پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش جمهوری اسلامی ایران , جانباز, امام خامنه ای عزیز, :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

وحدت، مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است

ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار

هشدار نسبت به خطر بزرگ جریان های تکفیری



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان, اخبار روز, سیاست, رهبر معظم انقلاب, :: 23:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی , اجتماعی, اقتصادی, فقر , :: 23:29 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی  دختران و پسران  را  در ادامه مطلب بخوانید و ببینید ...

 




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان, طنز و سرگرمی , دوستی های خیابانی , پسرها و دخترها, :: 22:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

مدت سفر از تهران به کرج توسط مترو حدود نیم ساعت است. برای وقت گذرانی در این زمان میتوانید از ایده جالب یک هنرمند به نام اوکتابر جونز استفاده کنید .

لطفاً عکس های جالب و خنده دار را در  ادامه مطلب  ببینید  ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 آذر 1398برچسب:, :: 22:14 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, 22 بهمن , :: 1:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, 22 بهمن , :: 9:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 دی 1398برچسب:پاتوق جوانان , وهابیت , شرک, :: 8:10 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


أَیَحْسَبُ أَن لَّمْ یَرَهُ  أَحَدٌ

عالم مجازی هم محضر خداست

یادت باشد خدا یک کاربر همیشه آنلاین اینجاست

تک تک کلیک هایت را می بیند

حواست را جمع کن...
شرمنده اش نشوی

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 12 دی 1387برچسب:پاتوق جوانان, جملات زیبا , خدا , فضای مجازی , گناه , :: 8:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

زیارت امام حسین (ع) توسط سفیر استرالیا
 
به نقل ازشیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که خانم "لیندال ساکس" سفیره کشور استرالیا در بغداد پایتخت عراق، چندی پیش به شهر کربلای معلی سفر کرد و به زیارت سید و سالار شهیدان، حضرت أبا عبدالله الحسین و حضرت أبا الفضل العباس علیهما السلام رفت.

این تصویر مورد توجه شدید کاربران عرب زبان به ویژه در کشور عراق قرار گرفته و آن را به صورت گسترده در فضای مجازی و صفحات اجتماعی منتشر کرده اند.

همان طور که مشاهده می شود، این کاربران با نوشتن عبارتی در بالای تصویر، طعنه ای نیز به وهابیون زده و نوشته اند: "آیا این خانم سفیر از میلیون ها وهابی با شرف تر نیست؟!"
 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی ,زیارت امام حسین(ع), سفیر استرالیا, :: 19:46 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

یک عقرب جان زایران حسینی(ع) در مسیر کربلا را نجات داد.

طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا دیگران به سمت این زن آمده و او را صدا زدند اما او هیچ جوابی نداد و اینگونه بود که زائران متوجه شدند وی مرده است

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان , اربعین, معجزه, عقرب, کمربند انفجاری, :: 19:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


به گزارش مشرق به نقل ازشیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر نجف أشرف حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نجف موفق شدند تونلی را کشف کنند که در اعماق زمین بوده و به سمت حرم مطهر امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام ایجاد شده بود.

گفته می شود طول این تونل حدودا ۲۰۰ متر بوده است یعنی نقطه آغاز حفاری از فاصله ۲۰۰ متری حرم مطهر بوده و قرار بود در چند روز آینده به زیر حرم برسد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که فرد یا افراد ایجاد کننده این تونل قصد داشته اند از آن برای بردن بمب به زیر حرم مطهر استفاده کنند و با جاسازی بمب در زیر زمین حرم حضرت علی علیه السلام، این حرم مطهر را منفجر کنند.

شایان ذکر است، تا به این لحظه عامل یا عاملان ایجاد این تونل شناسایی نشده اند اما سرنخ های اولیه ای در این باره بدست آمده و بر همین اساس تحقیقات در این باره ادامه دارد.

بدون شک در صورتی که هدف این افراد تروریست محقق می شد و حرم امیر المؤمنین علی علیه السلام منفجر می شد، فاجعه ای دیگر در تاریخ ثبت می گردید و این مسأله به ابزاری دیگر برای افزایش شکاف میان شیعه و سنی تبدیل می شد که به جنگ و اختلاف طایفه ای و مذهبی در عراق و دیگر کشورهای اسلامی دامن می زد.

شاید بتوان حدس زد که تنها گروه های بعثی و تکفیری دست به چنین اقدام کثیفی می زنند کما اینکه در سال ۲۰۰۵ میلادی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در شهر سامرا در شمال غربی عراق را منفجر کردند.
 
 
 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1387برچسب:پاتوق جوانان, حوادث ,انفجار , حرم , حضرت , امیرالمومنین , علی , :: 20:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

معنای نام كشورهای جهان

آرژانتین: سرزمین نقره (اسپانیایی)

آفریقای جنوبی: سرزمین بدون سرما / آفتابی جنوبی (لاتین، یونانی)

آلبانی: سرزمین كوه نشینان

آلمان: سرزمین همه مردان یا قوم ژرمن (فرانسوی، ژرمنی)

آنگولا: از واژه نگولا كه لقب فرمانروایان محلی بود

اتریش: شاهنشاهی شرق (ژرمنی)

اتیوپی: سرزمین چهره سوختگان (یونانی)

ازبكستان: سرزمین خودسالارها (سغدی، تركی، فارسی دری)

اسپانیا: سرزمین خرگوش كوهی (فنیقی)

استرالیا: سرزمین جنوبی (لاتین)

استونی: راه شرقی (ژرمنی)

اسرائیل: جنگیده با خدا (عبری)

اسكاتلند: سرزمین اسكات ها (لاتین)

افغانستان: سرزمین قوم افغان (فارسی)

اكوادور: خط استوا (اسپانیایی)

الجزایر: جزیره ها (عربی)

السالوادور: رهایی بخش مقدس (اسپانیایی)

امارات متحده عربی: شاهزاده نشین های یكپارچه عربی (عربی)

اندونزی: مجمع الجزایر هند (فرانسوی)

انگلیس: سرزمین پیر استعمار (ژرمنی)

بقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه درادامه ی مطلب


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 دی 1387برچسب:پاتوق جوانان , علمی ,اسامی کشورهای جهان, :: 19:54 :: توسط : محمد مهدی محسنی

محمدباقر نوبخت

 

  خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با اقتصادپرس با تاکید بر این‌که کمک به کارکنان دولت را براساس کنترل نرخ تورم دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: آنچه که دولت می‌تواند در رابطه با حقوق به کارکنان دولت کمک کند، افزایش حقوق در حد 18 درصد است؛ علاوه بر این‌که رشد رفاه اجتماعی، 24 درصد خواهد بود. وی افزود: ما ضمن این‌که بودجه عمومی را 7 درصد کاهش دادیم، ضریب حقوق را 18 درصد افزایش دادیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری تصریح کرد: من به عنوان سخنگوی دولت از کارکنان دولت به دلیل زحماتشان تشکر می‌کنم و از این‌که شرایط در جهتی نیست که بتوانیم به آنها در افزایش درآمدشان کمک کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1387برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, حقوق, کارکنان دولت, بودجه93, :: 18:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی




در عجبــــم از مردمانی که از نــداری می نـالند اما

بر بــام خانه های محــــقرشان بساط گنــاه پهـــن استــــ…

این روزها گنــاه از نان شبـــ هم واجب تــر شده است…


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان ,فرهنگی, تهاجم فرهنگی, ماهواره , ابتذال, :: 19:0 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

راهپیمایی هوادارن یزید و ابن زیاد

 
سپاهی به نام یزید و ابن‌زیاد با شعار «یزید و ابن‌زیاد شهید شدند» در پاکستان دست به راهپیمایی زده است.این افراد با عقبه مالی وهابیت دست به این اقدامات تفرقه افکنانه می زند.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 آذر 1387برچسب:پاتوق جوانان, , وهابیت, :: 1:5 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

زنانی که پوشش دارند اما برهنه اند!!! 

 

در آخرالزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که

پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان برآمدگی

مانند کوهان شتر خراسانی وجود دارد،

پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.

صحیح مسلم/ج6/ص168

2.رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید

زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر

نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند،

به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.

«کنزالعمال/ ج 16/ ص 392»

3.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله :

دو گروه از دوزخیان

را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ...

زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان

را مانند کوهان شتر برجسته می کنند،

اینان

به بهشت نمی روند و بوی بهشت

را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد،

استشمام نمی کنند.

«میزان الحکمه/ج1/ص530»

 

 

و در آخر:

 

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

 

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, فرهنگی, بی حجاب, دختر, برهنه گی, :: 21:18 :: توسط : محمد مهدی محسنی

داستان مرد معتادی که سر تنها پسرش را برید و ...

درباره خودت بگو؟

کارگر ساختمان بودم. از چند سال قبل، تریاک مصرف می‌کردم. غده‌ای در سرم داشتم که روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شد و سعی می‌کردم با مصرف بیشتر تریاک، درد آن تسکین دهم! سوادم پنج کلاس ابتدایی است. یک پسر و سه دختر داشتم. سعی و آرزویم آن بود که بچه‌هایم خوشبخت شوند. با زحمت زیاد، پسرم را به دانشگاه فرستادم. می‌خواستم هر چه خودم در زندگی نداشتم، پسرم به‌دست آورد . تمام آرزوهایم در وجود او و سه دخترم خلاصه می‌شد. پسرم در رشته تربیت بدنی درس می‌خواند. اندامی ورزیده و چهارشانه داشت. مدتی بود که متوجه برخی رفتارهای او شده بودم؛ مشغله‌ام و از طرفی تریاک اجازه نمی‌داد بفهمم چرا رفتارش تغییر کرده است.

مشکل پسرت چه بود؟

یک روز از دانشگاه با من تماس گرفتند و گفتند متأسفانه متوجه شده‌ایم پسرتان کراک مصرف می‌کند. قبل از آنکه خیلی دیر شود، برای ترک و درمان اقدام کنید. با این جملاتشان انگار از اوج آسمان به زمین افتادم. باورم نمی‌شد تمام زحماتم این‌گونه بر باد رفته است. شب پسرم به خانه آمد. همسر و دخترانم به خانه یکی از اقوام رفته بودند و ما تنها بودیم. او را در زیرزمین مشغول کشیدن کراک دیدم. ابتدا خواستم از در نصیحت وارد شوم اما او اصرار کرد که به جای تریاک، کمی کراک بکشم.

با اصرارهایش خواستم کراک را امتحان کنم اما به این شرط که او دیگر به طرف کراک نرود و من هم همان تریاکم را بکشم.

با پسرت پای بساط نشستی؟

بله؛ اما نمی‌دانم این ماده وحشتناک چه تأثیری در مغزم گذاشت که با پسرم درگیر شدم. او هم کراک کشیده بود و هیچ کدام حال عادی نداشتیم. فقط یادم می‌آید که با یک لوله آب، محکم توی سرش کوبیدم و او روی زمین افتاد.

چرا پسرت را به بیمارستان نرساندی؟

خیلی وحشت کرده بودم. اگر حال عادی داشتم، این اتفاق نمی‌افتاد. من سر تنها پسرم را بریدم و جنازه بی سرش را در خیابانی رها کردم.

چطور دستگیر شدی؟

دو هفته بعد از این جنایت، در حالی که خانواده به شدت نگران پسرم بودند و خبری از آن نداشتند. البته پلیس هم جسد بی سر یک جوان را در خیابان پیدا کرده بود و پیگیر موضوع بود. یک روز دیگرطاقت نیاوردم و عذاب وجدان باعث شد با پای خود به آگاهی بروم و بگویم که پسرم را کشته‌ام. به آنان گفتم که سرش را جایی دفن کرده‌ام و جسدش را هم در بلوار نزدیک خانه انداخته‌ام و به این ترتیب پرونده پسر گمشده و جسد مجهول بسته شد! عذاب وجدان و کابوس‌های شبانه بیچاره‌ام کرده بود و دیگر توان ادامه زندگی با این راز را نداشتم.

حکمت چیست؟

جرم قتل عمدی فرزندم است و به ده سال زندان و پرداخت 42 میلیون تومان دیه محکوم شده‌ام؛این دیه را باید به همسرم، یعنی مادر مقتول بپردازم.

همسرت دیه می‌خواهد؟

بله او رضایت نداده است و مهریه‌اش را هم مطالبه کرده است. مهریه او در سال 1365 یعنی سال ازدواجمان 30 هزار تومان بود که به روز محاسبه می‌شود و باید آن را بپردازم. البته با کاری که من کردم، رضایت ندادن همسرم، کاملاً طبیعی است اما من حتی بعد از ده سال و سپری شدن مدت حبس و پرداخت دیه، توان زندگی در جامعه به عنوان یک انسان عادی را ندارم.

چه برنامه‌ای داری؟

می‌خواهم خانه شخصی خودم را بفروشم تا بابت مهریه و دیه به همسرم بدهم. دختر بزرگم هم قصد ازدواج دارد و من کتبی در نامه‌ای موافقت خود را با ازدواج دخترم برای ارایه به دفتر ازدواج اعلام کرده‌ام.

چه آرزویی داری؟

قصاص! چون این زندگی از جهنم برایم سخت‌تر است!


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, حوادث, اعتیاد , قتل, کراک, تریاک, معتاد, مواد مخدر, جنایت, :: 21:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
متولدین فروردین : سرخ

رنگ سرخ سبب شده تا متولدین فروردین به دفعات عصبانی شوند ولی به محض آن که شراره های خشم خاموش شد به سرعت تبدیل به آدم هایی شاد و بانشاط می شوند. متولدین فروردین افرادی آرمانگرا ٬ مصمم و با اراده هستند و از احساسات گرایی خوششان نمی آید .

هیچ کس نمی تواند مثل آنها قاطع و خشن باشد ولی در این حال کمتر کسی معصومیت و عاطفه آنها را دارد . آنها هرگز تحمل شکست را ندارند وبه گونه ای افراطی راجع به نتیجه نهایی هر چیز ٬ از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال ٬ بسیار خوشبین هستند.آنها جنگجویان خوبی هستند و با مغز خود خیلی ماهرانه می جنگند. مخالفت دیگران و موانع و مشکلات برای آنها سرگرمی و مایه نشاط است و از آن لذت می برند . آنها هیچگاه منتظر موفقیت نمی نشینند بلکه با شتاب به سوی آن مید روند و به همین علت کمتر به دیگران وابسته اند

متولدین اردیبهشت: صورتی

متولدین اردیهشت خیلی به ندرت نگران می شود .هنگامی که کارها مطابق خواست او انجام نمی گیرد٬ اخم می کند اما عصبانی نمی شود ! خویشتن داری و صبر از صفات ذاتی رنگ درونی اوست و به مدد همین خصوصیات کارای خود را خیلی راحت انجام می دهد و چیزی نمی تئاند مانع او شود . وفاداری و صداقت نسبت به خانواده و دوستان از صفات بارز اوست .همچنین به شجاعت و دلاوری او باید مدال طلا داد چرا که هیچکس مثل او نمی تواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. ممکن است سمج و لجوج باشد ولی بردباری او مثال زدنی است

 

ادامه مطالب را هم بخوانید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 1:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 1422
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 8788
بازدید کل : 207897
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی