازه هم دادیم بیایند و فیلم و خبر تهیه کنند. ولی متأسفانه اینها از صبوری ما سوء استفاده کردند. واقعیت این نیست که مصطفی محافظ نمی‌خواسته، واقعیت این است که رئیس وقت حفاظت سازمان برای مصطفی محافظ نگذاشته بود.

8-roshan-1-609



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان و شهید احمدی روشن, :: 15:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن همواره ادعا می‌کند که  امروز یا فردا حمله می‌کند و گزینه نظامی روی میز است ولی اقتدار جمهوری  اسلامی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران همه گزینه‌های نظامی دشمنان  را به زیر میز برده است.


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی , ارتش, :: 23:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه؛ روزجهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام مبارک

ایام، ایام مبارکی است. دهه مهدویت و ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ روزجهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ این ایام را خدمت تمام شیعیان حضرت، به ویژه سربازان گمنام حضرتش تبریک عرض می‌کنم.


ارسال شده در تاریخ : 27 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی ولادت امام زمان عج, :: 22:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی


پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند

 

 

 

خبرگزاری فارس: پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند
 
 
 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام ضمن تبریک این ایام به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی، تصریح شده است: امروز، روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاورمردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام بر مى‌دارند. در بخش دیگری از این پیام با اشاره به پیشترفت های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به خصوص عرصه های علمی و نظامی خاطرنشان شده است: ترس و نگرانی استکبار از تولیدات و تجهیزات نظامی ایران، نشان از دست برتر و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح دارد که هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش بینی برای دشمنان برآورد می کند.

  ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند اعلام داشته است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

 

 

 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران در پیامی خود تاکید کرده که ؛ قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح، هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش‌بینی برای دشمنان برآورد می‌کند.

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1388برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , بیانیه, روز پاسدار, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

عکس های خنده دار از جام جهانی ریش و سبیل های تابدار در آلمان

عکس های خنده دار از جام جهانی ریش و سبیل های تابدار در آلمان

مسابقات جهانی ریش و سبیل هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این مسابقات نشان می‌دهند که با ریش و سبیل چه هنرنمایی‌ها که نمی‌توان کرد. اگر تصور می‌کنید سبیل‌های چخماقی، تا بناگوش رفته، تاب داده شده یا نوک تافته را می‌توان تنها در عکس‌های سیاه و سفید قدیمی پیدا کرد، باید گفت که شدیدا در اشتباه هستید. نزدیک به 300 شرکت‌کننده از 20 کشور جهان امسال نیز در جام جهانی ریش و سبیل در آلمان شرکت کردند تا نشان دهند دوران ریش و سبیل پر پیچ و تاب بر خلاف تصور به سر نیامده است.

عکس های جالب در قسمت ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 26 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, عکس های جالب, :: 23:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

persian : مرگ بر اسراییل

arabic: الموت لاسرائیل

english: Death to Israel

hebrew: מוות לישראל

 

 در ادامه مطلب این پست میتوانید جمله ی

مرگ بر اسرائیل را به 57 زبان دنیا مشاهده کنید.

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 18 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان , ,سیاسی, اسرائیل, :: 13:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - یک قدم عقبتر


 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی , بصیرت , ولایتمداری, :: 12:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی


http://www.sojud.ir//file/3698/600x338/16:9/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B8%D9%85_1629829909.jpg

 

من در این کنج قفس غوغاى محشر مى ‏کنم

 

پیروى از مادرم زهراى اطهر مى‏کنم

 

کاخ استبداد را بر فرق هارون دغل

 

واژگون با نعره ‏ى اللّه اکبر مى‏کنم

 

تا زند سیلى به رویم سندى از راه ستم

 

یاد سیلى خوردن زهراى اطهر مى ‏کنم

 

گر چه در قید غل و زنجیر مى‏ باشم ولى

 

استقامت در بر دشمن چو حیدر مى ‏کنم

 

گر ز پا و گردنِ رنجور من خون مى‏ چکد

 یاد میخ و سینه‏ ى مجروح مادر مى ‏کنم


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, :: 13:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال باید به ماموریت جدید نیروی دریایی توجه کنیم و هم در دریا حضور داشته باشیم و هم به سمت تعمیرات و نوسازی ناوگان نیروی دریایی ارتش پیش برویم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح جمعه در جمع کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش خارگ اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان ارتش نقش بسیار مهمی در نقش‌آفرینی آنها در حفاظت و حراست از مرزهای کشور و حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب دارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های ماموران نیروی دریایی ارتش در دریاهای مختلف، اضافه کرد: بخشی از موفقیت‌های ارتش را مدیون خانواده‌های کارکنان آن هستیم که همواره سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش و حرکت ارتش برای کسب رضایت نسبی مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: امسال نیز باید به ماموریت جدید نیروی دریایی توجه کنیم و هم در دریا حضور داشته باشیم و هم به سمت تعمیرات و نوسازی پیش برویم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تقویت نیروی دریایی ارتش، بیان داشت: تلاش داریم نیروی دریایی ارتش را تقویت کنیم که مقام معظم رهبری از عملکرد آن خشنود شوند.

دریادار سیاری با اشاره به عزیمت ناوگروه‌های مختلفی در سال گذشته به دریا اضافه کرد: همکاری و همدلی کارکنان ارتش باعث می‌شود تا بتوانیم در ماموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشیم و به موفقیت بیشتری دست یابیم.

وی با بیان اینکه نیروی دریای خارگ در زمان جنگ تحمیلی بیشترین شایستگی را داشت، ادامه داد: چندین هزار بمب در جزیره خارگ ریخته شد و 280 روز وضعیت در این جزیره قرمز بود ولی باز هم دشمن نتوانست جلوی صادرات ما را بگیرد.


 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , نیروی دریایی, دریادار سیاری, :: 20:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

وزیر خارجه آمریکا خواستار همکاری ایران برای آزادی فرد متهم به جاسوسی برای سازمان سیا شد.

به گزارش نامه نیوز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا خواستار همکاری ایران برای آزادی جاسوس سیا در ایران شد.

وزیر خارجه آمریکا از «امیر حکمتی»، شهروند آمریکایی ایرانی‌تبار به عنوان یکی از آمریکایی‌های شجاعی یاد کرده که برای آزایدی جان می‌دهند.

کری با اشاره به گذشت 1000 روز از زندانی شدن حکمتی مدعی شده او در حین دیدار از خانواده‌اش در ایران بازداشت شده است.

وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی شده وی سه سال بر اساس اتهامات نادرست در زندان‌های ایران بوده است.

جان کری سخنانش را اینگونه به پایان برد: «ما با احترام از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهیم آقای حکمتی را آزاد کند تا او به جمع خانواده‌اش در آمریکا برگردد.

به گزارش فارس، امیر حکمتی متهم به جاسوسی برای سازمان سیا است.


 

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی, دفاعی , امنیتی, جاسوس آمریکایی, سیا, :: 20:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهادی مقدس و موجب افتخار مسلمانان در سراسر جهان است.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی» روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و یادواره سه هزار شهید ارتش در استان اصفهان افزود: امثال شهید صیاد شیرازی ها امروز تکثیر شده اند و در جای جای ارتش، صیادهای دیگر را می بینیم.

وی با اشاره به اینکه امثال شهید صیاد شیرازی، امروز منشاء خدمات بزرگی برای اسلام هستند، اظهار کرد: شهدا میراثی برای ما به جای گذاشته اند که موجب افتخارمان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری آیین یادواره شهدا گفت: ما در این یادواره ها به شهدا می گوییم که راه و یاد شما را نگه می داریم.


لطفا ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , دکتر جلیلی, صیاد شیرازی, :: 21:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

شرح این قصه پر غصه را در ادامه مطلب بخوانید ...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 25 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, رفسنجانی, روحانی, سفر خانوادگی, کیش, :: 10:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


ای تاج سر عالم و آدم زهرا
از کودکی ام دل به تو دادم زهرا

آن روز که من هستم و تاریکی قبر

جان حسنت برس به دادم زهرا

(عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه)

 

 


 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 29 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, جملات ناب, فرهنگی , شهادت حضرت زهرا, :: 9:53 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 28
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی