پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری21 شبکه اول سیما پخش شد!

مشخص نیست اهمیت خبری و رسانه ای این رویداد چقدر است که سردبیران خبر تلویزیون آن را در اخبار سراسری شبکه یک پخش کرده اند.
 
 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, طنز, , :: 22:28 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی ,جنگ نرم, تهاجم فرهنگی, :: 22:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رونمایی دومین بازی رایانه ای ارتش صبح امروز (شنبه، نوزدهم بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضاواحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین آجا در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی ,بازی رایانه ای, ختیج عدن, مدار 10 درجه, :: 21:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقامات آمریکا گر چه از گزینه نظامی سخن می گویند، اما تلاش می کنند تا از طریق گسترش جنگ نرم، زمینه های برخورد سخت و نظامی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقامات آمریکا اگر چه از گزینه نظامی سخن می گویند، اما اذعان دارند که این شیوه پر هزینه است بنابراین تلاش می کنند تا از طریق گسترش جنگ نرم، زمینه های برخورد سخت و نظامی را فراهم کنند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی , , :: 21:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

جشنواره فیلم فجر امسال هم با همه حواشی آن به پایان رسید؛ اما حکایت همچنان باقیست!

 

به گزارش جام نیوز؛ اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم به خوبی و خوشی برگزار شد. به همین خاطر گفتگویی داشتیم با یکی از مسئولان.

- آقای مسئول! در افتتاحیه این جشنواره یکی از هنرمندان در پشت تریبون از بهروز وثوق و فردین تقدیر کرد! این جشنواره فیلم فجر بود یا جشنواره تقدیر از بازیگران طاغوتی؟!

* به سئوال خوبی اشاره کردید! ببینید! برخی مواقع پیش می آید که انسان جوگیر می شود! به شما هم یک تریبون بدهند و بگویند جلوی آن همه آدم صحبت کن و بدانی که از شبکه نمایش هم پخش مستقیم می شوی، جوگیر می شوی و احتمال دارد هر حرفی بزنی! بعدش هم؛ خود ایشان هم بعد از یکی دو روز اعتراف کرد که جوگیر شده است! جو است دیگر، یکهو انسان را می گیرد!

- دلیل اینکه اختتامیه 50دقیقه با تاخیر آغاز شد چی بود؟! نکند باز هم دعوا بر سر مجری بود؟!

* راستش در تهیه مرغ دچار مشکل شدیم! تا یکی یکی مرغ پیدا کردیم و سی سی تا در سبدقرار دادیم تا سیمرغ شود، طول کشید! البته از همینجا تشکر می کنم از آن دسته از هنرمندانی که مرغ های سبدکالاشون رو به ما هدیه کردند تا بتونیم زودتر سیمرغ هامون رو تهیه کنیم!

لطفاً بقیه این مصاحبه جذاب و خواندنی را در ادامه مطلب بخوانید ...

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1388برچسب:پاتوق جوانان ,طنز, جشنواره فیلم فجر, :: 22:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

نیمه شب بود. ساعت حدود یک شب رفتم پشت سنگرش، یک زیلوی برزنتی جلوی سنگر بود و یک پشه بند. پشه بند را زدم کنار و می خواستم صدایشان بزنم که دیدم که صدای تضرع از داخل می آید دلم نیامد که حالشان را دگرگون کنم. زیلو را کنار زدم و پوتینم را هم در نیاوردم و رفتم گوشه سنگر نشستم. این مرد را وقتی در روز می دیدیم همچون یک شیر در کوهستان رفت و آمد می کرد و اسلحه را هم در دست می گرفت، تصور اینکه با آن هیبت و صلابت  و با آن قیافه نظامی اینطور خاکسار باشد در عبادت، برایم تصور سختی بود.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 26 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی زمینی, شهید آبشناسان, :: 12:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی

وزیر خارجه آمریکا به مسجدی در اندونزی رفت!

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 خرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, سیاست, اوباما, جان کری, مسجد, آمریکا, اندونزی, :: 12:5 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 جوانی پوشیده در لباس رزم و ساک سفر بر دوش، پس از گذشتن از زیر قرآن، از عزیزان خود فاصله می گیرد و آنان...

خانواده هایی هستند در این کشور، که تجاربی منحصربفرد را پشت سر گذاشته اند. تجاربی که دیگران، حتی اگر بخواهند، هیچ درک صحیحی از آن ها ندارند.خانواده ای که پاره جگر خود را از زیر قرآن رد می کند و پشت سرش کاسه ای آب می پاشد و می داند که ممکن است تا هفته بعد، عزیزش را غرق خون و درون تابوتی پیچیده از پرچم برایش بیاورند، در این تجربه خود تنها است و تنها خدا است که منزلت و اجر او را می داند و بس.

تصویری که می بینید، یکی از همان نماهای ماندگار را نشان می دهد. جوانی پوشیده در لباس رزم و ساک سفر بر دوش، پس از گذشتن از زیر قرآن، از عزیزان خود فاصله می گیرد و آنان، با کاسه خالی آب در دست و کودکی که شاید بهانه می گیرد و بی تابی می کند، دور شدن جوان را نظاره می کنند و شاید زیر لب این شعر را زمزمه می کنند:

          ای از همه لب تشنه تر! آهسته تر! آهسته تر!       

  ای کرده ترک جان و سر! آهسته تر! آهسته تر!

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1387برچسب:پاتوق جوانان, عکس, ارتش, جنگ , جبهه, :: 8:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 به اینترنت باید به عنوان یک سامانه تسلیحاتی نگاه کرد و ما باید به مبارزه برای حفظ برتری خود در فضای سایبری ادامه دهیم که سبب تفوق ما در چهار عرصه جنگی دریا، هوا، زمین و فضا خواهد شد.

 

از چند روز پیش، مایکل راجرز به عنوان رئیس جدید سازمان جنجالی ماه‌های اخیر آمریکا یعنی آژانس امنیت ملی NSA برگزیده شد تا بدین ترتیب از این پس، او فرمانده سایبری آمریکا را بر عهده گیرد.

او جایگزین کیت الکساندر می‌شود که از ماه آینده بازنشسته خواهد شد. الکساندر در دوره مدیریتی خود بدترین بحران جاسوسی در آمریکا را که ناشی از افشاگری‌های ادوارد اسنودن درباره عملیات‌های آژانس امنیت ملی بود، تجربه کرد.

راجرز فعالیت خود در ارتش آمریکا را به عنوان یک سرباز زمینی دریایی آغاز کرد اما بعدها با گذراندن دوره‌های تخصصی امنیت اطلاعات مخابراتی و جنگ‌های سایبری توانست در این عرصه، در ارتش بالا بیایید.

شاید مهمترین نکته‌ای که درباره تفکرات فرمانده سایبری جدید آمریکا باید دانست این است که او معتقد است آینده جنگ‌ها در فضای اینترنت خواهد بود.

جنگ‌های آینده، در اینترنت خواهد بود + عکس // در حال ویرایش

مایکل راجرز، فرمانده جدید NSA

او در فوریه 2013 در مصاحبه با مجله فناوری اطلاعات نظامی Military Information Technology می‌گوید: «به شبکه (اینترنت)‌ باید به عنوان یک سیستم تسلیحاتی نگاه کرد و ما باید به مبارزه برای حفظ برتری خود در فضای سایبری ادامه دهیم که طبعا سبب تفوق ما در چهار عرصه جنگی دریا، هوا، زمین و فضا خواهد شد.» او نه تنها معتقد است که فضای سایبری پنجمین عرصه جنگی در آینده خواهد بود، بلکه تاکید دارد که پنتاگون باید در تربیت جنگاوران فضای سایبری، سرمایه‌گذاری کند.»

 

راجرز گفته است: «ما باید نیروی آموزش‌دیده خود در زمینه فضای سایبری و آشنا به جدیدترین فناوری‌ها و پیشرفت‌ها در این عرصه را گسترش دهیم تا بتوانیم مبارزه سایبری در هر نقطه از جهان را عملیاتی کنیم.»

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, جنگ سایبری, اینترنت, :: 18:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, آ سیاسی, انجمن حجتیه, جدایی دین از سیاست, :: 1:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

مقام معظم رهبری پیرامون تاریخچه‎ ‎تهاجم فرهنگی می فرمایند: " این تهاجم فرهنگی از چه وقت شروع شد ؟ مشخصا از دوران‏‎ ‎رضاخان شروع شد . البته قبل از او ، مقدمات آن فراهم شده بود . کارهای فراوانی شده‎ ‎بود . روشنفکر های وابسته در کشور ما کاشته شده بودند.

 لطفاً ادامه مطلب....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398برچسب:پاتوق جوانان, رهبری, تهاجم فرهنگی, :: 1:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

۲۴ نماینده مجلس امروز طی تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم رعایت شان و حرمت اعضای هیئت علمی و دانشگاهیان و عدم ایجاد تقیسم بندی تذکر دادند.ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی قرائت کرد.

 



 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, دکتر روحانی, :: 1:3 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

با یک «نه» پدر، دانشگاه «برکلی آمریکا» را کنار گذاشتم/ نام کوچکم نام مستعار پدرم بود

بعد از گذراندن دوره کارشناسی‌ام چون در دانشگاه شریف شاگرد اول دوره لیسانس شده بودم، بورس دانشگاه برکلی را گرفته بودم اما پدرم گفت «نرو، چون اگر بروی ممکن است برنگردی

 

 

 

منصور ستاری را بی‌شک باید «پدر نیروی‌هوایی ارتش» دانست؛ فرمانده‌ای که اگرچه خود خلبان نبود اما پایه‌گذار مهمترین اقدامات در نیروی هوایی ارتش شد؛ (تخصص شهید ستاری در حوزه پدافند هوایی بود) اقداماتی که امروز بخش اعظمی از توان پدافند هوایی ایران را هم شکل داده است.

شیوه تحصیل این اسطوره بی‌بدیل نهاجا در شرایط سخت در یکی از روستاهای ورامین (که مشروح آن به تفصیل در کتاب خاطرات وی چاپ شده) بیانگر آنست که مردان بزرگ در شرایط سخت بود که به جایی رسیدند والا از لای پر قو، فولاد آبدیده درست نخواهد شد.

ستاری البته بعداها هم که به عالیترین درجات ارتش رسید، گذشته خود را فراموش نکرد و همان شیوه‌ها را در تربیت فرزند نیز بکار گرفت که امروز پسر، با افتخار از پدر یاد کند؛ فرزندی که خود جزو نخبگان کشور است و مدارج تعالی را تا ریاست بر معاونت علمی ریاست جمهوری نیز طی کرده است.

 


 


 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, شهید ستاری, :: 23:51 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش جمهوری اسلامی ایران ,راهپیمایی 22 بهمن, :: 22:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سبد کالای "ظاهرا رایگان" دولت یازدهم که این روزها ذهن بسیاری از ایرانیان را به خود مشغول کرده است، به طور قعط "گران ترین" کمک رایگانی بوده است.  واقعیت تلخی که در خصوص این سبدکالا وجود دارد این است که این سبد کالای "رایگان" نه تنها برای ملت ایران این گونه بیان کردند نبود، که به گران ترین قیمت ممکن به آنها عرضه شد. ...

لطفا با ما در ادامه مطلب همراه باشید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1388برچسب:پاتوق جوانان , اقتصادی, ,سیاسی, سبد کالای دولت, :: 23:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش جمهوری اسلامی ایران , جانباز, امام خامنه ای عزیز, :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

وحدت، مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است

ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار

هشدار نسبت به خطر بزرگ جریان های تکفیری



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان, اخبار روز, سیاست, رهبر معظم انقلاب, :: 23:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی , اجتماعی, اقتصادی, فقر , :: 23:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی  دختران و پسران  را  در ادامه مطلب بخوانید و ببینید ...

 




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان, طنز و سرگرمی , دوستی های خیابانی , پسرها و دخترها, :: 22:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

مدت سفر از تهران به کرج توسط مترو حدود نیم ساعت است. برای وقت گذرانی در این زمان میتوانید از ایده جالب یک هنرمند به نام اوکتابر جونز استفاده کنید .

لطفاً عکس های جالب و خنده دار را در  ادامه مطلب  ببینید  ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 آذر 1398برچسب:, :: 22:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 292
بازدید دیروز : 1422
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 9002
بازدید کل : 208111
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی