پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

مکالمه تلفنی روحانی و احمدی‌نژاد/ طنز

پوریا عالمی در شماره روز پنجشنبه روزنامه شرق یک مکالمه تلفنی فرضی بین حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد را در قالب طنز روایت کرده است.عالمی نوشت:

  «حسن، دولتی به کرایه گرفته بود. درزهای اقتصاد بسیار صدا می‌کرد. به مستاجر قبلی زنگ زد و گفت: ببخشید، شما قبلا اینجا زندگی می‌کردید؟

مستاجر قبلی گفت: صدا؟ صدا نمی‌آید که.

حسن گفت: اینکه صدایش را درنمی‌آوردید با اینکه صدا ندهد، فرق دارد.

محمود گفت:‌ ای بابا. پس صدایش درآمد؟

حسن گفت: بله. ساز شما از آن سازها بود که صدایش فردا در می‌آید.

محمود گفت: دیگه داری گُنده‌ش می‌کنی‌ها. اگه راست می‌گویی بگو ببینم مشکل خانه چیست؟



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, طنز,اقتصادی, روحانی, احمدی نژاد, , :: 20:8 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

راهپیمایی هوادارن یزید و ابن زیاد

 
سپاهی به نام یزید و ابن‌زیاد با شعار «یزید و ابن‌زیاد شهید شدند» در پاکستان دست به راهپیمایی زده است.این افراد با عقبه مالی وهابیت دست به این اقدامات تفرقه افکنانه می زند.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 آذر 1387برچسب:پاتوق جوانان, , وهابیت, :: 1:5 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش جنوب نیوز، روز سه شنبه دو انفجار پیاپی در حالی بیروت و نزدیک ساختمان سفارت ایران در لبنان را لرزاند که ساعتی بعد، گردانهاي «عبدالله عزام» وابسته به گروه تروريستي القاعده مسئوليت این انفجارها را برعهده گرفت. حادثه ای که ناشي از انفجار خودرويي بمب‌گذاري شده و با فاصله چند دقیقه از یکدیگر بوده و به کشته شدن 23 نفر و زخمی شدن بیش از 150 نفر انجامید.


http://multimedia.webzine.mehrnews.com/Original/1392/08/28/IMG16003283.jpg

گردان های عبدالله عزام چگونه و با چه هدفی شکل گرفته اند؟
اين گروه شبه نظامي که در سال 2009 تشكيل شد و در لبنان و شبه جزيره عرب فعاليت داشته و حالا به عنوان یکی از گروه های تروریستی فعال در سوریه، با تروریست ها و معارضان سوری همکاری می کند. این گروهک حدود سه سال پیش به تانكر حامل نفت ژاپن در تنگه هرمز حمله كرد. آنهاعلاوه بر انفجار سه سال پیش در نفتکش ژاپنی در تنگه هرمز، طی 9 سال اخیر مسئولیت چند حمله مرگبار دیگر را پذیرفته اند.


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 آبان 1398برچسب:, :: 22:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - مرگ بر آمریکا


 

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1387برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی, 13 آبان, مرگ بر آمریکا, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

  پس از آنکه دولت فرانسه در پی افشای برنامه جاسوسی آمریکا از شهروندانش سفیر واشنگتن در پاریس را به وزارت خارجه احضارکرد اینک خبر های حاکی از آن است که دولت مکزیک نیز درصدد احضار سفیر واشنگتن است.

با لاخوس سازدی  تحليل‌گر سياسي ساکن ويرجيناي آمریکا در مورد رسوايي اخيري که گريبان آژانس امنيت ملي این کشور را گرفته، می گوید که اين بايد يک زنگ خطر باشد براي دولت مکزيک که به همسايگان شمالي خود اعتماد نکند. فيليپ کالدرون همچون تمام روساي جمهوری مکزيک کسي بوده که با آمریکا همکاري نزديکي داشته است.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, آمریکا , اروپا, :: 23:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1387برچسب:پاتوق جوانان, بصیرت , عاشورا, :: 23:6 :: توسط : محمد مهدی محسنی

همیشه کلی گزینه روی میز اوباما هست !
برای برنامه های اتمی ایران همه گزینه ها روی میزه
برای تحریم ها گزینه ها روی میزه
برای جریان مقاومت در ایران و سوریه و لبنان همه گزینه ها روی میزه
و...
ولی امان از وقتی که این گزینه ها گم میشه!!!
ما برنامه های خودمون رو پیش می بریم
مقاومت هم به پیروزی میرسه
و وعده خداوند محقق خواهد شد ... حالا هی بگرد گزینه پیدا کن ! :)


 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , سیاسی, اوبا ما , برنامه اتمی ایران, :: 22:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

فرمانده دافوس آجا به عنوان آجودان مخصوص رییس جمهور منصوب شد.

خبرگزاری فارس: امیر ولیوند آجودان مخصوص رییس‌جمهور شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش به عنوان ژنرال آجودان مخصوص رییس جمهور منصوب شد.

امیر ولیوند در هنگام بدرقه حجت‌الاسلام روحانی به نیویورک نیز به عنوان آجودان، پشت سر رییس جمهور ایستاده بود.

 



نامردی بیشتر از اینم می شه؟؟؟

 

 

به ای ذنب قتلت؟

به یاد شهدای مظلوم هواپیمای مسافری ایران که توسط ناو آمریکا مورد حمله  قرار گرفت ..!؟


ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, جنایت ,ناو آمریکایی, هواپیمای مسافری,, :: 23:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی


عقل داشتن یا نداشتن مسئله این است!!!

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , , عکس های جالب, خنده دار, :: 21:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 ایران متعهد به شفاف سازی و عمل کامل به تعهدات بین المللی شد!
پدیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران در قالب نشست وزیران خارجه کشورهای ۱+۵ برگزار شد. این دیدار در نیویورک، نخستین دیدار همتایان ایرانی و آمریکایی در این سطح درباره ایران پس از قطع رابطه بود.

پس از این جلسه ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا، گفت که لحن ومقامات ایرانی تغییر زیادی کرده است و این جلسه "شروع خوبی" بود اما به گفته او "هنوز خیلی زود است که آن را یک پیشرفت بزرگ بخوانیم".

طبق تصاویری که از محل مذاکرات ۱+۵ و پیش از آغاز جلسه رسیده، هیئت ایرانی و هیئت آمریکایی در گوشه میز و کنار یکدیگر نشسته‌ بودند.

سایت ایران هسته ای باانتشار جزئیاتی از مذاکرات صورت گرفته در این جلسه نوشت: پیشنهاد ظریف بر این پایه قرار داشته است که در یک فرآیند یک ساله مذاکراتی میان ایران و 1+5 ایران متعهد می شود دو موضوع «شفافیت کامل در برنامه هسته ای» و «عمل کامل به تعهدات بین المللی» را به طور کامل اجرا کند و گروه 1+5 هم متعهد به لغو کامل همه تحریم ها می شود.

ایران همچنین خواهان آن شده است که در این مدت تحریم جدیدی علیه ایران اعمال نشود.

علاوه بر این، ظریف خواستار آن شده است که پیشنهاد آلماتی به طور کامل کنار گذاشه شود و مذاکرات در فضایی کاملا جدید آغاز شود. 

ظریف این نکات را در دیدار خصوصی با جان کری هم مطرح کرده است. گزارش ها نشان می دهد گروه 1+5 از این پیشنهاد استقبال کرده و خواستار «بحث درباره جزئیات» در نشست 24 مهر در ژنو شده است.

 



ادامه مطلب...


  سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص ایران را می‌توان دارای 7 نکته مثبت و روبه‌جلو و 7 نکته منفی و ناخوشایند دانست.

 
سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص ایران را می‌توان دارای 7 نکته مثبت و روبه‌جلو و 7 نکته منفی و ناخوشایند دانست.

«انصاف» یکی از اصولی است که مسلمانان خود را به آن متصف و ملتزم می‌دانند و بدیهی است که حتی در رویکرد خود نسبت به دشمنان نیز باید تلاش کنند که از این رویکرد دین‌پسند و انسانی فاصله نگیرند.

در دایره برخورد منصفانه، سخنان باراک اوباما، رئیس دولتی که 3 دهه است دشمن ایران محسوب می‌شود، در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از گذشته مثبت‌تر بود اما همچنان با آنچه باید باشد فاصله داشت.

در این گزارش تلاش داریم نکات مثبت و منفی این سخنرانی را به‌طور خاص در خصوص ایران و مسائل مرتبط با آن مورد کنکاش قرار دهیم. صدالبته ایرانیان دولت آمریکا را با اعمالش محک می‌زنند و نه‌تنها سخنان.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, آمریکا, ایران , مذاکره ,دیپلماسی, اوباما, :: 19:42 :: توسط : محمد مهدی محسنی


اخبار منتشر شده در رسانه‌های آلمان از انتقال تعدادی از اعضای منافقین حاضر در کمپ لیبرتی به کشور آلمان خبر دادند.


 روزنامه "کلنراشتات آنسایگر" که در کلن منتشر می شود، از دستور دولت آلمان به مسئولین شهر کلن مبنی بر پذیرش 77 نفر از اعضای منافقین خبر داد.
به نظر می‌رسد این دستور به دنبال توافق نمایندگان سازمان ملل و دولت آلمان در پذیرش 97 نفر پناهنده از اعضای گروهک منافقین صادر شده باشد که 77 نفر از این تعداد قرار است به شهر کلن فرستاده شوند.
براساس این گزارش 97 نفر عضو سازمان منافقین کسانی هستند که پیش از این در کشور آلمان پرونده پناهندگی داشته‌اند و در زمان حکومت صدام در عراق از آلمان به این کشور فرستاده شده بودند.
این در حالی است که مسئولین شهر کلن از جمله آقای گیدوکاهلن رئیس شورای شهر کلن به این تصمیم به شدت اعتراض کرده و حضور این افراد که سابقه فعالیت‌های نظامی، تروریستی و زندگی فرقه‌ای داشته‌اند را مخل امنیت شهروندان کلن می‌داند.
به دنبال انتشار این خبر، گروه‌های متشکل از جدا شده‌های این سازمان با ارسال نامه و ایمیل به مسئولین شهر کلن و مقامات دولت آلمان با یادآوری اعمال خشونت‌آمیز اعضای این گروه نسبت به کنترل دقیق این افراد هشدار دادند.
همچنین در این نامه‌ها نام برخی از تشکل‌های پوششی سازمان منافقین از جمله شورای ملی مقاومت، پناهندگان ایرانی مقیم آلمان، کانون پناهندگان ایرانی در کلن، جمعی از ایرانیان دموکرات مقیم آلمان و جمعی از ایرانیان پناهنده، برده شده است که با ظاهر پوششی به فعالیت برای سازمان منافقین مشغولند.
گفتنی است بر اساس توافق سازمان ملل و دولت عراق قرار است اعضای سازمان منافقین در عراق که هم اکنون در کمپ لیبرتی مستقر هستند به عنوان پناهنده در کشورهای پناهنده پذیر پذیرش شوند و تاکنون فقط کشور آلبانی با انتقال 210 نفر از اعضای این سازمان موافقت کرده است.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, تروریست,یران و آلمان , :: 21:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکبار دیگر عقلانیت روحانیت شیعه در چهره رئیس جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل متحد درخشید.

به گزارش فارس، در پی درخشش رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، سردار سرلشکر
سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: یکبار دیگر عقلانیت روحانیت شیعه در چهره رئیس جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل متحد درخشید و در چارچوب و در کلام نقض رهبر انقلاب عزت، حکمت و مصلحت را در جهان به کرسی نشاند.

وی همچنین گفت: آقای رئیس جمهور، مواضع صریح و انقلابی و حق طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

فیروزآبادی تصریح کرد: سخنان مقام محترم ریاست جمهوری یک پیام داخلی هم داشت، آنجا که گفت «مخالف را نه تنها باید تحمل کرد که باید با او کار کرد.»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید بر اینکه آقای روحانی با این حکمت سیاسی شعارهای اصلاح طلبان را پشت سر گذاشت و راهی نو برای همبستگی، نشاط و مشارکت ملی گشود، گفت: خدای را به این نعمت شکر گذاریم و برای نماینده ملت ایران آرزوی موفقیت در این سفر طلب می‌کنیم.

عضور شورای عالی امنیت ملی افزود: میدان سیاست جهانی امروز با یک سیاستمدار ولایی و حکیم از علمای دین، اسلام ناب را می‌آزمایدو جهان ناظر این صحنه است.

فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: نخبگان جهان راه برون رفت از مشکلات را در الگوهای ایرانی اسلامی می‌جویند و این برای ما یک افتخار ملی است.



 جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر اصول و مباني خويش همواره مذاکره و رابطه با آمريکا را مشروط به شرط‌هايي اساسي دانسته است. تحقق اين شرط‌ها مي‌تواند راه مذاکره و رابطه را فراهم کند و عدم تحقق آنها راهي براي مذاکره و رابطه نمي‌گذارد.

اما آنهايي که خواب آمريکا را مي‌بينند و تصور مي‌کنند که امور عالم در دست آمريکايي‌هاست، چاره‌اي نيست مگر اين که دعا کنيم خدا بيدارشان کند.
بر خلاف تصور بسياري، جمهوري اسلامي ايران از ابتدا در برابر آمريکا موضعي اصولي و مبنايي داشته است.
يران در اين موضع‌گيري جو زده و نااگاهانه عمل نکرده است و همواره منافع و اصول خويش را در نظر داشته است. از ابتداي انقلاب نيز با وجود اين که آمريکا در حمايت از رژيم سفاک شاهنشاهي جنايات فراواني کرده بود اين امام خميني رحمت الله عليه نبود که رابطه با آمريکا را قطع کرد بلکه اين آمريکايي‌ها بودند که دست به قطع روابط و تحريم‌هايي عليه ايران زدند.

در طول دوران حيات امام نيز مساله به همين منوال بود. امام هرگز نفرمودند که مذاکره يا رابطه با آمريکا حرام مطلق است و نبايد انجام شود، بلکه همواره اين رابطه را منوط به شرايطي مي‌فرمودند و اين شرايط را صريح و بدون رودربايستي بيان مي‌کردند و می فرمودند : «مادامي كه آمريكا اين طور است و آفريقاي جنوبي آن طور عمل مي‌كند واسرائيل هست، ما با آنها نمي‌توانيم زندگي بكنيم»

 

 

 

پس اين تصور خام که کليد حل مشکلات کشور در خارج است را بايد رها کرد. مذاکره و رابطه با آمريکا با رعايت شرايط آن شايد بتواند گامي در جهت حل مشکلات باشد و از سوي ديگر هم اگر در رعايت شرايط کوتاهي شود مي‌تواند گامي در جهت افزودن به مشکلات باشد.




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, حسن روحانی - سازمان ملل, سخنرانی رئیس جمهور, :: 20:28 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 عکسی از صندلی​هایی که دیگر خالی نبود

 

شب گذشته در حالی حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد که بر خلاف 7، 8 سال گذشته، حاشیه های جنجالی ایجاد نشد و مجموعه متن و حاشیه این سخنرانی، بیشتر در چارچوب منافع ملی کشور ظاهر شد.

برخلاف سخنرانی های رئیس جمهور سابق که در زمان سخنرانی وی، شمار زیادی از نمایندگان کشورها صندلی های خود را ترک می کردند، این بار به غیر از نماینده رژیم صهیونیستی کسی از سالن خارج نشد و علاوه بر حضور نماینده آمریکا، حضور نمایندگان کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس و اغلب کشورهای غربی برای شنیدن اولین سخنرانی رییس دولت یازدهم کشورمان در این اجلاس نمایان بود. این امر باعث شد تا اقدام  هیأت رژیم صهیونیستی در ترک سالن، باعث تنهایی و انزوای آنان شود.

سازمان ملل حین سخنرانی روحانی



ادامه مطلب...


هر چند طی دو ساله گذشته سخت‌گیری هایی از سوی بعضی بانک های لبنانی و خارجی مستقر در لبنان برای موسسات و حتي اشخاص حقیقی ایرانی اعمال می شد اما در رویکردی عجیب که حتی در اروپا، آمریکا و دیگر کشورها شاهد نیستیم، بانک های لبنانی اقدام به مسدود كردن حسابهای ایرانیان، شرکتهایی که ایرانیان سهام دار هستند و یا افراد لبنانی که به ایرانیان جهت بهره برداری از حساب وکالت داده اند،طبق بررسی هاي صورت گرفته، این امر پس از فشار خزانه داري امريكا و بنا به دستور بانک مرکزی لبنان صورت می گیرد؛ این بخشنامه بانکها را از افتتاح حساب برای ایرانیان و سوری های مقیم و غیر مقیم لبنان بر حذر می دارند و تلویحاً به بستن یا سخت گیری در حسابهای موجود اشاره دارد.

یکی از ایرانیان مقيم بيروت که سالها در لبنان مشغول کار تجاری است در اين راستا گفت كه بانک هايي كه در آنها حساب دارد، با اظهار تأسف از اینکه یکی از مشتریان خوب را از دست می دهند، از وي خواسته اند تا کلیه حسابهای شخصی و شرکت خود را از اين بانک ها انتقال دهد و حسابهای خود را ببندد.

وي ادامه داد كه وقتی برای گشایش حساب در دیگر بانکها اقدام كرده، متوجه شده كه بر اساس بخشنامه اي سراسري، افتتاح هر نوع حساب بانکی شخصی برای شهروندان ایرانی، شرکتهای آنها و شرکت هایی که سهامدار انها ایرانی است،ممنوع شده  و  تمام بانکهای لبنانی از افتتاح حساب برای ایرانیان امتناع می کنند.


ادامه مطالب را مطالعه نمایید....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, اقتصادی, لبنان, تحریم, بانک مرکزی, ایران,, :: 22:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

هیس! مردم نمی‌فهمند...

تهیه کننده: حمید بقایی
خلاصه داستان فیلم:
پس از هشت سال خدمت رسانی متواضعانه و گرفتن یقه همه سیاستمداران به عنوان دزد و قاچاقچی و مفسد اقتصادی و قلدر و کار خراب کن، ناگهان در یک شب 16 میلیارد تومان ناقابل را در اقدامی خودجوش به یک حساب بانکی متعلق به یک دانشگاه خیالی تحت تاسیس واریز می نماید و....


هیس! دامادها بدبخت می‌شوند اما فریاد نمی‌زنند
تهیه کننده: شورای رقابت و سازمان حمایت
خلاصه داستان فیلم:
دامادهای شنگول که هوای زندگی به سرشان زده در یک داغی عشقی - حسی قول خرید یک ماشین با 600 عدد سکه را به عنوان مهریه به عشق‌شان می‌دهند و همچون جوجه مرغ عشقی، سرخوشانه نامزدی را آغاز می‌کنند. در یک اقدام حمایت‌شوندگی، قیمت جدید خودرو می‌رود روی سایت و پراید 6 میلیون تومانی می‌شود 20 میلیون تومان و سکه 600هزار تومانی می‌شود یک میلیون و دویست هزار تومان...طعم حمایت چنان در چشم دامادها فرو می‌رود که...


هیس! بیماران ناله نمی‌کنند، می‌میرند!

تهیه کننده: رییس کل بانک مرکزی دولت یازدهم
خلاصه داستان فیلم:
بعد از تکان‌های شدید ارز در بازار، بانک مرکزی تصمیم می‌گیرد برای تخصیص دلار بانکی اولویت بندی کند و بعد از قرعه کشی و انجام بازی بیطرفانه «بیخ دیواری» واردکنندگان پورشه و چوب بستنی پیروز می‌شوند و دارو ارز آزاد می‌گیرد. داروها به دلیل نداشتن متولی خاص برای چانه زنی، در گمرک می‌مانند تا جناب ناصر خسرو بیشترین سود را به جیب بزند و بیماران هم خیلی آرام به امر شریف مردن مشغول می‌شوند...

توضیح: قرار است نسخه دوی این فیلم با عنوان «هیس! کسی نباید بمیرد» به تهیه کنندگی سازمان آرامستان‌ها و با مشارکت بخش تراکم شهرداری ها ساخته شود.

 

هیس! «مردم خوب» که حرف نمی‌زنند!
تهیه کننده: معاون اول دولت احمدی نژاد
خلاصه داستان فیلم:
مرغ گران می‌شود، گوشت گران می‌شود، تخم مرغ گران می‌شود، نان گران می شود، میوه گران می‌شود، برنج گران می‌شود، مسکن گران می شود، جوان‌ها بیکار هستند و عده‌ای هم بیکار می‌شوند و...جان آدمیزاد ارزان می‌شود و رییس جمهور در تلویزیون می‌گوید: مشکلات کوچکی هم هست که درست می‌شود...

 

هیس! بچه‌ها نمی‌فهمند
تهیه کننده: حمید رضا حاجی بابایی
خلاصه داستان فیلم: نظام آموزشی ناگهان متوجه می‌شود که ای دل غافل این همه سال این همه 5شنبه برای چی بچه‌های مردم را فرستادیم سر کلاس؟ بعد 5شنبه‌ها هوا میره نمی‌دونی تا کجا میره...و در پاسخ به یاوه‌گویان جهت تعطیلی زیاد، یک کلاس به ابتدایی اضافه می‌کنیم و خلاص. در این میان و با این همه برنامه حساب شده، تنها دو درصد کار ضعف داشته و...

 

هیس! ورزشکاران اهل غر زدن نیستند
تهیه کننده: وزارت ورزش و جوانان
در حالی که فوتبالیست‌ها حواله واردات خودروی خارجی (هرچی بخوان) دریافت می کنند با چک نقد 50 میلیون تومانی، تیم کشتی فرنگی به امر شریف کارتن خوابی اشتغال دارند، تیم تکواندو اردو نمی‌رود، اردوی تیم ملی لغو می‌شود، فوتسالیست‌ها خانم با یک عدد سکه بهار آزادی تقدیر می‌شوند و...

 

هیس! جوان‌ها باید آرام بمیرند
تهیه کننده: وزارت ورزش و جوانان
خلاصه داستان فیلم: خلاصه ندارد!

 

هیس! ما همه خوابیم
تهیه کننده: بیست و سی
خلاصه داستان فیلم:
عده‌ای هر شب دو تصویر متفاوت گل و بلبل و بدبختی و بی تربیتی به ملت نشان می‌دهند، اولی برای خودمان و دومی برای دیگران...و این داستان حدود هشت سال ادامه داشته و گویا قرار است دیگر نداشته باشد!

 

 

خبرآنلاین



ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:پاتوق جوانان , طنز, سرگرمی, :: 22:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

پادشاه عربستان برای حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم حج تمتع از وی دعوت به عمل آورده است.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی، قرار است رئیس جمهور کشورمان در این مراسم حضور داشته باشد.

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, رئیس جمهور, عربستان, حج تمتع, :: 22:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 700
بازدید دیروز : 1537
بازدید هفته : 5430
بازدید ماه : 5318
بازدید کل : 204427
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی