پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: کارخانجات تولید صنعت موشکی سوریه از ایران به آنجا منتقل شده است دیگر طوری شد که حتی جبهه مقاومت هم آموزش ساخت موشک‌هایش را از ایران یاد گرفته است.کارخانه‌های موشکی سوریه ساخت ایران است/ سیر تکامل موشک‌های

به گزارش مشرق، اگر روزگاری مجبور بودیم برای شروع کار، از لیبی موشک بخریم و در سوریه آموزش ببینیم، حالا حتی کارخانجات موشک‌سازی سوریه هم ایرانی شده است و همان کشورها از ایران موشک می‌خرند.

این در حالیست که ایران در حوزه موشکی با سخت‌ترین تحریم‌های غرب مواجه بوده و هست.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با "ویژه‌نامه قیام سجیل‌ها(ویژه‌ سی‌امین سال اقتدار موشکی سپاه)" به سطح توانایی موشکی این روزهای ایران می‌پردازد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

درود بر رزمندگان اسلام با این همه توانایی و غافلگیری دشمنان. ادامه مطلب را بخوانید.


ارسال شده در تاریخ : 17 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , موشک , سوریه, :: 21:4 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارتش عراق

 

خبرگزاری تسنیم: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای درخواست دولت عراق از کشورمان حضوری فعال در جهت کمک به ارتش و نیروهای مردمی این کشور در مقابله با داعش داشته است.


ارسال شده در تاریخ : 19 آبان 1388برچسب:پاتوق جوانان , داعش , ارتش, :: 21:4 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

عکس و تصویر فرمانده کل قوا..

امروز ارتش یکى از مردمى‌ترین نهادهاى کشور ماست. بین نهادهاى گوناگونى که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتى ارتش را نگاه میکنیم، مى‌بینیم یکى از نزدیکترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکى از نزدیکترین به کمک به حرکت عمومى مردم است.

 


ارسال شده در تاریخ : 16 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, رهبری, :: 22:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

تاریخ به ما خبر تلخ و اسفباری داده و گفته است پس از 50 سال از رحلت پیامبر اکرم برخی از اصحاب و یاران آن پیامبر عزیز به علت بی بصیرتی و دنیا خواهی حتی  نوه وطفل شما  را به شکل فجیعی در صحرای کربلا سر بریدند و آن قوم به این کارشان هم افتخار داشتند اما ما فقط میتوانیم بگوییم اسفا وااسفا بر این قوم که چه قدر معامله پر ضرری را صورت دادند  و عذاب دنیا و آخرت را برای خودشان خریدند اما ما همراهان ققنوس آشنا به شما پیامبر گرامی،علی مرتضی،فاطمه الزهرا تسلیت می گوییم و از کار زشت آن قوم ملعون تبری جسته و ملتمسانه می خواهیم در حق ما دعا کنید تا به دلیل بی بصیرتی در جبهه یزید زمان قرار نگیریم و علیه حسین زمان شمشیر نکشیم چونکه امروز باطل در لباس حق  قد علم کرده است   در پشت قدرت و ثروت و شهوت جان پناه گرفته است که جز با دعای شما و عنایت حق تعالی تشخیص حق از باطل  در این عصر  و زمان محال خواهد بود .

التماس دعا

 

 


ارسال شده در تاریخ : 17 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , امام حسین(ع), :: 22:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

   نماد امروز  علم یزید در جامعه ما ماهواره  ها هستند  که توسط  شیطانک های روزگار اداره می شود  و  فقط از  انسان های با بصیرت شناخت این نماد بر می اید.

افسران - علم یزید!
 
 
 
 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , ماهواره , :: 8:57 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - down with erdogan

ترکها منتظر "سیلی" خدای مردم سوریه و عراق باشند...


ارسال شده در تاریخ : 8 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان , داعش, :: 8:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سیلی شهید لشکری به صورت پسرعموی صدام


آزاده شهید سرلشکر حسین لشگری که از سوی مقام رهبری به عنوان سیدالاسرای ایران ملقب گرفت از همان اول روزهای جنگ به اسارت رژیم وحشی بعثی درآمد. بعد از اسارت و انتقال به عراق؛ پسر عموی صدام که برای بازجویی شهید لشکری انتخاب  شده بود، به وی با افتخار می گوید "من سیلی محکمی توی صورت وزیر شما (شهید  تندگویان-وزیر وقت نفت) زدم!". بعد از چند روز شهید لشکری در فرصتی مناسب  سیلی محکمی به آن بازجو می زند و می گوید "این جواب چَکی بود که به وزیر  کشور من زدی". این حرکت شهید لشکری آنقدر بازتاب داشت که صدام بازجو و تیم وی را از کار برکنار می کند.


ارسال شده در تاریخ : 20 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, شهید لشکری, :: 8:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , رهبری, ارتش, :: 20:37 :: توسط : محمد مهدی محسنی

هرروز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود و شبکه‌های ارسال پیام بیش از پیش جای خود را در بین اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند باز می‌کنند تا آنجا که برخی معیارشان برای خرید یک تلفن همراه این است که شرکت پشتیبانی کننده آن برند، از همان ابتدا برنامه‌های ارسال پیام را در تلفن همراه نصب کرده باشد.

 

 اما چقدر می‌توان اطمینان داشت که مکالمات شما از طریق یک شخص سوم قابل دسترسی نیست؟ یا عکس‌های خصوصی که رد و بدل می‌شوند تنها در دستگاه تلفن شما و شخص گیرنده ذخیره خواهد شد؟ با گذشت زمان و ورود هرچه بیشتر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی به برنامه زندگی روزمره افراد، مسائل مربوط به امنیت هم بیش از پیش مطرح می‌شود و گاهی در غالب پیامک‌هایی در همین شبکه‌ها گفته می‌شود که مثلا برخی از این شبکه‌ها همچون وایبر در اختیار آژانس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه بوده و چک می‌شوند.

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان , شبکه های اجتماعی, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: آنانی که دیروز داعش را در منطقه به وجود آورده و آرامش و امنیت را از مردم سوریه و عراق گرفتند، امروز خود را قهرمان مبارزه با داعش می‌نامند؛ در پس چهره سرکرده این گروهک تروریستی، می‌توان چهره تک تک حامیانش را مشاهده کرد.

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , داعش, :: 20:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
 
مجلس رقصی که از نظر مکاتب و مذاهب مختلف فقهی حرام و غیر شرعی به شمار می رود اما نیروهای داعش بدون کمترین توجه به احکام اسلامی، چنین مجالسی برگزار کرده و به عیاشی و لهو و لعب می پردازند.
 
 
 

گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با اقدامات و جنایت های مختلفی که در چند ماه اخیر انجام داده، زبان زده بیشتر افکار عمومی جهان شده است.

 

اما جدای از جنایت های نیروهای داعشی از جمله اعدام، سر بریدن، قطعه قطعه کردن بدن، دست بریدن، زنده به گور کردن، آتش زدن و دیگر جنایت های گوناگونی که نیروهای تروریستی داعش علیه مردم مرتکب می شوند، رفتارها و اقدامات غیر اخلاقی نیروهای این گروهک تروریستی نیز به نوبه خود پرونده ای متفاوت برای این گروهک تکفیری به وجود آورده است.

 

پرونده گروهک تروریستی "داعش" در زمینه های جنسی و غیر اخلاقی بسیار است از جمله "جهاد نکاح"، "جهاد لواط"، "جهاد با محارم"، "فروش زنان به عنوان برده و کنیز" و غیره.

 

اما در جدید ترین کیلیپی که از نیروهای این گروهک تروریستی در فضای مجازی جهان عرب منتشر شده، نشان می دهد که تعدادی از زنان "جهاد نکاح" به رقاصی در مجلس بزم تعدادی از نیروهای داعش می پردازند.

 

مجلس رقصی که از نظر مکاتب و مذاهب مختلف فقهی حرام و غیر شرعی به شمار می رود اما نیروهای داعش بدون کمترین توجه به احکام اسلامی، چنین مجالسی برگزار کرده و به عیاشی و لهو و لعب می پردازند.


ارسال شده در تاریخ : 20 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان , داعش, :: 20:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سردار حاجی‌زاده تشریح کرد:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در زمان تست یکی از موشک‌های دوربرد دیدیم که آمریکایی‌ها هواپیمای RC-135S خود را از «گوام» به منطقه ما اعزام کردند.
جدیدترین اطلاعات از شکار پهپاد اسرائیلی/ پرواز 7 هزار کیلومتری آمریکایی‌ها برای رصد موشک سپاهبه گزارش مشرق، وقتی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر توسط موشک زمین به هوای سپاه آن هم در فضای ایران و در مسیر یکی از مهمترین مراکز هسته‌ای شکار شد، در کنار انبوه سوالات، دو پرسش ذهن مخاطب را بیشتر درگیر می‌کرد: «آیا این پهپاد اطلاعاتی از ایران مخابره کرده است؟» و اینکه «پهپاد متجاوز از کجا به داخل ایران آمد.»

گفتگو با سکاندار قوی‌ترین سازمان موشکی خاورمیانه را با همین موضوع و دیگر حواشی آن آغاز کردیم و «فرمانده» به ما گفت که اهمیت این اقدام به قدری بود که برخی مسئولان کشورهای خارجی بابت همین شکار به آنها تبریک گفته‌اند.

ارسال شده در تاریخ : 11 مهر 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 20:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سرلشکر فیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آلودگی‌های ناشی از حضور صهیونیست‌ها در کاخ سفید و نهادهای آمریکا گفت: کانال‌های اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست‌ کنترل می‌شود.
به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون حضور صهیونیست‌ها در نهادها و مراجع راهبردی ایالات متحده امریکا اظهار داشت: متأسفانه بدلیل نفوذ و تسلط صهیونیست‌ها بر ساختار قدرت در ایالات متحده، کانال‌های اطلاعاتی مقامات آمریکا تحت تأثیر آنچه که ساخته صهیونیست‌ها و دروغ بافته آن‌ها است قرار دارد، هرچند ممکن است در این میان اخباری به نفع آن‌ها منتقل شود. 
 
وی افزود: در عین حال از انتقال اخبار صحیح و واقعیت‌هایی که می‌تواند مقامات آمریکا را واقع‌ بین کند جلوگیری به عمل آمده و یا با تحریف همراه می‌شود و اعتراف اوباما در اینکه اطلاعات ما نسبت به داعش تابحال درست نبوده، مصداق این مدعاست. 
 
سرلشکر فیروزآبادی راه نجات مقامات آمریکا از چنگال صهیونیست‌ها را حذف و پاکسازی کانال‌های اطلاعاتی از صهیونیست‌ها دانست و تأکید کرد: تا زمانی‌که این اتفاق نیفتاده است همچنان مقامات آمریکا در سلطه صهیونیست‌ها خواهند بود و نتیجه آن پایمال کردن حقوق مردم خواهد بود. 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئولیت رئیس‌جمهور امریکا در قبال این پاکسازی تصریح کرد: مردم آمریکا قبل از هر خواسته‌ای بایستی دنبال زدودن آلودگی صهیونیست‌ها از کاخ سفید و کنگره و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا باشند، در غیر اینصورت مشکلات آن‌ها از جمله نژادپرستی و پایمال شدن حقوق ضعیفان و تبعیض در ایالات متحده آمریکا و هزینه مالیات‌های مردم به‌نفع صهیونیست‌ها حل نخواهد شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکا بهتر است قبل از آن‌که بخواهند با سرکوب ملت‌های مسلمان و جنایات جنگی به‌نفع صهیونیست‌ها، منافع آمریکا را تأمین کنند، از طریق راه‌های مسالمت‌آمیز دست صهیونیست‌ها را از کنترل کانال‌های اطلاعاتی ایالات متحده و نفوذ در تصمیمات خود کوتاه کنند. 
 
عضو شورای‌ عالی امنیت ملی با بیان اینکه جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکایی‌ها گذارد افزود: همچنین سانسور رسانه‌ای سخنان به‌حق رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است که با مدیریت صهیونیست‌ها انجام شد، لکن هزینه آن‌را بایستی سازمان ملل و دولت آمریکا پرداخت کنند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقامات آمریکا و آن‌ها که خود را مدافع آزادی می‌دانند در قبال این مسائل چه پاسخی دارند؟ 

ارسال شده در تاریخ : 11 مهر 1393برچسب:, :: 20:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران دشمنان اسلام که شاهد طلوع و حیات دوباره آفتاب درخشان اسلا م در دهه های پایانی قرن حاضر بودند، درصددبرآمدند تا ابتدا با کنترل و هدایت جریانات سیاسی و نفوذ بر آنها این انقلاب الهی را به انحراف بکشانند. جبهه ضد اسلامی و ضد انقلا بی، کودتا و ایجاد آشوب و ناامنی در استان ها را نیز تجربه کرد اما امت مسلمان و بیدار و آگاه ایران به یاری خداوند منان و به رهبری حضرت امام(ره) آتش فتنه ها را خاموش نمود. از نظر متحدان جبهه ضد اسلا می، تحمیل یک جنگ اقدامی بود که می توانست انقلا ب اسلا می و نظام نوپای جمهوری اسلا می را به شکست بکشاند و این شجره طیبه را از ریشه برکند. شرایط ناشی از پیروزی انقلا ب اسلا می و فروپاشی نظام منحط ستم شاهی ووضعیت ارتش جمهوری اسلا می که در حال تحول و تبدیل شدن به یک ارتش اسلا می بود و از سویی با دسیسه ها واقدامات عناصر نامطلوب تضعیف شده بود، این خیال واهی را واقعی جلوه می داد.  


ارسال شده در تاریخ : 7 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

افسران - کاش میشد...

کاش میشد لاغر کنم خیلی لاغر...

بیست کیلو بشم!
ده کیلو بشم!
نه! ... ...

سنگینه براش...
پنج کیلو شم ...

تا دوباره برم رو پاهای مــامــانم بخوابم ...!


ارسال شده در تاریخ : 7 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان , شهید, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

افسران - مرکز توانبخشی جانبازان ،همون جا که فلج ها و روانی ها رو نگه میدارن؟؟

 

آقا سلام ، ببخشید ! مرکز توانبخشی جانبازان کجاست؟
- همون جا که فلج ها و روانی ها رو نگه میدارن؟ انتهای همین کوچه است.....!
فلج ها و روانی ها!!! از شنیدن این جواب شوکه شدم !
♥•۰·˙
داخل که می روی قسمت اعصاب و روان، احساس می کنی هنوز ابر آتش تیر و گلوله روی سرت است...

• هنوز هر سه ثانیه یکی از روی تخت خیز می پرد..
• هنوز یکی را می بینی با لباس لجنی دارد سینه خیز روی زمین می رود تا مین ها را خنثی کند..
• آقا اسماعیل تلفن آسایشگاه را سفت چسبیده بود و فریاد می زد پس نیروها کجا هستن؟؟بچه ها قیچی شدند...
• محمد آقا را می بینم که دارد دمپایی سفید بچه ها را واکس سیاه می زند، انگار زمان جنگ کفاش جبهه بوده...
• وارد سالن آسایشگاه که می شوی یکی دوان دوان سمتت می آید و حال امام خمینی را ازت می پرسد... می گوید سلامش را به امام برسانم و بگویم بچه ها ایستاده اند...

【اینجا هنوز بوی کربلای پنج می آید...】

با گریه خارج می شوم از آسایشگاه و به هیاهوی شهر باز می گردم....
یکی جلوی درب آسایشگاه تیکه می اندازد که "آقا سهمیه بنزین ات را گرفتی؟! خوب شارژ شدی؟"
.
.
.
┘◄ شادی روح و آرامش حال همه ی جانبازای موج گرفته و همه ی عاشقا، که رفتن رو مین تا من و تو نفس بکشیم صلوات ...


ارسال شده در تاریخ : 7 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, جانبازان, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 «داعش ثمره مشترک رادیکالیسم سعودی و دورویی غرب است.»

روزنامه ایتالیایی ایل‌سوله با انتشار این ارزیابی یادآور شد: توحش داعش محصول مشترک غرب و برخی کشورهای عربی است. آمریکایی‌ها می‌کوشند ایران را در نبرد علیه داعش در حاشیه نگه دارند و به نوازش متحدان عرب خود مشغولند اما فقط نیروهای شیعه تعلیم دیده شده توسط سپاه پاسداران در کنار پیشمرگان کرد به نبرد تن به تن با نیروهای داعش خواهند شتافت و هیچ‌گاه اثری از سربازان شیخ‌نشین‌های عرب نخواهیم دید که برای سال‌های متمادی به تزریق پول برای گروه‌های تروریستی مشغول بوده‌اند تا آنها را از خود دور نگاه دارند.
ایل سوله نوشت: در سوریه نیز فقط نیروهای حزب‌الله لبنان و متحد ایران توانسته‌اند در مقابله با رادیکال به پیروزی برسند و فراموش نکنیم که توحش داعش نتیجه رادیکالیسم اسلامی و دورویی غرب است.
این روزنامه ادامه می‌دهد: ترکیه به دلایل مختلف، در زمره بی‌میل‌ترین متحدان غرب در مقابله با نیروهای ابوبکر بغدادی است. در سال‌های گذشته نیروهای بنیادگرای اسلامی وابسته به این گروه به راحتی از طریق ترکیه، وارد سوریه شده‌ بودند تا «بشار اسد» را که تا چند سال پیش تعطیلات خود را با (رجب طیب) اردوغان می‌گذراند، ساقط کنند. اما امروز ترکیه نگران یک میلیون آواره سوری است و اندیشناک از اینکه 10 درصد از نیروهای ابوبکر بغدادی را ترک‌ها تشکیل می‌دهند. مسلماً در نشست پاریس درباره چگونگی مقابله با داعش، به این مسائل هیچ اشاره‌ای نشد.
ایل سوله ادامه داد: واقعیت این است که غربی‌ها در کنار حکومت‌های عرب منطقه امیدوار بودند که داعشی‌ها بتوانند بشار اسد را واژگون کنند. به همین سبب‌ آنچه به عنوان اپوزیسیون سوریه توصیف و در هر کنفرانس بین‌المللی با آب و تاب فراوان مطرح می‌شد، نتوانست از کمک‌های نظامی برخوردار شود و به سرعت صحنه را به نفع نیروهای سلفی ترک کرد. بنابراین کشورهای غربی بار دیگر مجبور هستند مشابه با آنچه در افغانستان روی داد، اشتباه‌های خود را این بار در خصوص سوریه جبران کنند.
ایل سوله افزود: دعوت نشدن ایران به اجلاس پاریس در کنار نبود سوریه، از دیگر نکات بسیار مهم در خصوص ائتلاف بین‌المللی ضد داعش است. آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، به درخواست آمریکا برای همکاری پاسخ منفی داد.

ارسال شده در تاریخ : 4 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , داعش, :: 19:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


برچسب‌ها: پاتوق جوانان , گنبد آهنین
 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 شهريور 1398برچسب:, :: 1:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 16804
بازدید کل : 215913
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی