پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

واکنش آیت الله مکارم به سخنان حسن روحانی

امیدواریم نصیحت دوستانه ما را بپذیرند

مرجع تقلید شیعیان گفت: همه افراد اعم از پلیس و غیر پلیس موظف به اجراى قوانین اسلام هستند، حتى وظیفه امر به معروف و نهى از منکر بنا به تصریح قرآن مجید و اجماع مسلمین وظیفه همگان است.به گزارش فرهنگ نیوز ، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازى صبح امروز در ابتداى درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با انتقاد از سخنان یکى از مسئولان درباره اقدامات نیروی انتظامی اظهارداشت: اخیراً یکى از مسئولان محترم خطاب به نیروى انتظامى سخنى گفتند که به هیچ وجه مناسب نبود، گفته بودند وظیفه نیروى انتظامى اجراى قانون است نه اجراى اسلام.
تحلیل مدیریت وبلاگ:البته ما نیز  تا حدودی با سخنان آیت الله مکارم شیرازی موافقیم اما نیروی انتظامی نیز باید در حوزه ی اختیارات خودش با بی دینی مقابله کند به گونه ای که در حین انجام وظیفه با سایر نهاد ها دچار اختلال نشود.متشکرم
                                                                                            

ارسال شده در تاریخ : 8 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 23:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رشوه هنگفت عربستان به سودان علیه ایران
 
عصر ایران: سودان در برابر دریافت کمک مالی ۸ میلیارد دلاری، روابط با ایران را کاهش داده و در جنگ عربستان سعودی علیه یمن مشارکت کرده است.

سایت خبری عربی "اخبار الساعه" به نقل از یک منبع آگاه نوشت: عمر البشیر رئیس جمهوری سودان با عربستان سعودی توافق کرده بود در مقابل قطع روابط استراتژیک با ایران و مشارکت در جنگ یمن، کمک مالی ۴ میلیارد دلاری از عربستان سعودی، ۲ میلیارد دلار از امارات و ۲ میلیارد دلار دیگر از کویت دریافت کند.

ارسال شده در تاریخ : 21 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 23:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم

زمانی که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به صدام نوشت که خیلی خواندنی است و یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلای ایران است...
«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی، محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد».
در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد.
سال‌ها قبل در اسکاتلند، تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.
زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..


ارسال شده در تاریخ : 29 اسفند 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش,سرلشکر آبشناسان, :: 22:44 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - عکس شهدا...

شهداشرمنده ایم...


ارسال شده در تاریخ : 8 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, شهدا, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - عبرت نمی گیرند

عبرت نمی گیرند


ارسال شده در تاریخ : 5 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان , آمریکا, جنگ با ایران , طوفان شن, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بامداد پنج‌شنبه، 6 فروردین 1394 شمسی، جنگنده‌های سعودی و برخی کشورهای تابع عربی یمن را آماج حملات خود قرار دادند.

نام این عملیات، به تقلید از نام‌های عملیات‌های غربی، «طوفان قاطع» گذاشته شد. حملات به یمن در بامداد پنج‌شنبه پایان نیافت و روز پنج‌شنبه نیز ادامه یافت و ده‌ها نفر را در مناطق مختلف یمن به کام مرگ فرو برد.

«عادل الجبیر» نماینده عربستان در سازمان ملل پس از این حملات ابراز داشت که حملات این کشور بیش از یک شهر و یک منطقه را در یمن شامل می‌شود. وی همچنین مدعی شد که ریاض برای حمایت و پشتیبانی از «دولت مشروع» یمن دست به مداخله نظامی در این کشور زده است.

همزمان مصر اعلام کرده است که از عملیات عربستان در یمن حمایت «سیاسی و نظامی» می‌کند. شبکه دولتی این کشور به نقل از وزارت خارجه مصر گزارش داده که قاهره در حال رایزنی با ریاض است  تا در هماهنگی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس، در عملیات نظامی مشارکت کند.

کاخ سفید ساعتی پس از آغاز عملیات اعلام کرد که همکاری نزدیکی با عربستان در حمله به یمن دارد و به کشورهای مهاجم اطلاعات و پشتیبانی لجستیکی می‌دهد.

«برنادت میهان»، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: «رئیس‌جمهور (باراک) اوباما مجوز حمایت لجستیکی و اطلاعاتی به عملیات نظامی تحت رهبری شورای همکاری خلیج (فارس) را صادر کرده است.»

وی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی در این عملیات حضور ندارند، گفت: «با این وجود واشنگتن یک مرکز برنامه‌ریزی مشترک با عربستان سعودی برپا می‌کند تا حمایت نظامی و اطلاعات ایالات متحده را هماهنگ کند.»

ترکیه نیز روز پنج‌شنبه از حمله نظامی به یمن استقبال کرد تا شاید برای اولین بار پس از سقوط دولت قانونی مرسی، بار دیگر جبهه متحدی بین عربستان، ترکیه، مصر و قطر شکل گیرد. قطر نیز با تعدادی هواپیما در این عملیات نظامی مشارکت کرده بود.

 


ارسال شده در تاریخ : 2 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان , عربستان ,یمن, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
طرف صبحتم با شما افسران جنگ نرم است که امروزه سنگر سازان و سنگر بانان آرمان شهدا در فضای مجازی هسید یادتان باشد  این کرامت بدست آمده  از آن شهدا است  ومواظبت کنید از ناحیه شما رخنه ای علیه  آرمان های  شهدا ایجاد نگردد
 

 
طرف صحبتم با شما سیاست گذاران در عرصه سیاست ، ورزش، اقتصادو...  یاد تان باشد ،شما همه نوکران  و  جیره خوران سفره شهدای با کرمت  ملت ما هستی ،نکند نمک بخورید ونمکدان بشکنید از شهدای مظلو م  این مرز و بوم حیاء کنید

 

طرف صبحتم با شما نظامیان است یادتان باشد اکثر  این شهدای از جنس شما بودند در  بین شما  زندگی کردند، یه رسم دوستی که شده از آرمان آنان   بخوبی حفاظت کنید وقطعا آنان دوستان خوبی  برای شما  بودند وهستند وشما را در محضر خدای بزرگ شافعی خواهند بود.

طرف صحبتم شما خواهر
محجبه ای هستی که پای اعتقاداتت وایسادی و به همه ثابت کردی نیاز به نگاه نامحرم ها نداری .

خواهرم طرف صحبتم تویی
تویی که بیگانه ها از این چادرت میترسن . ببین این چادرت چیکار میکنه که دارن خودشونو به اب و آتیش میزنن بزاریش کنار .
ببین چطور داری با این یک تیکه پارچه تو دهنشون میزنی .

میدونی هدفشون چیه؟؟
همون یک تیکه پارچه !!
اونو بردارن تموم میشه .
نیاز به جنگ سخت نیست با برداشتن حجابمون خودمون دو دستی کشورمونو تقدیمشون میکنیم و میگیم آقا بفرما ما نمیخوایم این نظام و انقلابو ...
و اون ها بدون هیچ دردسری
به هدفشون میرسن ...


ارسال شده در تاریخ : 8 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
افسران - چه کسی میگوید در دنیای معاصر ما معجزه رخ نداده؟؟؟ همین انقلاب؛همین تداوم معجزه گونش ...

 

چه کسی میگوید در دنیای معاصر ما معجزه رخ نداده؟؟؟ همین انقلاب؛همین تداوم معجزه گونش ...
وقتی در محاسبات لشکر ابلیس ؛ اراده خداوند در نظر گرفته نشود اینطوری میشود

کارتر: من میخواهم بعدا آزادشدن گروگانها ایران را تنبیه کرده و به آنها ضربه بزنم .
بهترین کماندو های آمریکا برای عملیات دلتا مامور شدند.
آمریکا حتی از سازمان فضایی NASA هم استعلام کرد:
ناسا: هیچ گونه باد و طوفانی در این موقع سال وجود ندارد چه رسد به طوفان شن

بعد از واقعه نابودی عملیات امریکا بوسیله طوفان شن:
امام خمینی: این هلی کوپتر های کارتر را چه کسی ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟
شن ها ساقط کردند.باد مامور خداست.شن ها مامور خدا بودند.


ارسال شده در تاریخ : 5 ارديبهشت 1394برچسب:پاتوق جوانان , آمریکا, جنگ با ایران , طوفان شن, :: 18:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

هشدار

 

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد

 


ارسال شده در تاریخ : 29 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان , ماهواره, :: 19:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران -  توصیف وقایع این روزها
 
جک اسمیت (Jack Smith) نویسنده کتاب "اسلام، ردای ضدمسیح" در مقاله ای که 23 ژانویه 2015 با عنوان "مرگ ملک عبدالله و پیروزی حوثی ها در یمن، آیا ایران خواست خدا را می بیند؟"[1] به موضوع جاری پرداخته است.

ارسال شده در تاریخ : 19 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 23:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - پشت پرده حمله عربستان به یمن

ارسال شده در تاریخ : 14 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان , عربستان , آمریکا, :: 22:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بر پنج گذرگاه مهم جهان مسلطیم
 دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر امروز در دیدار هیات نظامی دانشجویان دانشگاه جنگ پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: ایران و پاکستان دو کشور همسایه، دوست و مسلمان و بسیار نزدیک هستند که مشترکات ملی، مذهبی و فرهنگی زیادی دارند.

سیاری افزود: نقش هر دو کشور ایران و پاکستان در اوضاع و احوال منطقه بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم این دید و بازدیدها باعث توسعه روابط دو کشور شود.

وی ادامه داد: جهان 9 گذرگاه مهم دریایی دارد که ایران بر 5 گذرگاه آن اشراف دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به وزن ژئوپلتیک دو کشور ایران و پاکستان تاثیرگذاری هر دو کشور در تصمیم‌گیری‌های منطقه زیاد است.

سیاری با بیان اینکه ایران و پاکستان دارای منافع راهبردی مشترکی در دریا هستند گفت: بازدید ناوگروه‌های دو کشور، تامین امنیت سواحل مکران و دریای عمان، تبادل دانشجو و استاد و بازدیدهای متقابل می‌تواند در توسعه روابط دو کشور موثر باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: توسعه تعاملات عملیاتی در دریای برای برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی و ایجاد ساز و کار مشترک برای مقابله با قاچاق و دزدی دریایی می‌تواند زمینه همکاری مشترک دو کشور باشد.

سیاری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال این است با ناامن جلوه دادن منطقه حضور خود را در آب‌های منطقه توجیه کند که برای مقابله با این راهبرد باید با همکاری کشورهای منطقه امنیت را حاکم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت خلیج عدن و آب‌های آزاد برای ما مهم است و در این راستا حدود 200 مورد درگیری با دزدان دریایی داریم و با اینکه اصلا قصد دستگیری دزدان دریایی را نداریم اما سه مورد هم آنها را دستگیر کرده‌ایم.

سیاری تاکید کرد: امنیت هر منطقه باید توسط کشورهای همان منطقه تامین شود و ما مایل نیستیم تحت امر هر کشور دیگری در خلیج عدن حاضر شویم بلکه حاضریم همکاری‌های نزدیکی با کشورهای منطقه داشته باشیم.

سیاری در پایان اظهار داشت: ما در ابعاد مختلف و آموزشی و ساخت و تعمیرات و کارهای فنی و رزمایش‌های تاکتیکی با پاکستان داشته باشیم.

ارسال شده در تاریخ : 29 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 14:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

چوپانی گله را به صحرا برد به درخت گردوی تنومندی رسید.
از آن بالا رفت و به چیدن گردو مشغول شد که ناگهان گردباد سختی در گرفت،خواست
فرود آید، ترسید. باد شاخه ای را که چوپان روی آن بود به این طرف و آن طرف می
برد.دید نزدیک است که بیفتد و دست و پایش بشکند.در حال مستاصل شد ....از دور
بقعه امامزاده ای را دید و گفت: ای امام زاده گله ام نذر تو، از درخت سالم
پایین بیایم.قدری باد ساکت شد و چوپان به شاخه قوی تری دست زد و جای پایی پیدا
کرده و خود را محکم گرفت.گفت: ای امام زاده خدا راضی نمی شود که زن و بچه من
بیچاره از تنگی و خواری بمیرند و تو همه گله را صاحب شوی...نصف گله را به تو
می دهم و نصفی هم برای خودم...قدری پایین تر آمد.وقتی که نزدیک تنه درخت رسید
گفت:ای امام زاده نصف گله را چطور نگهداری می کنی؟آنهار ا خودم نگهداری می کنم
در عوض کشک و پشم نصف گله را به تو می دهم.وقتی کمی پایین تر آمد گفت:بالاخره
چوپان هم که بی مزد نمی شود کشکش مال تو، پشمش مال من به عنوان دستمزد.وقتی
باقی تنه را سُرخورد و پایش به زمین رسید نگاهی به گنبد امامزاده انداخت و
گفت: مرد حسابی چه کشکی چه پشمی؟ما از هول خودمان یک غلطی کردیم*غلط زیادی که جریمه ندارد.


ارسال شده در تاریخ : 4 فروردين 1394برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 14:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

آیت‌الله جوادی آملی:

آن مشکلی که وجود مبارک فاطمه (س) به پاس او به مبارزه برخاست، هم در خطبه مسجد، هم در خطبه منزل گلایه کرد، اعتراض کرد، از ولایت دفاع کرد، این بود که جامعه به آن گرفتاری ناکثین و مارقین و قاسطین مبتلا نشود. 

الآن هم همان خطری که علی بن أبیطالب را تهدید می‌کرد، انقلاب ما را تهدید می‌کند.


ارسال شده در تاریخ : 4 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ولایت, رهبری, :: 14:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - سلیمانی و اوباما

اوباما اینا وقتی رفتن بیرون و مهمون واسه عید دیدنی بهشون زنگ میزنه میگن ما خونه نیستیم اما زنگ در رو بزنید حاج قاسم سلیمانی تو خونه ست ما هم خودمون رو میرسونیم


ارسال شده در تاریخ : 7 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 14:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

 Ayatollah Khamenei : Sometimes leaders of the Zionist regime threaten us. They threaten us with a military invasion, but I believe even they themselves know - and if they do not, they should know - that if they make a wrong move, the Islamic Republic will raze Tel Aviv and Haifa to the ground.


ارسال شده در تاریخ : 24 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 20:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

تحقیر آمریکا از پیروزی انفقلاب اسلامی در منطقه محرک آنان برای اتخاذ مواضع سلطه‌جویی است"محمد جواد منصوری" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اگر ایران تصمیمات سازنده‌ای برای اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود اتخاذ نکند آمریکا از میز مذاکره خارج خواهد شد اظهار داشت: چالش‌های ایران و آمریکا در طول بیش از 30 سال گذشته موضوعی نیست که دو طرف بتوانند آن را فراموش کنند. 
  
وی ادامه داد: دولت آمریکا با توجه به رویه سلطه‌جویی خود و همچنین شکست و تحقیری که در منطقه غرب آسیا از پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد طبیعی است که نخواهند به صورت قانونی با ایران رفتار کنند. 

ارسال شده در تاریخ : 5 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 20:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی گفت که مقاومت به مرحله آزادسازی فلسطین نزدیک شده است.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الرساله نت، دکتر محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در جشنواره تقدیر از دانشجویان ممتاز که توسط "تشکل اسلامی در غرب غزه" برگزار شده بود در سخنانی گفت که مقاومت به مرحله آزادسازی فلسطین نزدیک شده است و ما هرگز از یک وجب از سرزمین فلسطین نیز دست نخواهیم کشید.
 الزهار در سخنرانی خود گفت: یهودیانی که سرزمین ما را اشغال کرده اند باید از این سرزمین به جایی که آمده اند بروند .
وی تأکید کرد که جهان به نفع مسأله فلسطین تغییر خواهد کرد و تاریخ به هرکسی که ملت ما را خوار کرده است، ترحم نخواهد کرد.

ارسال شده در تاریخ : 6 اسفند 1393برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 20:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 5027
بازدید کل : 194204
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی